• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hansa knuste storestå i kveld!

Started by abe78, December 03, 2004, 00:25:34 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

espen

Dette er definitivt det latterligste emnet jeg har sett på evig lenge (og det sier mye) Hvem faen bryr seg om Hansa var bedre enn SS eller omvendt? jeg skjønner faen ikke hvorfor folk skal skyte bryst på den måten?

SS bør være glad for at hansa har blitt en flott tribune med masse syngende mennesker. Og SS bør prise seg lykkelig for at de hjelper til for å bedre stemmning.

Hansa bør sitte pris på det faktum at SS er der å prøver å lage stemmning igjennom hele kampen, og at Hansa har noen å synge med/mot.

Som tidligere nevt, en Brann supporter er en Brann supporter, med supporter effekt, syngende, stående eller sittende..

Den jævla konkuransen er bare en forbanna uting som kommer av menneskets ufrivelige lyst på å være best..

Jeg er sinnsykt glad for at hansa har blitt så bra som den er, men å drive på slik som dere gjør nå minner meg mer og mer om de såkalte fjortissene dere påstår dere vil unngå...

Snakk om usakelige diskusjoner!

Bruk heller fritiden din på å spille klinkekuler med nabogutten!

my two cents...

Espen

abe78

OY! Du vet mye om fotballkultur du. Klinkekuler? Dra til England så skal du se rivalisering mellom tribunene. Jeg fyrte i gang diskusjonen for at enkelte skal ta mer "fyr" på neste kamp. Jeg synes storestå sang mye og laget bra stemning under kampen, men volumet var ALT for lavt. Folk må stemme skikkelig i.
.og husk!

espen

Quote from: "abe78"OY! Du vet mye om fotballkultur du. Klinkekuler? Dra til England så skal du se rivalisering mellom tribunene. Jeg fyrte i gang diskusjonen for at enkelte skal ta mer "fyr" på neste kamp. Jeg synes storestå sang mye og laget bra stemning under kampen, men volumet var ALT for lavt. Folk må stemme skikkelig i.


Heh, først.... Jeg bor i England....
Og revalisering mellom tribunene er i så fall noe som bør komme av seg selv.. Personlig synest jeg sliker tråder bare er barnslige.. Enkelt og greit.
Og jeg mener at det ikke har noen annen effekt enn å demotivere.. Jeg føler det har blitt altfor mye vi mot dem innad i supporter gruppen, og slikt burde det absolutt ikke være... men, min personlige mening trenger nødvendigvis ikke å være den rette..

My two cents

Ingo

Er mektig lei diskusjonen hvem som mest stemmingsskapende av Hansa og Store stå.
Det verste er at de så kalte "eldre" på Hansa står frem som supersupportere!, med den ensidige negative fokuseringen på Store Stå.
Eg stått på SS i år samt sittet på Hansa i år, og eg er med på at stemming på hansa iår har tatt seg kratig opp, men det er ingen grunn til å ta av.
Man seg synger enkelte sanger og rop og spesielt i medgang.
Stemmningen på hansa har vært varierende i år, spesielt hjemme mot Vif var det ganske slapt.
Det er en holdning at alt var bedre før! eg vil påstå at SS holder et høyere nivå i år enn i 1997 og 1998.
Er enig med at det synges for fort pÃ¥ SS og den klappingen til tider er svært irretertende, men faktum er at tribunen innbyder ikke samstemthet spesielt nÃ¥ som inngangen er i midten av tribunen samt  tribunen er sÃ¥pass lav.
Kanskje en ide å flytte SS slik at inngangen kommer helt på enden?
Men det er veldig positivt at vi har to grupperinger som er med å skape stemmning, la oss være litt positive å bygge videre på å få med flest mulige folk til å støtte Brann verbalt enten de sitter eller står.
Personlig driter eg om det er en 16 åring eller en 60 åring som står/sitter ved siden av meg og gauler på Brann.

espen


Brann-Peter!

For det første, det er alt for få folk på SS.. det er liksom bare en klump i midten av storestå, mens på sidene er det nærmest tomt..vi må få flere folk på storestå, det er faktisk der den virkelig store forskjellen er når det gjelder stemning.. det er ihvertfall der vi må starte, og så kan man begynne med å sakte ned på sangene og finpusse..
blir bra det her..håper jeg. :?
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brannmann rob

det e jo ganske bra idiotisk med de jævla gjerdene... folk hopper jo over de uansett.. de er stemningdempende... ta gjerdene VEKK..

Enormt buskas

Quote from: "Hogstmann"En del gamlegutter har bestemt seg for å ta tak i Hansasvingen neste år, så trøkket herfra kommer bare til å bli bedre og bedre. Dette er menn med mørke stemmer og evne til å synge sangene i riktig tempo.


Er dette også tjukke fulle menn i pene klær? Og hvilke sanger er det snakk om? Om anal og ting som skal henge ute hele uken? Enkelte er jo nemlig veldig kreative.

Quote from: "Hogstmann"Fjortissene og strilene på Store Stå som ikke er i stand til noen av delene er selvfølgelig ikke velkommen der oppe.


Er alle vi andre velkommen der oppe hos deg, hoggemannen? Eller setter du andre kriterier også? I såfall, hvor mange plasser fra deg og dine bør vi helst holde oss?

Quote from: "Hogstmann"Store Stå er dessverre en stadig mer ubetydelig gruppering og er nok utdødd i løpet av få år.


Ja, hadde ikke det vært fint. Det hadde hoggemannen likt. Da hadde han sluppet å bli så skamfull.

Enormt buskas

Quote from: "Brannmann rob"det e jo ganske bra idiotisk med de jævla gjerdene... folk hopper jo over de uansett.. de er stemningdempende... ta gjerdene VEKK..


Ta vekk banen sier nå jeg. Den er enormt stemningsdempende. Hvis tribunene hadde vært helt inntil hverandre hadde vi lagd et sinnsykt liv.

HaterRævBK

Quote from: "Brannmann rob"det e jo ganske bra idiotisk med de jævla gjerdene... folk hopper jo over de uansett.. de er stemningdempende... ta gjerdene VEKK..


No e det no ganske lenge siden eg har sett noen hoppe over de!
tror d er en god del kamper siden, og om noen klatrer over så er det bare 2-3 stk. så eg tror ikke det spiller noen rolle!!

trenger ikke gjøre alt så mye verre enn ka det e :wink:
S slaur.....

Nixon

Quote from: "Brannmann rob"det e jo ganske bra idiotisk med de jævla gjerdene... folk hopper jo over de uansett.. de er stemningdempende... ta gjerdene VEKK..


Hør hør. At Brann taper millioner på tapt arenareklame er ikke så nøye...
Rød makt på Hansa!

Kruxleiven

Skjønte ikke helt det der. Vil Brann tape millioner om man tar vekk de to skillegjerdene på SS?

Go Up