• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ka kan vi gjøre i vinter?

Started by DJ_ADG, December 04, 2004, 14:47:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

En ting vi kan gjøre i vinter é Ã¥ lage flagg. Det é mange mÃ¥ter et flagg kan se ut.  Det é noe som ikkje é sÃ¥ veldig vanskelig.

Her står det kosen du gjør det;
http://oddrane.no/vis/?ID=1118&handling=Meny&type=1&x=vis
http://www.brondbytifo.dk/fusion_pages/index.php?page_id=41

Flagg idér;
http://www.brondbytifo.dk/photogallery.php?album=384
http://www.brondbytifo.dk/photogallery.php?album=385
http://www.brondbytifo.dk/photogallery.php?album=386

Det kan kansje være en ide at TIFO gruppen kansje kanin vitere til flagg malings dag, eller noe i den duren. Det é det mange andre suporter grupper som gjør om vinteren.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bombefar

BL

hadde gjort seg med litt flagg, to-stangs og banner til neste sesong
Hansa-
Felt Z

RC

fin ide.. håper vi kan samles en dag då, det hadde vært bra... jobbe i grupper, sånn at det blir mer kreativt. eg stiller opp!

Brann-Peter!

dette har jeg også støttet opp i en tidligere tråd og gjør det fortsatt.
vi må få samlet troppene en dag og begynt å male flagg/banner. og lignende til neste sesong. tifoen skal på samme måte som stemningen opp neste sesong.. :)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

RC

ekte kjuagutt

Eg møtar opp bare eg vet når og kor.. viktig og få gitt beskjed til folket!!

Yngve

Kvifor møte opp? kvifor ikkje gjere ting på eige initiativ? er ikkje så mykje som skal til.

Brannfrelst

Eg vil heller ha mer "vanlige flagg". Og ikke to-stangs. Mye bedre med flagg som vaier,de lager mer liv. Samt banner på hele gjerdet på Hansa. Er ikke vanskelig å lage flagg tror jeg,kjøpe et tynt stoff,maling/spray litt syredskaper og en stang å ha det på :)
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

flagg, to-pins falgg....same f.... det lager fagre på tribunnen, det é det som é det viktige.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alexåsane

når skal en fra tifo-gruppen utale seg her?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

det é mulig at de é i Odense og derfor ikkje kan utale seg .

loland

gleder meg sykt til kampen mot odense.. så måtte ha noe og gjøre på.. så lagde en side om forslag til flagg og sånt:D (fritidsproblemer vet=p)

http://brannflag.tripod.com/

RC

Quote from: "loland"gleder meg sykt til kampen mot odense.. så måtte ha noe og gjøre på.. så lagde en side om forslag til flagg og sånt:D (fritidsproblemer vet=p)

http://brannflag.tripod.com/

gode forslag :wink:
likte spesiellt "super ray" og det siste, det norske flagget med Brann logoen i midten...
Bare ett forslag: kan ikkje du få det samme, bare med byvåpenet istedenfor det norske flagget...vi e jo ikkje fra Norge... men det blir kanskje litt vanskelig å få til...

Nei!!! eg sier vi bestemmer oss for en dag og møter opp... let's do this!

StoreS gutt 16

Eg e me! sikkert mange av kompisene mine og,, kor og når!

Erik

Brann-Peter!

kjempebra dere som har laget hjemmeside..
jeg har masse forslag, men jeg har tegnet dem for hånd så jeg må nok scanne dem.. men gled dere til mine killerforslag.. ellers sinnsykt bra at det e såpass mange som e engasjert når det gjelder dugnader og sånn..

BL

Quote from: "Erik"finnes det en tifogrupppe da??

det var det dÃ¥  :roll:
her er tydeligvis folk klar for flagg/banner dugnad, så no må tifo-gruppen våkne. men det kan jo være de allerede har begynte å planlegge
Hansa-
Felt Z

Erik

Kanskje de skulle startet med å planlegge cupfianlen nesteår, at vi får noe mer enn 50-60 småflagg over hele ullevåll....

Brann-Peter!

Personlig synes jeg tifo-gruppen er veldig hemmelighetsfull, f. eks vi fikk aldri høre om hvilken tifo det skulle være på cupfinalen, eller om byvåpenet på banner. Kanskje ikke så viktig, men de kan vel oppdatere oss litt mer enn det de gjør, savner også tifo-gruppens egne hjemmeside (til dags dato ser jeg ikke helt nødvendigheten, men alikevel). Når får vi en uttalelse fra tifo gruppen?

brannfrik

hallo!!!

litt av meningen med TIFO e jo at det skal være et overraskelsesmoment for supporterne like mye som spillerne. det hadde nok ikkje blitt sÃ¥ sinnsykt spennende hvis det hadde blitt lagt ut pÃ¥ nettet en uke før at det blir et banner pÃ¥ store stÃ¥, kordan det skal se ot o.s.v  

flaggsiden e genial, verken mer eller mindre, og eg håper det vil bli like stort engasjement på dugnadene i vinter som det e her på forumet for då går vi en lys fremtid i møte når det gjelder TIFO her i Bergen.

KennethS

Mener vi lett burde klare og stille 1-200 mann i TIFO gruppen igår. Hvis alle hjelper til så tror eg TIFO på stadda e på rett vei.
tå på Brann

Tifo-gruppen

Fint å se at så mange vil stille opp for å lage flagg. Akkurat nå er ting slik at vi har brukt opp pengene våre for 2004 sesongen og venter på klarsignal til å få bruke pengene våre for 2005. Selv klør jeg i fingrene etter å komme igang med å lage både flagg å bannere. Lover at vi kommer tilbake seinere med nærmere informasjon om når å hvor det vil bli dugnad i vinter. Håper like mange som skriver her stiller opp i vinter. Til dere som vil ha mail om dugnad ol. foreslår jeg at dere sender en mail til tifo@bataljonen.no med navn og telefon nummer, slik at vi kan nå dere litt lettere. For øvrig leter vi etter et lokale for å lage bannere. Det vi trenger er en lang slett vegg med bra høyde på. Rommet må også være stort nok til at vi kan forstørre bra opp med overhead. Hvis noen har noen gode ideer er vi veldig takknemlige om dere sender oss en mail eller et pm. På forhånd takk!
Mvh Morten Talhaug i Tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

pusuren

BL

Quote from: "pusuren"http://brannflag.tripod.com/

der var det jo en go del gode ideer..

tror kanskje han tenkte mest pÃ¥ en idè om kor vi kan samles, et STORT lokale  :wink:
Hansa-
Felt Z

pusuren

Quote from: "BL"
Quote from: "pusuren"http://brannflag.tripod.com/

der var det jo en go del gode ideer..

tror kanskje han tenkte mest pÃ¥ en idè om kor vi kan samles, et STORT lokale  :wink:

åja ok.. trodde han mente ideer på flagg.. :wink:

pusuren

Quote from: "Tifo-gruppen"Fint å se at så mange vil stille opp for å lage flagg. Akkurat nå er ting slik at vi har brukt opp pengene våre for 2004 sesongen og venter på klarsignal til å få bruke pengene våre for 2005. Selv klør jeg i fingrene etter å komme igang med å lage både flagg å bannere. Lover at vi kommer tilbake seinere med nærmere informasjon om når å hvor det vil bli dugnad i vinter. Håper like mange som skriver her stiller opp i vinter. Til dere som vil ha mail om dugnad ol. foreslår jeg at dere sender en mail til tifo@bataljonen.no med navn og telefon nummer, slik at vi kan nå dere litt lettere. For øvrig leter vi etter et lokale for å lage bannere. Det vi trenger er en lang slett vegg med bra høyde på. Rommet må også være stort nok til at vi kan forstørre bra opp med overhead. Hvis noen har noen gode ideer er vi veldig takknemlige om dere sender oss en mail eller et pm. På forhånd takk!
Mvh Morten Talhaug i Tifo gruppen

det går jo sikkert ann på stadion? sonsor corner el noe.. der e det jo overhead eller ka det heter og prosjektor.. også en go del plass..

Brannfrelst

Har laget noen skisser selv nå til banner som kan henge på SS/Hansa eller andre plasser.
Hvilket stoff kan en bruke? Laken? Eller må en ha annet stoff?
Maling? Sprayfarge? Tar imot en god del tips. Send på PM.
Oppfordrer alle til å lage banner i vinter. Små eller store.
2.10.07-Gullet kom hem!

StoreS gutt 16

Bare en liten melding til TIFO gruppen.

Håper dere kan utlyse dato for dugnad iallefall en uke før siden det da er letter å om rokere på avtaler, treninger, prøvepugging o.l.
Litt tid til å spre det "gode" budskap er også nødvendig :D

Mr_Winters

Hva med Ã¥ lage en stooor banner med logoen til hansa pÃ¥?? noe pÃ¥ størrelse med den banneren med byvÃ¥penet pÃ¥?? mener Hansa fortjener det.. Eller hva sier dere andre??  :)
kte Kjærlikhet: BRANN
Ekte Lidenskap: HANSA

RC

Quote from: "Mr_Winters"Hva med Ã¥ lage en stooor banner med logoen til hansa pÃ¥?? noe pÃ¥ størrelse med den banneren med byvÃ¥penet pÃ¥?? mener Hansa fortjener det.. Eller hva sier dere andre??  :)

ikkje dumt.... send ideene til den personen som lager de då... så prøver den personen å legge det ut på den siden som e laget... så får alle se nokke lunde kossen det ser ut.

Bombefar

Ja, hadde vært litt stilig med en stor hansa banner, men vi bør vel kanskje lage noen med Brann først

RC

ka er det beste? skal vi samle oss alle sammen som er villige til å stille opp eller skal vi lage flaggene selv?
eg mener vi samler oss, for då har vi mulighet til åå gi ideer til hverandre, det blir mer kreativt.

kabelmann

Hiver meg på med noen flagg jeg også, i tilfelle noen skulle mangle inspirasjon.

Er ikke allverden dette her, men om jeg får tid en dag så kanskje jeg mekker noe litt mer seriøse greier. Forresten, Supermann-logoen har jeg selvsagt ikke laget selv ;)

Om noen har lyst til å lage noe ut av dette så kan filene leveres i vektorformat (dvs at de kan skaleres i det uendelige uten å forringe kvaliteten).

9 stk. flagg her: http://kabelmann.hollosite.com/
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Bombefar

Fine forslag kabelmann. Like "vi ler av bønder" :D

RC

Vi må på en måte få frem at vi er der for BRANN... vi er ikkje der for å "se på fotball", men for å se Brann, Sportsklubben Brann og spillerene... hvordan kan vi få det fram med flagg? slik at spillerene skjønner: "Vi é her for dokkar!!"
Spillerene må bli oppmuntret av dette, det skal ikkje bare se fint ut men vi må gi de et løft med dette.
Hvordan?

Og... Hvilket stoff bruker mann til flaggene? spray eller maling? send meg PM.

kabelmann

Da må man i så tilfelle spørre seg selv hva man egentlig tror spillerne får med seg av flagg o.l.. Jeg tror personlig ikke at de legger veldig mye merke til flaggene utenom at de faktisk er der. Eventuell tekst og grafikk tror jeg går dem hus forbi. For det første fordi de (forhåpentligvis) har tankene og fokus på det som skal skje de neste 90 minuttene, og for det andre fordi de stort sett står med ryggen til Store Stå.

RC

ja dette har jeg sagt flere ganger... koffor er det storestå som skal ha alla bennerene og flaggene? koffor skal bare de synge?
HELE stadion skal være med på dette...!! enkelt og greit!
det skal sikkert lages flere flagg.. og alle skal IKKJE være på store stå..!!
det er alt for dumt at bare en del av stadion deltar på dette mens resten blir sittende å se på kor fint der er.
skal det være liv, skal alle være med...
alle vet jo at spillerene ikkje alltid e konsentrert... vi må oppmuntre de på en måte... flagg/skrift på flaggene må de nesten se ved inmarsjen... og når de står og lagoppstillingen blir lest opp, så ser de nok litt til siden og i og med at de har ryggen mot store stå, så SKAL det også være fllagg o.l på andre siden og.

DJ_ADG

eg legger merke til at manhe har gode og mange idér til flagg. så eg tror dette kan bli en skukse.

Brann-Peter!

Quote from: "kabelmann"Hiver meg på med noen flagg jeg også, i tilfelle noen skulle mangle inspirasjon.

Er ikke allverden dette her, men om jeg får tid en dag så kanskje jeg mekker noe litt mer seriøse greier. Forresten, Supermann-logoen har jeg selvsagt ikke laget selv ;)

Om noen har lyst til å lage noe ut av dette så kan filene leveres i vektorformat (dvs at de kan skaleres i det uendelige uten å forringe kvaliteten).

9 stk. flagg her: http://kabelmann.hollosite.com/

mildt sagt, jævlig gode forslag..!
stå på kabelmann..

Brann-Peter!

Quote from: "brannfrik"hallo!!!

litt av meningen med TIFO e jo at det skal være et overraskelsesmoment for supporterne like mye som spillerne.

ok, var ikke klar over det.. :wink:

kabelmann

Quote from: "Brann-Peter!"mildt sagt, jævlig gode forslag..!
stå på kabelmann..

Takk for det. Har oppdatert med et par nye nå, de ligger nederst. Litt sånn øl-etikett-look på den ene der :)

pusuren

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Brann-Peter!"mildt sagt, jævlig gode forslag..!
stå på kabelmann..

Takk for det. Har oppdatert med et par nye nå, de ligger nederst. Litt sånn øl-etikett-look på den ene der :)

Digget velkommen til helvete;) stå på!!

Badois

hva med selveste frode øverli? er ikke han skikkelig brann supporter. tegner sikkert en bra tegning til banner med glede han.
rann!!!!!

BL

Quote from: "Badois"hva med selveste frode øverli? er ikke han skikkelig brann supporter. tegner sikkert en bra tegning til banner med glede han.

veldig god idè!!!
Hansa-
Felt Z

kabelmann

pusuren

vet ikke kem han e. men sikkert god og tegne. så syns bataljonen eller tifo gruppen bør skaffe nr hanner og ringe fyren og høre om han gidd!!

noen som vet om det blir noe av dette? altså lage flagg og banner i et lokal? før vi begynner på kampene igjen liksom?

Nixon

Quote from: "pusuren"

vet ikke kem han e. men sikkert god og tegne. så syns bataljonen eller tifo gruppen bør skaffe nr hanner og ringe fyren og høre om han gidd!!

noen som vet om det blir noe av dette? altså lage flagg og banner i et lokal? før vi begynner på kampene igjen liksom?
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Go Up