• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Malmø hadde vunnet hvis de ville.

Started by KennethS, December 03, 2004, 09:57:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

viks

Ikke helt slik jeg tolker denne men:

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10102248

Malmø trener general Prahl er jo forøvrig i dag sitert på at Norsk fotball er mye bedre enn Svensk...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Quote from: "viks"Ikke helt slik jeg tolker denne men:

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10102248

Malmø trener general Prahl er jo forøvrig i dag sitert på at Norsk fotball er mye bedre enn Svensk...

Leste den, kansje den eneste som vinkler kampen rett og ikkje skylder på at Malmø manglet Alfonso Alves.. hallo de fikk "Macken" tilbake til denne kampen.
tå på Brann

B.B.

Dette med at svenskene ikkje tar RL seriøst tror eg e oppspinn fra ende til annen!

De har frontet dette som en unnskyldning fordi de sannsynligvis (som meg) har mistenkt svensk fotball for å være betydelig svakere enn norsk tippeliga!

Hallo folkens! K.O.Fjørtoft var stjerne når han kom til sverige, "matchens lirare" gikk igjen rett som det var. PFO e allerede blitt ett ikon og skifter no klubb for en formue.. I brann var han god, men ikkje nokke mer..

Eg kan fortsette lenge... Det e ganske mange Norske jevnt gode spillere som har blitt stjerner der borte!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

viks

Mitt inntrykk er at de svenske mediene var mest opptatt av:

1. Slosskamp i Køben
2. Slosskamp i Oslo
3. Casuals generelt
4. Så det sportslige...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Var lite eller ingenting skrevet om kampen i går på Malmösupporterne sine sider..

En av de eneste tingene jeg fant var denne:

"HAHA!!!
BRann-MFF 0-1 Rosenberg etter 3 min!
Framåt Malmø!
Edit: Ah, fan, 1-1. Vakkert angrep!
Edit 2: 2-1. Ska sluta oppdatera. Ger otur..."

Han her fyren må vi få til å oppdatere alle Brannkamper fast.. :P

Xminator

Like sikker på at vi vil ha Høiland nå? :)

kabelmann

Og har inntrykk av at han fyren der er trønder og RBK-supporter
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

viks

Nå er vel ikke Petter Belsvik verdens smarteste...Investerte vel halve egenkapitalen (hvert fall noen tusen) til fotballskolen sin i T5PC...

Candyman

Jeg er ikke enig md den første posten. Har lest mange svenske aviser i dag, og alle som en sier Brann vant som fortjent. De roser spillere som Miller og Kvisvik.

Hvilken avis kan du ha lest?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KNUDSEN

Quote from: "viks"Nå er vel ikke Petter Belsvik verdens smarteste...Investerte vel halve egenkapitalen (hvert fall noen tusen) til fotballskolen sin i T5PC...

Super Ray kjøpte 2000aksjer i samme selskap så han e vel like smart då
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

viks

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "viks"Nå er vel ikke Petter Belsvik verdens smarteste...Investerte vel halve egenkapitalen (hvert fall noen tusen) til fotballskolen sin i T5PC...

Super Ray kjøpte 2000aksjer i samme selskap så han e vel like smart då

Nå har vel aldri Super ray hevdet at han er den smarteste i verden, men han investerte i hvert fall sine egne penger..

Når det er sagt, så er vel Raymond en av de "smarteste fotballspillerne" eg noensinne har sett..

BL

Quote from: "viks"Mitt inntrykk er at de svenske mediene var mest opptatt av:

1. Slosskamp i Køben
2. Slosskamp i Oslo
3. Casuals generelt
4. Så det sportslige...

nettopp... svenske medier er veldig flinke til å gi casuals spalteplass og tv-tid, den oppmerksomheten som de vil ha
Hansa-
Felt Z

Snorri

Quote from: "viks"Nå har vel aldri Super ray hevdet at han er den smarteste i verden, men han investerte i hvert fall sine egne penger..

Når det er sagt, så er vel Raymond en av de "smarteste fotballspillerne" eg noensinne har sett..

Husker på cupfinaledagen at Doddo og Erlend Hanstveit spilte en sang hvor de sang noe som "En vakker dag skjer det / at Raymond Kvisvik leser en bok / på flere hundre ord"
:D

Quote from: "Sydsvenskan"Håkan Opdal

Hehe... Minner meg om en viss svensk smørsanger.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Candyman

Quote from: "BL"
Quote from: "viks"Mitt inntrykk er at de svenske mediene var mest opptatt av:

1. Slosskamp i Køben
2. Slosskamp i Oslo
3. Casuals generelt
4. Så det sportslige...

nettopp... svenske medier er veldig flinke til å gi casuals spalteplass og tv-tid, den oppmerksomheten som de vil ha

Ja, nettopp. Og er vel derfor de miljøene er så mye større i sverige enn her hjemme. Men det vokser vel her hjemme og, for aviser og lignende gir de jo nesten heltestatus siden de gir de så mye oppmerksomhet.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KennethS

Quote from: "sekto"Var lite eller ingenting skrevet om kampen i går på Malmösupporterne sine sider..

En av de eneste tingene jeg fant var denne:

"HAHA!!!
BRann-MFF 0-1 Rosenberg etter 3 min!
Framåt Malmø!
Edit: Ah, fan, 1-1. Vakkert angrep!
Edit 2: 2-1. Ska sluta oppdatera. Ger otur..."

Han her fyren må vi få til å oppdatere alle Brannkamper fast.. :P

Han fyren der e Rosenborg supporter og kaller seg Recon. Ka han har inne på malmø sitt forum under Brann kampen e meg en gåte, men vi tar den hjelpen vi får :D
tå på Brann

Kruxleiven

Jeg har lest reaksjonene på Malmös svenskafansportal og på mffsupport forumet. De aller fleste er enig i at Malmö ble utspilt og de blamer kun seg selv. Flere mener at de få som dro over til Bergen burde fått pengene sine igjen. Jeg tror nok Malmö kan langt bedre og hjemme og bortebane er sto forskjell det. Enda større forskjell i internasjonale kamper enn i hjemlig liga.

enavgutta

Hjemme og borte i internasjonal sammenheng er nok av stor betydning ja. Blir spennende å se da, hvordan guttene våre klarer dette. Vi har vært usedvanlig svak på bortebane store deler av sesongen her hjemme. Går vi på en kjempesmell og kliner til med bortekomplekset vårt så det synger etter i Danmark - eller klarer vi å bygge videre på den positive utvikligen og snu trenden en gang for alle. ``???

Go Up