• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Noen å hente?

Started by RC, December 07, 2004, 09:44:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Ja, nå har talenter rotet det litt til... kunne de vært nokke for oss?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article312043.ece

Svante!!

Jeg har sett litt på hamoud i år.  Han er ekstremt rask med ballen i bena.  Fryktelig bra talent.

Selv har jeg nylig spilt turnering sammen, på et "vennelag", med Christoffer Dahl. Det er ikke første gang en Lyn-spiller spiller en slik turnering.  hihi :lol:
rann er best

RC

ja Hamoud er ganske bra... som høyreving for Brann :?:  og han Onstad er vel høyreback/midtstopper... er det ikkje de to plassene Mons vil forsterke?

andreas27

men i cupfinalen va hamoud en skandale!!

RC

Quote from: "andreas27"men i cupfinalen va hamoud en skandale!!

det er sant, men vi skal ikkje si at han er dårlig utifra en kamp. han hadde en god sesong faktisk. veldig lovende!

Svante!!

Vi har funnet vår fremtidige høyreving
rann er best

RC

og du mener det er Hamoud? eller ? er det noe eg ikkje vet om?

Svante!!

Quote from: "RC"og du mener det er Hamoud? eller ? er det noe eg ikkje vet om?

Selvfølgelig!

Kan du lese det som står over i tråden
rann er best

RC

joda det var eg som startet tråden så eg vet kem det er snakk om. men du nevnte jo ingen i innleget dit. men det er en bra spiller det!

viks

Hvorfor skal vi hente et talent fra Lyn som vi må betale, helt sikkert i dyre dommer for, om det i hele tatt skulle være aktuelt for de og selge han, når vi kan hente en etablert toppspiller, og en utmerket høyrekant fra Bodø helt gratis?

Jeg tenker selvsagt på TFL!

La lyn ha unguttene sine i fred.. Tror dere virkelig Morgan slipper disse for en billig penge, når Lyn selv har utviklet disse på NTG, og brukt masse penger på de, dessuten tipper jeg at de har 3-4-5 års kontrakter, for Lyn er veldig flink til og få de unge til og skrive langtidskontrakter.

Vel er det jul folkens, men det får no være måte på....

TFL til Brann - NO!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

mr-bolstad

helt enig med deg der!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up