• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Scharner sin film?

Started by sekto, December 06, 2004, 21:32:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Scharner.. mannen e gal.. Og det er ikke å underdrive.. han hopper i strikk og driver rundt med han der psykologen sin.. Men den siste nå tok kaka..

"- For to uker siden stoppet filmen om meg, sier Paul Scharner."

"Filmkuttet startet en uke etter Halmstad-kampen. Jeg har ikke vært meg selv på banen siden. Min jobb er å snu en negativ trend på laget. Det klarer jeg ikke i dag, sier han."

Denne filmen pågår tydeligvis i hode hans, men jeg vet ikke helt hva den handler om.. Noen som har sett noe om denne innspillingen som har pågått?

Fyren virker litt på kanten av det som er normalt, men er vel ikke stor nok kunstner med ballen til å kunne bli kalt eksentrisk helt enda..

Link til artikkelen: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=71186

jkippers

Quote from: "sekto"Scharner.. mannen e gal.. Og det er ikke å underdrive.. han hopper i strikk og driver rundt med han der psykologen sin.. Men den siste nå tok kaka..

"- For to uker siden stoppet filmen om meg, sier Paul Scharner."

"Filmkuttet startet en uke etter Halmstad-kampen. Jeg har ikke vært meg selv på banen siden. Min jobb er å snu en negativ trend på laget. Det klarer jeg ikke i dag, sier han."

Denne filmen pågår tydeligvis i hode hans, men jeg vet ikke helt hva den handler om.. Noen som har sett noe om denne innspillingen som har pågått?

Fyren virker litt på kanten av det som er normalt, men er vel ikke stor nok kunstner med ballen til å kunne bli kalt eksentrisk helt enda..

Link til artikkelen: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=71186

Scharner fikk vel ikke med seg at tagningen ble avsluttet fordi Brann skulle ha råmateriale til sesong-DVD'en sin?
:lol:
Gull 09

jinxter

Xminator

Synest fyren har stil. Det er mennesker som Scharner som drar verden fremover (eller blir låst inne med ny hvit frakk uten armer :p)

Svante med karisma ;)

Svante!!

Quote from: "Xminator"Synest fyren har stil. Det er mennesker som Scharner som drar verden fremover (eller blir låst inne med ny hvit frakk uten armer :p)

Svante med karisma ;)

Svante hadde vel karisma han óg
rann er best

Kagain

Quote from: "sekto"Scharner.. mannen e gal.. Og det er ikke å underdrive.. han hopper i strikk og driver rundt med han der psykologen sin.. Men den siste nå tok kaka..

[Snip]

Hehehehe. Han er fotballverdenens svar på Morten Harket eller noe. Personlig synes jeg at vi trenger flere "syke" spillere. OG brutale. Som f.eks. Ruddock (selv om han er for gammel, så den sorten spillere liksom.)

RC

Scharner er jo "syk"... likte han i cupfinalen, når konge sangen og nasjonalsangen ble spilt, så han seg bare rundt om kring på stadion som ingenting... :D
har sans for mannen fra alpene...

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

viks

Quote from: "Toa"

Det var jo en herlig oppsummering, nesten som eg begynte og tro på det:)

Men en høyrekant er viktig og få på plass (TFL), då er vi seriøse utfordrere til gullet neste år. Soma forsvinner i hvert fall ikke før til sommeren tipper jeg, og da har forhåpentligvis nye �rn etablert seg som en bunnsolid TL spiller...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Enormt buskas

Quote from: "sekto""- For to uker siden stoppet filmen om meg, sier Paul Scharner."

Litt av en type han her Scharner. Bare han ikke setter på filmen om Ystaas eller McAllister eller enda verre, Råum eller Kottila. Noen som har en Maradonavideo til låns? Eller Cantona? Bryan Robson kanskje?

Toa

Quote from: "Enormt buskas"
Quote from: "sekto""- For to uker siden stoppet filmen om meg, sier Paul Scharner."

Litt av en type han her Scharner. Bare han ikke setter på filmen om Ystaas eller McAllister eller enda verre, Råum eller Kottila. Noen som har en Maradonavideo til låns? Eller Cantona? Bryan Robson kanskje?

Hva skal man med Maradona video? Toni "I'm a lion" Nhleko vs Molde duger i lange baner. :)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9983261   <--- :-)
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KennethS

Quote from: "Enormt buskas"

Koffor trekker du Maradona inn i dette? tidenes beste fotballspiller.
tå på Brann

Kagain

Litt av en type han her Scharner. Bare han ikke setter på filmen om Ystaas eller McAllister eller enda verre, Råum eller Kottila. Noen som har en Maradonavideo til låns? Eller Cantona? Bryan Robson kanskje?[/quote]

Koffor trekker du Maradona inn i dette? tidenes beste fotballspiller.[/quote]

Vil tro at det nettopp derfor han trekker den inn. Unngå de fire første, ønske de tre siste.

Uten at jeg er noen guru.

monzilla

virker jo som en intelligent mann dette her da

Go Up