• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny spiller til Brann?

Started by Superjack, December 16, 2004, 12:35:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

i taper ALDRI!

Kagain

Håper litt på TFL jeg. Om det er en afrikaner så må det være en de har hatt på prøvespill tidligere, for jeg mener de har vært ganske streng når det gjelder ukjente spillere, dette med at de må vise gode ting på prøvespill.

En liten del av meg skulle ønske det var han Nunez eller noe som var på prøvespill samtidig med solis, fyren scorte jo tre mål i samme kamp som solis scorte to.

Men igjen, vi får se. For alt vi vet kan det jo være at det er Armann Smari Bjørnsson også...

the_bjarne

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=DN5OHYDHTPGA1QFIMUDSFEQ?articleID=71520

Virker som om dei har  Tore Reginiussen i kikkerten .....
Han spiller no for AltaIF.... (1.div).... Bekler både midtstopper- og vensteback rollen, var vel egentlig det eg klarte å finne ut av et gammelt avisinnlegg.....

Snorri

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke går for TFL, hvis han blir bosmanspiller i løpet av starten av 2005.. BT skrev at lånekontrakten hans med B/G går ut den 1. januar, at Hertha Berlin mest sannsynlig frigjør han fra kontrakten med dem, at han har to bergenske foreldre (!) og at han ser på Brann som et spennende alternativ, selv om han ikke ville fri til klubben via BT (noe jeg kan skjønne).

21 år gammel (eller noe i den duren) og et supertalent. Nevnte jeg at han var bosmanspiller???
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

kop

Hvordan går det forresten med Kalvenes for tiden? Vi har ikke rare cover på venstrebacken hvis Hanstveit skulle bli skadet. Kanskje en ung og lovende Reginiussen kunne vært grei å ha i bakhånd.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

andreas27

kalven vist fått tilbake slag på skaden!!
vi har vel cato og knudsen som backup!!

cyp

Jeg tror Grindheim hadde blitt et kupp, selv om alt tyder på at Brann ikke kan anskaffe seg ham. Det ser tydligvis ut som at Mjelde ikke har tenkt på å bruke Miller som høyrekant, noe jeg ikke klandrer ham for, så da er vel Trond Fredrik Ludvigsen det beste alternativet i mine øyne. Kan få ham for en billig penge, om ikke gratis. Tror han kan bidra med gode offensive kvaliteter. Er mindre sikker på de defensive kvalitetene, men Kvisvik er jo heller ingen forsvarskjempe! :P
elt O e snobbete!!

DonCorlione

Spiller ikkje han Klock fyren stopper å på venstre siden?
Noen som har sett han? + at Knut Walde kommer snart hem el e han?
rann + Hansa = Ekte Bergenser

paperboy

Ka skal vi med enda en sentral midtbanespiller?
Tror vi har så vi greier oss der ja!
Det Brann trenger er en spiller som kan spille på høyre og venstre kant.
En spiller som kan ta plassen til kvisvik når han går sur og ellers spille fast på høyre. Spørsmålet er om denne spilleren finnes i Norge . Vikings kopteff kan være mannen vi leter etter?! TFL er også en mulighet mange har snakket om..... Personlig mener jeg den perfekte spilleren hadde vært Daniel Braathen. Men det blir seff en umulighet å hente ham nå.
Ellers mener eg brann bør vurdere og leie ut spillere som Arve Walde, Erlend Storesund og Dylan.
Har du en fotball, så har du alt!

Svante!!

rann er best

RC


Go Up