• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

brannstallen 2005

Started by andreas27, December 05, 2004, 00:09:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

hver bør komme inn hvem bør ut??

k:oppdal,torbjørnsen

f:opphaug,ørn(guntveit,knudsen),soma,hanstveit,kalvenes,bjarnason,walde,klock

m:guntveit,knudsen,haugen,storesund,(walde),miller,sanne,andressen,grindheim,scharner,kvisvik

a:winters,dylan??,sæternes,ystaas??,walde,(miller)

kansje låne ut noken forsvarsspillere, kansje1??
satsar på å få grindheim ellar stallheim te klubben og andressen!!
tfl?

dylan og ystaas må bevise!!!!!!!

noen som har noen menningar?

Ginger

er enig med at Ystaas og Dylan må bevise.
Men Ystaas scorte vel 5 mål i serien i år, så noe må det være med gutten, siden vi kjøpte han

Når det gjelder Dylan skal jeg ikke si hva jeg synes om hans byturer. Har hørt mye rart om oppførselen hans på bl.a Metro.
Men ut ifra mine fotball kunnskaper mener jeg at mannen har potensial til å bli noe. Han har ihvertfall tenning når e på banen, og gutten e trossalt bare noen og 20 år. Gi mannen en sjanse!

Mr_Soma

Quote from: "Ginger"Når det gjelder Dylan skal jeg ikke si hva jeg synes om hans byturer. Har hørt mye rart om oppførselen hans på bl.a Metro.
Men ut ifra mine fotball kunnskaper mener jeg at mannen har potensial til å bli noe. Han har ihvertfall tenning når e på banen, og gutten e trossalt bare noen og 20 år. Gi mannen en sjanse!

Nå har jeg vorset med denne kenguruen ett par tre ganger... og om han har like roen i fotball som på gitaren, og å drikke bacardi/tequila så ja, kanskje han blir en hit neste år.

RC

har merket en ting med Ystaas. han spiller ikkje så værst mot de små lagene, med det mener jeg lag fra små steder, sogndal, molde etc...
men spiller han mot rbk, vif etc... då suger han!!! legg merke til det neste sesong!

andreas27

menar vi burde beholdt tomas et år til eg!!
han e en publikumsyndling og han kan absolutt avgjøre kampar!!
og han sytar hellar isje!!
bare føll med på dylan te neste år, vist bengt ellar robbie blir ute 4-5 kampar og dylan scorar 2-3 i de kampense så begynnar han å mase når han må på benken igjen!!

Go Up