• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ronald Koeman var på Brann Stadion

Started by Snorri, December 02, 2004, 23:51:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snorri

Så på tv2 at han satt på tribunen for å se på han svenske spissen.. Det var jo en fin skoring fra svenskene, men jeg lurer på hva han syntes, ettersom vi så lite eller ingenting fra Malmö og den spissen i de øvrige 87 minuttene + tilleggstid. :)

Han ble vel mer imponert av Sæternes og Winters, som igjen viste at de er Norges beste spisspar, om ikke Skandinavias også.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Alexåsane

Han trenger ikke se på winter og sæternes. De er IKKE til salgs;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Svante!!

rann er best

viks

Men det kan jo tenkes at han la merke til noen andre og då...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KNUDSEN

tar vel ikke lang tid før RBK ligger inn bud på han også
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Snorri

RBK er jo verdensmestere i å kjøpe spillere de egentlig ikke har bruk for.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

olry

Soma hadde de jo faktisk hatt bruk for, men tviler på Soma vil gå til en annen klubb i Norge. Tror det bare er brann eller utlandet nå, virker jo som om han trives her.

Go Up