• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

- Trond Fredrik Ludvigsen til Brann !!

Started by enavgutta, December 16, 2004, 16:58:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "oppedal"Skal Miller på kanten, bør han trene kondisen og farten sin. Man kan ikke ha en kant som blir sliten etter 15 min...

Når man først skal vise sin uvitenhet kan man like godt gjøre det på denne måten...

Miller kan rett nok ikke matche Haugen, men hvem kan vel det. Miller har kommet seg veldig i høst, og holder mye mer enn et kvarter. I april vil det være 90 minutter!
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Møtte Miller på by'n her på fredag. Da lovet han å gi alt for Brann, også som høyrekant hvis det skulle bli aktuelt. Riktignok på fylla, men det er vel stort sett av barn og fulle mennesker man får sannheten uansett ;-)

Nixon

Quote from: "enavgutta"Møtte Miller på by'n her på fredag. Da lovet han å gi alt for Brann, også som høyrekant hvis det skulle bli aktuelt. Riktignok på fylla, men det er vel stort sett av barn og fulle mennesker man får sannheten uansett ;-)

Nå var vel fredag kveld første kveld i frihet for Brannspillerne. Håper ikke han gjør det til en vane resten av ferien...:)
Rød makt på Hansa!

andreas27

Quote from: "Nixon"
Quote from: "oppedal"Skal Miller på kanten, bør han trene kondisen og farten sin. Man kan ikke ha en kant som blir sliten etter 15 min...

Når man først skal vise sin uvitenhet kan man like godt gjøre det på denne måten...

Miller kan rett nok ikke matche Haugen, men hvem kan vel det. Miller har kommet seg veldig i høst, og holder mye mer enn et kvarter. I april vil det være 90 minutter!

hehe...
haugen va vel først opp på stonzen , miller sist!!!
men charlie kan  vel spille kant når kvisvik kan!!

Candyman

Men å komme først opp på stolzen har lite å si på en fotballbane. I så fall bør vi jo kjøpe Kristian Ellertsen fra CK Bjørgvin. Men tror ikke det har så mye for seg....

Stolzen har ikke noe med en fotballspillers kondis å gjøre. Stor forskjell på å holde 90 minutt med høyt tempo, eller i underkant av 10 i et anaerobt helvette....

Ellers, når vi snakker om spillere vi har truffet på byn.... Jeg traff Opdal på butikken. Da han skulle ut døren mistet han det han hadde i hendene, det bare glapp ut.....som om han hadde fått zalo på hendene....faen ikke bra i det hele tatt....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Svante!!

Hvor mange ganger må jeg si dette:

Andresen har tidligere spilt høyre kant.  Scharner og Miller bør spille i midten.  Andresen på høyre
rann er best

Sharpy

Prøv et par ganger til. Tror egentlig du snakker for døve ører...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KNUDSEN

eg e heldt enig med Svante miller og scharner sentralt med kvisvik og andresen på kantene
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Så vi kjøper Norges beste sentrale midtbanespiller for 12-15 millioner kroner og setter han på kanten?
Flere enn meg som føler at noe skurrer her?
Rød makt på Hansa!

KEO

Quote from: "Svante!!"Hvor mange ganger må jeg si dette:

Andresen har tidligere spilt høyre kant.  Scharner og Miller bør spille i midten.  Andresen på høyre

Håper du spøker nå? Andresen på høyre er ikke ett bedre alternativ en ystås på høyre. Skjønner at du har sans for Miller men våkn opp  men putter ikke den sentrale landslags kapteinen ut på en side når han kan brilliere i midten. La Miller prøve seg på høyre kant nå vi møter lag som ligger lavt på egen halv del, og så får vi bruke knudsen/Guntveidt i de kampene der motstanderen har offansive venstre backer. Tror ikke miller er den som kan løpe opp å ned i 90 minutt.
Nu kør vi!

KNUDSEN

flytter jo ikke miller ut på høyre kanten når han briljerer sentralt og andresen har jo spillt på høyre før så han kan jo prøve seg der igjen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Xminator

Nå har ikke Miller briljert sentralt, og Andresen har fremdeles tilgode å spille en god kamp for Brann (han gjør de stort sett mot Brann :p)

Så hent TFL, send Miller på flyet hjem og spill Andresen sentralt ;)

Nixon

Vi kommer ikke til å vinne serien med Miller sentralt. Med Andresen derimot...
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Lukter litt Semb av dette her. Kan ikke drive å flytte spillere rundt om på banen bare fordi vi _må_ ha de med. Da får heller noen benkes. Sånn er det når man begynner å få en del gode spillere. Et luksusproblem som RBK har "slitt" med i mange år og som jeg er redd vi bare må vende oss til.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

olry

Jeg kan aldri huske å ha sett Miller brilliert sentralt.

Nixon

Og klarer ikke Miller å takle det, så går det alltids en båt over Nordsjøen...
Rød makt på Hansa!

Sharpy

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "Xminator"Nå har ikke Miller briljert sentralt, og Andresen har fremdeles tilgode å spille en god kamp for Brann (han gjør de stort sett mot Brann :p)

Så hent TFL, send Miller på flyet hjem og spill Andresen sentralt ;)

Jeg er glad vi har såpass god dekning at spillere blir skuffet når de ikke får spille. Og det er sånn det SKAL være. Spillere skal bli skuffet om de benkes, men de skal også tåle å benkes. Miller har per dags dato bevist at det bor mye fotball i ham, men han har fremdeles til gode å overbevise på den sentrale midtbanen.  Og med to spillere som i løpet av det siste halve året er blitt hentet for totalt 17 millioner for å styrke den sentrale midtbanen, ja da tror jeg det skal mye til for at disse settes på benken med det første.

Ja, jeg tror faktisk Winters vrakes før Scharner eller Andresen blir vraket. Mye på grunn av prislappen, dessverre, men Andresen er også en bedre fotballspiller enn Miller. I det minste tror og håper jeg det.

Men, som KEO nevnte, i kamper mot lag som ligger bakpå i 90 minutter (les: Ham-Kam) kunne det vært interessant å se hva Miller klarer å utrette på høyrekanten.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lurkin

Jeg nekter å tro at Winters blir vraket av Mons. Samarbeidet mellom Robbie og Bengt er jo helt sykt, de har jo så vidt trenet sammen pga skaden til Robbie..

Miller som høyreback!
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Beklager å si det, men Winters er mye bedre som spiss enn Miller.

Sharpy

Ja, det mener da jeg også! Det jeg sa var at jeg tror Mjelde lettere vraker Winters enn Scharner og Andresen, og det sier vel heller mer om hvor vanskelig det blir for  Miller å spille seg inn på midtbanen. For det skal MYE til før Winters vrakes. Nei, Miller er kommet i en vanskelig situasjon, og kommer nok kanskje til å forsvinne tilbake til Skottland i sommer... Dessverre, for han har tross alt mye ball i seg.

Svante!!

Nå er det nok!

TFL er ikke god nok for oss
rann er best

enavgutta

Nok ? TFL SKAL TIL OSS ! Om ikke Sportsklubben Brann klarer det sjøl skal jeg personlig gjøre det:-)

Go Up