• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dylan klar for Fana?

Started by KennethS, December 15, 2004, 08:15:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Såg noen som sa Dylan var klar for Fana, men finner ingen link eller noe på nettet. Noen som vet om dette stemmer?
tå på Brann

kop

Dette kan da ikke være seriøst? Har du funnet noen link?
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

arild

tror det e noen som leker seg på VG nett....

Nixon

Dylan er vel for tiden i Australia. Så sjansen for en overgang er vel liten før han kommer tilbake over nyttår.
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Hadde vært vittig å se Mac'en spille for Fana. Bli rundtspilt nedover i divisjonssystemet. Finner nok raskt ut at han bør ta en bachelor i ett eller annet isteden for å løpe rundt på en gressmatte.

Mr_Soma

Dylan er i Australia og tar en Toni Nhleko.
Ligger på stranden med frøken Langeland og kommer hjem 12 kg tyngre og den lille fotballforståelsen som en gang var der er blitt igjen "downunder".

- Lykke til i 2.div Dylan!

Syng for Brann

Jeg tror ikke det er lurt å selge Dylan, iallefall ikke til en liten klubb.   Jewg har fra fra første gang jeg så ham spile (i vestlandshallen) hatt på følelsen at den gutten er en talentfull fotballspiller.     Ok, han har kanskje ikke den beste teknikken, men han har en enorm styrke.       Hvem husker ikke nå Dylan fikk pampers Hagen til å gå ned for tellingen?

- Dylan kommer og det vil han allerede kommende sesong bevise!

pusuren

Quote from: "Syng for Brann"Jeg tror ikke det er lurt å selge Dylan, iallefall ikke til en liten klubb.   Jewg har fra fra første gang jeg så ham spile (i vestlandshallen) hatt på følelsen at den gutten er en talentfull fotballspiller.     Ok, han har kanskje ikke den beste teknikken, men han har en enorm styrke.       Hvem husker ikke nå Dylan fikk pampers Hagen til å gå ned for tellingen?

- Dylan kommer og det vil han allerede kommende sesong bevise!


dylan har mye og gi for og være så ung.. men han var jo mye skadet i år.. visst han virkelig går inn for det kan han bli en jævlig god fotball spiller..

enavgutta

Blir det Fana Stadion på fyren skal vi ta oss et par turer opp og se at fyren bli trillet ball i hatt med av norske spillere fra laverer div. SURE!

Nixon

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg gir fyren en sjansen til å få en normal oppkjøring til neste sesong. Så får vi heller felle dommen en gang utpå sommeren.

Hadde jo vært greit å få han i slag. Selv om han nok ikke vil spille seg til fast plass, kan han med sin fysikk og innstilling være god å sette innpå mot slutten av kampene. Husk at vi trenger flere spisser enn Sæternes og Winters.
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Det er vel forsåvidt ikke snakk om noe annet enn ett evnt utlån til Fana.
Om det i det hele tatt er blitt snakket om det...

Tror nok ikke Mjelde gir slipp på han så enkelt.

Jeg sier som Mr.Nixon at vi får gi han en sjanse med en skikkelig sesongoppkjøring,og heller se ut på sommeren om han er en flopp eller ei.

Xminator

Så lenge svigerfar heter Langeland er det liten far for noen strandløvereprise.

abe78

Helt enig med Nixon. Vi må gi han en fair sjangse. Sesongoppkjøringen i fjor var helt elendig eller rettere sagt fraværende. Har stor tro på gutten, han er jo tross alt bare 21 år gammel.

Vi må slutte å avskrive så unge spillere så fort, mye det samme med Ystås. Han er også ung, trenger tid på å utvikle seg.
.og husk!

Xminator

Jeg er helt enig med Juset, Dylan og Ystås må få tid til å utvilke talentet sitt - i Brann (eller Løvham :p)

Snorri

Jeg forstår ikke hvorfor folk skal klage på han nå, som Winters og Sæternes er etablert på topp sammen, og vi også har Miller som reserve. Skjønner mer om man kritiserte han når han måtte spille på topp i hver kamp.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Ingo

Alle er jo enig at  Dylan ikke hadde noen stor sesong i fjor, men skader satte han tilbake.
Er med på at vi ikke snakker om et teknisk vidunder, Men han har guts samt han er sterk og har bra med fart.
Han fortjener en sesong der han er skadefri før vi kan dømme han.
I mine øyne er han et godt alternativ hvis det blir skader på topp.

Go Up