• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hands up Robbie Winthers

Started by viks, December 11, 2004, 14:37:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

(Mel: Hands up)

Robbie! Robbie Winthers! Scorer masse mål, han scorer masse mål, han scorer
Robbie! Robbie Winthers! Elsker Sk Brann han elsker Sk Brann! Vi elsker...

(gjentas 2 ganger)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Veldig bra Viks!
Så var det bare å få den innført...
Rød makt på Hansa!

pusuren

sekto

Joda, god denne.. Tok litt tid før jeg klarte å få melodien skikkelig på plass, men flyter fint dette.. Denne bør øves inn på Fotikken i løpet av vinteren.. ;0)

Nixon

Bør øves inn så rolig som over overhodet mulig. Og for guds skyld, ingen klapping!
Rød makt på Hansa!

Brannmann10

Fin sang men vi av alle må nå kunne skrive navnene til våre kjære Brann-spillere rett.

Winters. Ingen h.

Skjerpings :idea:

sekto

Quote from: "Nixon"Bør øves inn så rolig som over overhodet mulig. Og for guds skyld, ingen klapping!

Ja, absolutt.. Ingen klapping, og ingen spoling, eller kraftig fartsøkning for å bli ferdig med den..

grei

Skal si du er i slag i dag. Kanskje best å bare gjenta den første linjen igjen og igjen?

viks

Ett fett. Barre Robbie har en sang, og vi klarer og innføre den..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Brann-Peter!

på den siste linjen helt til slutt står det "vi elsker..." hva kommer
etter det? antar den synges om igjen fra "robbie..."
ellers utrolig bra.her tror jeg at jeg snakker for alle når jeg sier Print!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Syng for Brann

Når det gjelder Winters, så hadde det jo vært kult hvis hele stadion ble me på å rope Robie - Robie (iallefall Hansa og SS)   !

pusuren

kem som har hands up?

teksten var bra men vil gjerne høre melodien....

jkippers

Quote from: "pusuren" kem som har hands up?

teksten var bra men vil gjerne høre melodien....

Ingen lydfil fra meg på denne.
Gull 09

KennethS

E vel Ottawan som har orginalen.

her e teksten ihvertfall.

http://www.lyricsbox.com/ottawan-lyrics-hands-up-rpb1bwh.html

last den ned, husker den som den store landeplagen på 80 tallet.
tå på Brann

kabelmann

Jeg har ikke originalen, men har en cover som ble gjort av en norsk gruppe (Hype m/Lek-Linda i spissen) en gang på 90-tallet.

Har lastet opp refrenget for de som har lyst til å høre det. Rename filen fra .empetre til mp3.

http://kabelmann.hollosite.com/hands_up.empetre (173 kb)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

viks

hehe

Trodde det var T5PC som hadde originalen:)

pusuren

fikk høre originalen no. faen så kul den ble når den ble byttet ut med robbie winters teksten;) stå på viks!!

Go Up