• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Et Brann lag fullt av stjerner hymne

Started by viks, December 11, 2004, 14:41:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

(Mel: En himmel full av stjerner)

Et Brann lag fullt av stjerner,
grønt gress så langt du ser,
Det e kamp på Staddaen,
Kan du ønske mer?

11 Mann i røde drakter,
banker bønder nok en gang,
Vi er Bergens stolthet,
VI! HAR! ET superlag på gang!

(Gjentas en gang)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Syng for Brann

sekto

Jeg er glad i hymner jeg.. og har foreslått dem selv, men de funker ikke å få i gang.. For mye tekst, og kanksje for mye krav til sangstemmen vil mange si... Men kanonbra forslag..

ekte kjuagutt

genialt..
må øves inn på fotikken ellar nokke først.. kan bli en slager vist vi først får an ut til folket

Mr_Soma

Genialt Viks!

Stå på... print ut på lapper,fyll opp en bøtte eller to og send de rundt -

Så er sangen innført før du får sagt Ragnvald.

Flere som deg!

grei

Godt jobbet, første verset spesielt, det andre holder ikke helt standarden.

Syng for Brann

Enig, grei.    Foreslår at vi kutter det andre verset.   Det 1 var veldig bra, bare så det er sagt!

viks

Samme for meg egentlig...Hadde no uansett vært fint og fått inn nokke nye låter. Vi har vel ikke vært ekstremt kreative og nyskapende på den fronten på en stund..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

ekte kjuagutt

d kommar jo faktisk inn brukanes forslag i hytt og pine, men d e bare et fåtall av de som kommar seg ut på tribunene.. d e d som egentli e problemet!

Men sant nok så e dete noe av d beste eg har sett på en stund..

Go Up