• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

dvd i salg i morgen...

Started by arild, December 10, 2004, 12:35:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Quote from: "arild"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3785

det står at de har stands på oasen og lagunen. betyr det at det er mulig å kjøpe blant annet DVD'en der?

Christian

Litt skuffet over det Brann skriver om filmen: Spilletid 115 minutter. Det er jo knappe to timer. Eg kunne sett to timer fra bare cupfinalen èg. Velvel, vi kan vel ikkje få alt heller.

Bombefar

Flotte greier. Da er den endelig klar. Rett  ut å kjøpe i morgen

RC

noen som har kjøpt DVD'en? kossen var an i så fall?
eg vet ikkje, men syns den høres litt kort ut.

mr-bolstad

den var litt kjedelig egentlig, men når du ser alle de finne målene fra denne sesongen så glemmer du det.
eg fikk frysninger når eg så fra cupfinalen. kommer aldri til å glemme 7 november 2004! :D
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Kristin

det kunne vert litt mer intervjuer og reaksjoner etter kampene enn det var...
alltid gøy og høre sånn som : hva føler du no? hvordan var det å score? osv
og det var litt for lite av feriringen etter 7 november !

men ellers en kjekk film
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Bolsen

De kunne presantert de nye spillerne før sesongen.... I sesongen og...
Eneste om Scharner var "Og her ser vi litt østerisk skuespill" i lyn kampen.. Ingenting om ka han koster eller noe sånt...  Var litt mer om Sæternes da... Kunne vært mer intervjuer....Reaksjoner fra Etterkampen kunne vært med.... Litt av vært kunne vært me... Håper de lærer av det hvis det kommer flere dvder...

DonCorlione

Får tak i filmen på nette å:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=414737

Men vis du kjøper den der så ska d være på grunn av at Brann-shopen ikkje har flere filmer el ikkje får inn før jul..
rann + Hansa = Ekte Bergenser

_owenz_

Har sett litt på denne DVD'en. Men får litt bismak av den. 2 timer? Er ikke dette en litt nerde dvd? Den kunne da vart litt lengre? Det er nok plasss på DVDen til minst 3 timer iallefall. ok egentlig ikke dette jeg reagerte på...

QuoteKenneth Gran, som er ansvarlig for kommersialisering og interaktivitet i programavdelingen i TV2, forteller at årets DVDer er et testprosjekt.
- Vi eier rettighetene til bildene sammen med NRK, så en andel av inntektene tilfaller dem. Neste år kommer vi sannsynligvis til å gjøre det sammen, og legge ned mer ressurser i dette, sier Gran, som tror at markedet for slike produkter er voksende.

hmmm... Får Brann i det hele tatt noen inntekter her? Brann har allerede fått ca. 4 mill for TV salget av NFF. Er dette bare rett i lommen til Tv2 & NRK? Må seriøst si at jeg ikke gidder å kjøpe en dårlig DVD der pengene går til tv selskapene...

owenz

Bombefar

Quote from: "_owenz_"Har sett litt på denne DVD'en. Men får litt bismak av den. 2 timer? Er ikke dette en litt nerde dvd? Den kunne da vart litt lengre? Det er nok plasss på DVDen til minst 3 timer iallefall. ok egentlig ikke dette jeg reagerte på...

QuoteKenneth Gran, som er ansvarlig for kommersialisering og interaktivitet i programavdelingen i TV2, forteller at årets DVDer er et testprosjekt.
- Vi eier rettighetene til bildene sammen med NRK, så en andel av inntektene tilfaller dem. Neste år kommer vi sannsynligvis til å gjøre det sammen, og legge ned mer ressurser i dette, sier Gran, som tror at markedet for slike produkter er voksende.

hmmm... Får Brann i det hele tatt noen inntekter her? Brann har allerede fått ca. 4 mill for TV salget av NFF. Er dette bare rett i lommen til Tv2 & NRK? Må seriøst si at jeg ikke gidder å kjøpe en dårlig DVD der pengene går til tv selskapene...

owenz

Neinei. Jeg skal no ha den. Kjekt med et minne fra denne sesongen

[bat]

De selger den forøvrig på DVDgalleriet også.
stolt og kry-

pusuren

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "_owenz_"Har sett litt på denne DVD'en. Men får litt bismak av den. 2 timer? Er ikke dette en litt nerde dvd? Den kunne da vart litt lengre? Det er nok plasss på DVDen til minst 3 timer iallefall. ok egentlig ikke dette jeg reagerte på...

owenz

Neinei. Jeg skal no ha den. Kjekt med et minne fra denne sesongen

brann får nok en god del penger av dvden så det e bare til og løpe å kjøpe, og me en så bra sesong på dvd så vil isje eg si at det en dårli dvd..

_owenz_

Quotebrann får nok en god del penger av dvden så det e bare til og løpe å kjøpe, og me en så bra sesong på dvd så vil isje eg si at det en dårli dvd..

hehe... tenkte selvfølgelig på produksjons teknisk kvalitet, dette er vel Tv2 produkt, så ingen Arne Scheie? NRK får jo penger for  DVDen, så NRK burde i teorien være med, men dette ble vel for mye arbeid.

Kommer nok til å kjøpe den. Men tror egentlig den ligger under treet, så gidder ikke kjøpe den før i romjulen, så slipper jeg å gå å bytte...

owenz

oppedal

Dette er Branns første sesong DVD, og da kan man ikke forvente at den er perfekt. Jeg har ikke sett den, men jeg får vel ønske meg den til jul da  :D .

Jeg tror ikke TV2 og NRK har lov å lage en DVD om Brann uten Brann sin tillatelse. Visst de gjør det, har de en god grunn til å saksøke de.

Brann får selvfølgelig inntekter av dette, visst ikke de hadde det, hadde ikke denne DVD'en komt ut tror jeg.

Eller?  :D
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up