• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nye spillere

Started by Svante!!, December 13, 2004, 17:30:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Svante!!

rann er best

TjellFromHell

Jeg synes helt klart höyrekanten er viktig! Og om vi skulle få Fakiri er det helt perfekt,.... En masse mennesker her inne har sagt at han nok ikke kan spille kant, men det tror jeg ikke noenting på.Han spillet/spiller back i Monaco og det er skikkelig offensive backer. Jeg tror heller ikke Dechamps hadde brukt han der om han ikke fikset det.....Spörsmålet er bare om han vil til Norge hvis han får spille back?

Ellers helt enig i at vi trenger et alternativ på midtstopper plassen, men der kanskje Klock og noen av de yngre kan vise at de klarer det.

TjellFromHell

Quote from: "TjellFromHell"....Spörsmålet er bare om han vil til Norge hvis han får spille back?

mente kant selvfölgelig

BrannMann

Trenger ny keeper... Opdal er førstevalget, men hva skjer hvis han blir skadet? Ellers så så jeg at Christer George ikke er ønsket i Rbk lenger.. kanskje det kunne vært et alternativ?
jokomelk og brød og seriegull!!!

jkippers

Quote from: "BrannMann"Trenger ny keeper... Opdal er førstevalget, men hva skjer hvis han blir skadet? Ellers så så jeg at Christer George ikke er ønsket i Rbk lenger.. kanskje det kunne vært et alternativ?

Det har vært mye snakk om høyre-kanten. Er det ikke der han gjerne spiller, eller er jeg på jordet?
Gull 09

ole

Quote from: "BrannMann"Trenger ny keeper... Opdal er førstevalget, men hva skjer hvis han blir skadet? Ellers så så jeg at Christer George ikke er ønsket i Rbk lenger.. kanskje det kunne vært et alternativ?

Som keeper?? Trodde George var en midtbane/angriper

BrannMann

Quote from: "ole"

Som keeper?? Trodde George var en midtbane/angriper

Gratulerer.. du hadde riktig.. George er høyrekant/spiss.. ikke keeper.. det er snakk om 2 spillere.. en ny keeper og george som høyrekant... skjønnar?
jokomelk og brød og seriegull!!!

Aam

Håkon Oppdal til jeg dør!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

kabelmann

Quote from: "Aam"Håkon Oppdal til jeg dør!

Ikke vet jeg hvor gammel du er eller hvor lenge det er til du dør, men vi bør da helst unngå en kepper på 70 år i målet?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Aam

et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

olry

Jeg syntes det vi helt klart må konsentrere oss om nå er en person vi vet er en god høyrekant. Personlig foretrekker jeg TFL eller muligens Christer George. Jeg har aldri sett Fakiri spille høyrekant men han imponerte ikke på backen på landslaget, så jeg har mine tvil.

Go Up