• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

opphaug:-midtstopperplassen skal bli min!!!

Started by andreas27, December 04, 2004, 14:00:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

RC

tilbake til Moss... etter min mening må Brann bli kvitt han. ikkje god.

bernu

Han gjorde da en solid innsats i Malmøkampen da han kom inn....
Dessuten syns jeg Opphaug fungerer bedre på backplass enn det Cato gjør... Synd å si det men....
HANSA - Z

Svante!!

Ophaug er fin Ã¥ ha pÃ¥ benken.  Men i en første-11er for seriemestere hører han ikke hjemme
rann er best

Chuggah

SÃ¥ er ikke vi seriemestre ennÃ¥ heller da  :wink:

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Arnamann

Ophaugs største svakhet er at han sprer usikkerhet rundt seg. Hvis mannen ikke har minst 3 sekunder på seg til å dempe pasningen, klø seg i ræven og se på fuglene så kan man banne på at han enten skyter ballen utover sidelinjen eller mister til motstander.. Han er helt grei på innsats og taklingsstyrke, helt elendig på plassering. Blir stadig rom bak han som han ikke har kontroll på. Så slåt han ut med armene etterpå som om det er de andres jobb å dekke for hans utilstrekkelighet..
En helt "ok" spiller, som nevnt før; Fin å ha i bakhånd, ikke en spiller for første-elleverene til seriemesterene 2005 :)
rnamann

monzilla

bra at vi har spillere som gutser litt og vil virkelig kjempe seg inn på laget.

Lykke til, jan tore!

enavgutta

Cato è ferdig. Han vil ikke innse at han è for svak for eliteserien. Kommer neppe til å henge med i svingene fremover.

andreas27

cato va no god på torsdag!!
ska innrømme at eg får litt panikk innimellom når opphaug e alene bak!!
et godt eksempel var rett ettar 1-0 scoringen i cupfinalen når han tapte en hodeduell rett utenfor 16, synes å huske at det kun va oppdal som va bak de!! men det ble no isje mål!!!

Ole Brom

Quote from: "andreas27"cato va no god på torsdag!!

Er du sveiseblind !?! Mannen var elendig !!

andreas27

har faktisk større tro på klock!!!
og NYE ørn!!!!

KennethS

Hvis Soma stikker så bør Ophaug spille stopper. Tror han e bedre en både Klock og K.Walde
tå på Brann

enavgutta

Tror ikke det er smart å sette denne mannen inn i midtforsvaret igjen. Kampen idag viser også at Guntveit og Ophaug igjen "det svakeste ledd" i Brann laget.

KennethS

Quote from: "enavgutta"Tror ikke det er smart å sette denne mannen inn i midtforsvaret igjen. Kampen idag viser også at Guntveit og Ophaug igjen "det svakeste ledd" i Brann laget.

Konklusjon e at hvis Soma stikker så sliter vi. Kansje Knut Walde kan kommer tilbake til godt gammelt slag?
tå på Brann

jkippers

Quote from: "enavgutta"Tror ikke det er smart å sette denne mannen inn i midtforsvaret igjen. Kampen idag viser også at Guntveit og Ophaug igjen "det svakeste ledd" i Brann laget.

Etter Malmø-kampen kunne man på TV se Guntveit og Mjelde i en rel. langvarig diskusjon. Mjelde smilte overbærende, mens Guntveit virket rasende. De skilte lag uten at det så ut som at Guntveit var klar for noen forsoning.

Det er jo mange i dette forumet med sikre kilder. Vet dere noe om hva dette var for noe?

Mitt tips; Guntveit er ikke kaptein neste år.
Gull 09

enavgutta

Quote from: "KennethS"[Konklusjon e at hvis Soma stikker så sliter vi. Kansje Knut Walde kan kommer tilbake til godt gammelt slag?

Go Up