• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN Tatovering

Started by Brannfan, December 12, 2004, 12:18:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "eivtress"Tøft, har også lyst på branntatovering, tenkte på noe en anelse litt mer diskret, f.eks. "SKB" ett eller annet sted. Når jeg bor her i Oslo kommer jeg i trøbbel alt for mange ganger når jeg bruker drakt eller genser til at jeg orker å ha noe veldig fremtredende.


brann logoen i panna vil nok da gjøre susen=)


Den var ikke dum..De som er ute i gata og danser burde jo skaffet seg denne. Når de da skaller borti noen, er de merket med hvem de fikk skallen fra:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lurkin

Quote from: "Per Anders"Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve. Jeg vil bergensere vel, derfor prøver jeg å påvirke de yngre som måtte lese dette til å holde seg unna tatoveringssjapper. Jeg er dessverre redd mine ytringer virker mot sin hensikt, og at vi lever i en tid der folk driter i stil og sveis.


Det er da virkelig 18-års grense på tatoveringer, og når "de yngre" er i den alderen så er de da gammel nok til å tenke selv. At du sier at tatoveringer er stuck for ever er heller ikke noen breaking news. Jeg mener at giftemål er unødvendig, og (teoretisk sett) stuck with you for ever, men jeg prøver ikke å ytre det i hytt og pine som en eller annen idiot med manglende sosial intelligens.
Berømte Brann fra Bergen

Abelo

Quote from: "Svante!!"Jeg er enig med Per Anders.  Har jobbet på gamlehjem og det ser utrolig stygt ut med gamle tatoveringer.  Som oftest angrer man!!



Man angrer aldri på at hjertet står i brann!

dudo

Quote from: "Lurkin"Jeg mener at giftemål er unødvendig, og (teoretisk sett) stuck with you for ever, men jeg prøver ikke å ytre det i hytt og pine som en eller annen idiot med manglende sosial intelligens.


Jeg vil tro at "fjerningen" av et giftermål er både dyrere, mer langvarig og mer smertefull enn fjerningen av en tatovering. ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

xTaTic

Viktig å passe på hvor man går for å få tatt tatoveringen da:

http://www.ananova.com/news/story/sm_2168696.html?menu=

tr0Ndemann

Quote from: "xTaTic"Viktig å passe på hvor man går for å få tatt tatoveringen da:

http://www.ananova.com/news/story/sm_2168696.html?menu=


Haha!

Tror ikke jeg ville tatt sjangsen på å bli tatovert i f.eks Oslo. :p
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Alzheimer/Silverspurs

Den siste der er ganske halvstygg sak sidan han som blei tatovert i tillegg er tilbakeståande etter det eg har høyrt med argentinske bekjente...
Men når eg tenker meg om so hadde det jo vore morsomt om han hadde heia på Enga...

tommyf

Quote from: BassewOm du ikke enda har funnet et sted, så vil jeg også anbefalle Bergen Tattoo Studio, Lets Buzz v/ Thomas Brudvik(tror det er slik det skrives). Har selv 4 Brann tattoo, og han har tatt alle. Skal ned en gang i sommer for å begynne på den femte tattooen inspirert av "ekte lidelse har ett navn"(altså Sportsklubben Brann).


Det er plassen om noen vil ha en fin og bra tattis. Har sjøl tatovert en Brann tatovering der og det var Thomas sjøl som gjorde jobben. Meget fornøyd.  8)

tommyf

Quote from: BassewOm du ikke enda har funnet et sted, så vil jeg også anbefalle Bergen Tattoo Studio, Lets Buzz v/ Thomas Brudvik(tror det er slik det skrives). Har selv 4 Brann tattoo, og han har tatt alle. Skal ned en gang i sommer for å begynne på den femte tattooen inspirert av "ekte lidelse har ett navn"(altså Sportsklubben Brann).


Det er plassen om noen vil ha en fin og bra tattis. Har sjøl tatovert en Brann tatovering der og det var Thomas sjøl som gjorde jobben. Meget fornøyd.  8)

The Boss

Quote from: "tommyf"
Quote from: "Bassew"Om du ikke enda har funnet et sted, så vil jeg også anbefalle Bergen Tattoo Studio, Lets Buzz v/ Thomas Brudvik(tror det er slik det skrives). Har selv 4 Brann tattoo, og han har tatt alle. Skal ned en gang i sommer for å begynne på den femte tattooen inspirert av "ekte lidelse har ett navn"(altså Sportsklubben Brann).


Det er plassen om noen vil ha en fin og bra tattis. Har sjøl tatovert en Brann tatovering der og det var Thomas sjøl som gjorde jobben. Meget fornøyd.  8)


Tar opp igjen denne tråden.. Skal selv ta en brann tattoo i nærmeste fremtid, er det da lets buzz eg bør gå for..? hvordan er det med pris? noen andre med noen innvendinger? ;)

Brann69

Det kommer vell ann på hvor stor og hvor mange detaljer du vil ha med i tatoveringen. Er du fornøyd med brann logoen kan du sikkert få en slik for 500,- kroner - men skal du ha en fin tatovering må du sikkert ut med minimum 2000,- .. Let's Buzz er en bra plass.  Min flotteste tattoo er laget der. Men det er ca 1 måneds ventetid (minst).

Go Up