• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN Tatovering

Started by Brannfan, December 12, 2004, 12:18:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfan

Hei.
er det noen her som vet kor de e flink til å tatovere Brann tatovering??
RANN Norgesmester 2004

Stoffi

Sannsynligvis overalt. Hvis de ikke har noen der, så er det bare til å ta med en logo eller noe, så tatoverer de det på deg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TjellFromHell

du er helt klart verdens kuleste om du tar en Brann tattoo i pannen!!!! Tar du utfordringen???


BL

Quote from: "Per Anders"


folk må vel gjøre som de vil uten at du stempler de som løkrull, harry eller tulling...
Hansa-
Felt Z

Per Anders

Oisann... Følte du deg truffet?

Problemet med at "folk gjør hva fanden de vil" er at denne verden ikke kommer til å ligne grisen til slutt....

Men, for all del, folk må selvsagt gjøre som de vil.

pusuren

Quote from: "Per Anders"


og det e bare tullinger som kritiserer de!! LÃ?KRULL!!

viks

Quote from: "Per Anders"Problemet med at "folk gjør hva fanden de vil" er at denne verden ikke kommer til å ligne grisen til slutt....


Men da er det jo bra at vi har verdenspolitiet Per Anders på plass. Konstruktive innspill, og saklig argumentasjon virker jo og være mellomnavnet ditt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

BL

Quote from: "Per Anders"Oisann... Følte du deg truffet?

Problemet med at "folk gjør hva fanden de vil" er at denne verden ikke kommer til å ligne grisen til slutt....

Men, for all del, folk må selvsagt gjøre som de vil.


om eg har tatovering så er vel det mitt "problem".. ka du mener bryr meg fint lite. du virker jo som en oppegående idiot
Hansa-
Felt Z

Per Anders

Gidder ikke bruke tid på "saklig argumentasjon" når det gjelder tatoveringer. Det sier seg selv at det ikke trengs.

pusuren

Quote from: "Per Anders"Gidder ikke bruke tid på "saklig argumentasjon" når det gjelder tatoveringer. Det sier seg selv at det ikke trengs.


men du gidd og bruke tid på og kritisere brann supportere som vil ha logoen til klubben i sitt hjerte tatovert på armen??

Per Anders

Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve. Jeg vil bergensere vel, derfor prøver jeg å påvirke de yngre som måtte lese dette til å holde seg unna tatoveringssjapper. Jeg er dessverre redd mine ytringer virker mot sin hensikt, og at vi lever i en tid der folk driter i stil og sveis.

BL

Quote from: "Per Anders"Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve. Jeg vil bergensere vel, derfor prøver jeg å påvirke de yngre som måtte lese dette til å holde seg unna tatoveringssjapper. Jeg er dessverre redd mine ytringer virker mot sin hensikt, og at vi lever i en tid der folk driter i stil og sveis.


haha!!! skjønner at du har en eller annen pedagogisk (eller ka faen det heter) utdannelse nÃ¥r du overtaler pÃ¥ den mÃ¥ten... "alle som tatovere seg er dum, sÃ¥ ikkje gjør det"  :roll:
Hansa-
Felt Z

Bombefar

Quote from: "Per Anders"Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve. Jeg vil bergensere vel, derfor prøver jeg å påvirke de yngre som måtte lese dette til å holde seg unna tatoveringssjapper. Jeg er dessverre redd mine ytringer virker mot sin hensikt, og at vi lever i en tid der folk driter i stil og sveis.


Ja, skulle ønske flere kunne bruke mer tid i klesbutikker og foran speilet om morgenen.....


TULLING!!

Nemesis

Quote from: "Brannfan"Hei.
er det noen her som vet kor de e flink til å tatovere Brann tatovering??



I og med at per anders sier at det er tull sÃ¥ bør du ikke gjøre det. Han er tydeligvis høyt hevet over resten, og vet hva som er best for oss.  

per anders mener ogsÃ¥ at Raymond Kvisvik er en løkrull og en tulling, kanskje en kjempetulling per anders? han har jo opp til flere tattiser... Hadde gjerne gitt han fyken du, om det var du som styrte skuten...?  Kan jo ikke ha tullinger pÃ¥ laget per anders....  

Hvis du først skal ta en tattovering, så er Brann logoen et klokt valg, jeg er litt for pysete til å ta det skrittet, men kommer nok til å bli missunnelig....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Svante!!

Jeg er enig med Per Anders.  Har jobbet pÃ¥ gamlehjem og det ser utrolig stygt ut med gamle tatoveringer.  Som oftest angrer man!!
rann er best

TjellFromHell

for noen mennesker det finnes....... per anders burde ta seg sammen og drite i hva andre gjör

Toa

Quote from: "Svante!!"Jeg er enig med Per Anders.  Har jobbet pÃ¥ gamlehjem og det ser utrolig stygt ut med gamle tatoveringer.  Som oftest angrer man!!


Gamle mennesker gjør vel ikke stort annet enn å angre på fortiden sin?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Roffarne

Quote from: "Per Anders"Gidder ikke bruke tid på "saklig argumentasjon" når det gjelder tatoveringer. Det sier seg selv at det ikke trengs.


Så man kan, uten videre grunnlag, kritisere alt man mener er "unødvendig" og ikke trengs?
I så fall kan de jo bare legge ned hele SKB.
Sier jo seg selv at de ikke trengs.
Nu går alt så meget bedre.

Snorri

Per Anders:


Om noen vil ha Brann-tatovering, så er det vel deres egen sak. Fyren ba også om hjelp til å finne et sted hvor han kan få seg tatovering, og ikke om din mening om saken.

Til deg som skal ha Brann-tatovering:
Gjør som DU vil, og ikke hør på andre som vil bestemme over deg. Håper tatoveringen blir bra.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Brannfan

Ja her ble det jo mangen meninger ang. Brann tatoveringen :-)
Jeg skal ha Brann tatovering uansett hva andre mener , for dette er ikke noe jeg har bestemt i år. Jeg har sagt siden 1990 at det året Brann vannt enten Serien eller Cup'en så skulle eg ta en tatovering og det er bare en tatovering som er int. for meg og det er Brann logoen. Så mitt spørsmål har jeg ennå ikke fått skikkelig besvart. Er det noen her som har en Brann tatovering? og kan anbefale meg kor eg skal gå å få tatt den? Eg har jo lyst at den skal bli fin når eg først skal ha den.
PÃ¥ forhÃ¥nd takk for hjelpen.  :D
RANN Norgesmester 2004

BL

Quote from: "Brannfan"Ja her ble det jo mangen meninger ang. Brann tatoveringen :-)
Jeg skal ha Brann tatovering uansett hva andre mener , for dette er ikke noe jeg har bestemt i år. Jeg har sagt siden 1990 at det året Brann vannt enten Serien eller Cup'en så skulle eg ta en tatovering og det er bare en tatovering som er int. for meg og det er Brann logoen. Så mitt spørsmål har jeg ennå ikke fått skikkelig besvart. Er det noen her som har en Brann tatovering? og kan anbefale meg kor eg skal gå å få tatt den? Eg har jo lyst at den skal bli fin når eg først skal ha den.
PÃ¥ forhÃ¥nd takk for hjelpen.  :D


Bergen Tattoo Studio Lets Buzz er flinke... tror det er det de kaller seg :)
vet om flere som har vært hos de med bra resultat
Hansa-
Felt Z

TjellFromHell

Brann logoen er veldig lett å lage.... så egentlig spiller det ingen rolle hvor du lager den... Det er ingen detaljer og ikke en masse pes for tattoören,,, så ta det billigste stedet,,,, men du ska vite at det kan väre litt problemer med rödfargen , det kan väre du er nödt å fylle i den noen ganger, men det fikser de av og til gratis hvis du går til samme studio

Den blir nok bra,,, lykke til


Nixon

Quote from: "Per Anders"Jeg har ikke sagt noe om å bestemme noe over noen. Det går an å råde andre bergensere til å bruke hodet og tenke stil.


Selvsagt. Problemet er at du har en uvane å snakke nedsettende om de du er uenig med. Det være seg nytt stadion eller tatoveringer. Kanskje det var litt morsomt første gangen. Men nå begynner det å bli litt slitsomt...:)
Rød makt på Hansa!

Per Anders

Det er øynene som ser...

Les mine innlegg med et annet syn, og du kan se at de kan virke krasse, men egentlig er ganske moderate. Vinklingen gjør at det skaper irritasjon og at folk lett lar seg rive med til å skrive motinnlegg. De trådene jeg har involvert meg i har tatt helt av til tider. Tar det som et kompliment. Der alle tenker likt, tenkes det sjelden særlig mye. Hvis alle skal stå passive og se på noe man irriterer seg over, får man ihvertfall ingen konstruktiv debatt, selv om enkelte hevder at jeg er krass og uten gode argumenter.
Jeg får ihvertfall folk til å gjøre seg opp meninger, slik at det kommer motinnlegg. Jeg må få lov å mene at det er bakoverskuende og defensivt å bygge stadion til rundt 20-21000, når jeg føler jeg har belegg for at en stadion for Brann i fremtiden bør ta 5-8000 flere. På samme måte bør jeg få anbefale en som vil tatovere seg om å tenke seg om. Sikkert MANGE som irriterer seg over det, men det driter jeg loddrett i.

:o)

Nixon

Alt det der er vel og bra. Og sterke meninger er jo en forutsetning for å ha en god debatt. Men kanskje flere her skulle huske på å konsentrere seg mer om ballen enn om mannen...
Rød makt på Hansa!

BL

Quote from: "Nixon"Men kanskje flere her skulle huske på å konsentrere seg mer om ballen enn om mannen...


veldig bra poeng... måten du Per Anders argumenterer på går ofte i retning av person

Quote from: "Per Anders"

Quote from: "Per Anders"Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve.


og det er ikkje lavmål å tatovere seg.. det er et valg som voksne mennesker tar og det må du respektere
Hansa-
Felt Z

Per Anders

Greit.

Jeg mener det er FEIL valg av "voksne" mennesker.

End of discussion for my part.

Aam

Brannfan, du er min helt!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Bombefar

Jeg synes det er stilig med den Brann tatovering på overarmen. Ikke at jeg har en selv, men skal ikke se helt bort i fra at den kommer om noen år

TcK

Selv mener jeg at man bestemmer selv over eget liv og egen kropp, selv om jeg ikke personlig vil oppfordre til tatoveringer:

http://mattsbits.com/tattoo.jpg
Jesus elsker alle barna

satan

Helt enig at folk må tenke seg om når de tatoverer seg.
Har en delfin på ankelen, og angrer idag på at jeg tok den.
Kjipt
t med Haugen

DeeDee

Kanskje ikke så rart når du har valgt en delfin på ankelen :) Brann- tatovering vil jeg oppfordre alle til å ta. Fett det.

Stoffi

Tatoveringer er som klær, hår, sminke osv. Det er en smakssak, der ikke alle synes det samme er passende. Noen liker tatoveringer, andre synes det er en uting. Smak og behag.

Smaken e som baken, delt!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BL

Henter opp igjen denne eg.

Har du blitt svidd for livet?  :wink:  Noen andre her som kanskje har Brann/Bergen - tatoveringer?
Hansa-
Felt Z

HaterRævBK

har vi flere tattoveringer enn disse folka?
http://www.northside.nl/tattoos.php



denne så ikke bra ut :? :
S slaur.....

Candyman

Hehe...dette var jo en artig tråd. Har ikke ledd så godt på lenge... Mange gode krasse kommentarer frem og tilbake her.

Det tøffeste er jo å tatovere tre sekstall inn i din panne...og husk å drikke tran....fordi det smaker jævli!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

StoreS gutt 16

Ja underholdningsverdien ved sÃ¥nne trÃ¥der er ganske høy :D  :D  :D

Brann/Bergen

Har sjøl en BRANN tatovering neders på ryggen, tok den på Bergen tatoo, rett over bystasjonen, er kjempe fornøyd med tatoveringen og tror neppe eg komemr til å angre. De er kjempe flink på Bergen tatto, eller lets buzz som d og heter. Vil bare ønske deg lykke til, ikkje bry deg om ka de andre sier, d e ditt valg. Kjekt at flere vil ha Brann tatoveringen svidd inn i huden :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

robban

Vet at tråden er foreldet, men kunne i dy meg da jeg leste de storslåtte innleggene til Per Anders. Jeg har aldri lest noe så latterlig. Tatoveringer er kroppskultur. Kanskje vil enkelte finne inspirasjon her? :lol:

http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/10619

Klaus_Brann

Quote from: "Per Anders"Det er TUSENVIS av andre måter å støtte Brann på enn å være tjukk i hovve. Jeg vil bergensere vel, derfor prøver jeg å påvirke de yngre som måtte lese dette til å holde seg unna tatoveringssjapper. Jeg er dessverre redd mine ytringer virker mot sin hensikt, og at vi lever i en tid der folk driter i stil og sveis.


Haha, måtte bare kommentere denne når tråden kom opp fra gamle sumper. Per Anders, if you`re out there:

Er det mulig?Tjukk i hovve fordi man tattoverer seg, og har en annen mening enn deg?
Det er flott at du ser på deg selv som Bataljonen forumets homsepoliti og det er sikkert en del som sette pris på det, men jeg tror egentlig ikke det er rett sted å ta et oppgjør med stilen til folk. Det er også en fin måte å vise tilhørigheten til Brann på. Latterlig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Knasen

Jeg synes det er drit kult at du vil tatoovere Brann logoen. Alle kan ha sin mening hvis de vil det, men det er jo lurt å begrunne svaret sitt litt dypere enn....noen her har gjort.

Jeg tror at den kommer til å bli drit kul. Rød farge er jo en farge som stikker seg utrolig mye frem, og kommer sikert til å bli et ganske lett samtaleemne når du møter folk. Jeg har faktisk lyst på en tatoovering selv, men er nok for redd til å tenke at jeg kommer til å angre.

Nå bor jeg ikke i nærheten av Bergen i det hele tatt, men håper uansett du har fått svar på spørsmplet ditt av noen andre her.

Uansett, lykke til :)

Klaus_Brann

Quote from: "Knasen"Jeg synes det er drit kult at du vil tatoovere Brann logoen. Alle kan ha sin mening hvis de vil det, men det er jo lurt å begrunne svaret sitt litt dypere enn....noen her har gjort.

Jeg tror at den kommer til å bli drit kul. Rød farge er jo en farge som stikker seg utrolig mye frem, og kommer sikert til å bli et ganske lett samtaleemne når du møter folk. Jeg har faktisk lyst på en tatoovering selv, men er nok for redd til å tenke at jeg kommer til å angre.

Nå bor jeg ikke i nærheten av Bergen i det hele tatt, men håper uansett du har fått svar på spørsmplet ditt av noen andre her.

Uansett, lykke til :)


Ehh..Hæ?
Er det meg du svarer eller?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Knasen

neei, såklart ikke. Var bare uflaks at min melding kom rett etter din. Nei snakker om en person som du også har snakket om her :)

Klaus_Brann

Quote from: "Knasen"neei, såklart ikke. Var bare uflaks at min melding kom rett etter din. Nei snakker om en person som du også har snakket om her :)


Heh, okei, forstå lite av den.
Du får quote neste gang da vettu:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bassew

Om du ikke enda har funnet et sted, så vil jeg også anbefalle Bergen Tattoo Studio, Lets Buzz v/ Thomas Brudvik(tror det er slik det skrives). Har selv 4 Brann tattoo, og han har tatt alle. Skal ned en gang i sommer for å begynne på den femte tattooen inspirert av "ekte lidelse har ett navn"(altså Sportsklubben Brann).
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Klaus_Brann

Quote from: "Bassew"Om du ikke enda har funnet et sted, så vil jeg også anbefalle Bergen Tattoo Studio, Lets Buzz v/ Thomas Brudvik(tror det er slik det skrives). Har selv 4 Brann tattoo, og han har tatt alle. Skal ned en gang i sommer for å begynne på den femte tattooen inspirert av "ekte lidelse har ett navn"(altså Sportsklubben Brann).


Hehe, herlig..
Skal selv ta "Berømte Brann"..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

eivtress

Tøft, har også lyst på branntatovering, tenkte på noe en anelse litt mer diskret, f.eks. "SKB" ett eller annet sted. Når jeg bor her i Oslo kommer jeg i trøbbel alt for mange ganger når jeg bruker drakt eller genser til at jeg orker å ha noe veldig fremtredende.

Snublefot

Quote from: "eivtress"Tøft, har også lyst på branntatovering, tenkte på noe en anelse litt mer diskret, f.eks. "SKB" ett eller annet sted. Når jeg bor her i Oslo kommer jeg i trøbbel alt for mange ganger når jeg bruker drakt eller genser til at jeg orker å ha noe veldig fremtredende.


brann logoen i panna vil nok da gjøre susen=)

Go Up