• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lønningen spiller sin første kamp

Started by eksilbergenser, December 02, 2004, 10:33:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eksilbergenser

lt for Brann!

DrMeland

Det tar sikkert ikke mange minuttene før han e ute på en av sine vanlige skovturer... Når først Ivar Fomlekopp har bestemt seg, e det få som gjør liknende tabber etter han!
rMeland

Nixon

Quote from: "DrMeland"Det tar sikkert ikke mange minuttene før han e ute på en av sine vanlige skovturer... Når først Ivar Fomlekopp har bestemt seg, e det få som gjør liknende tabber etter han!

Hva? Jeg trodde han var en av Norge sine beste keepere. Han var i alle fall det da han ble solgt til Rosenborg. Og da Opdal gjorde noen små tabber. Da var det ikke måte på hvilken tabbe Brann-ledelsen hadde gjort...:)
Rød makt på Hansa!

TjellFromHell

håper han driter seg ut

kabelmann

Quote from: "DrMeland"Det tar sikkert ikke mange minuttene før han e ute på en av sine vanlige skovturer... Når først Ivar Fomlekopp har bestemt seg, e det få som gjør liknende tabber etter han!

Tja, jeg vet ihvertfall om en. Han spiller forøvrig på samme lag som Rønningen :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

TjellFromHell

kult å se rosenborg neste sesong!!! med 2 keepere i jamtfall klasse.

viks

Det beste med Rosenborg er jo at Jørn Jamtfall er keepertrener.

Lurer på om han ser seg selv i Espen Johnsen?

Jeg gjør i hvert fall det...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

TjellFromHell

:lol:   ikke helt igjenomtenkt av rosenborg, snart blir Hollund keeper trener i Brann

SeTrE

Quote from: "viks"Det beste med Rosenborg er jo at Jørn Jamtfall er keepertrener.

Det værste er ikke at han er Keeper trener på Rævbk. men han er jo faen man keeper trener på landslaget oxo jo!!

Neeei ekke rart de keeperne der oppe gjør masse tabber, med tabber mester nr en som keeper trener.....

Men synes ikke vi skal si noe stygt om Ivar, synes han var en fantastisk keeper jeg, synd bare at han valgte penger framfor og være første keeper i brann!

Nixon

Quote from: "TjellFromHell":lol:   ikke helt igjenomtenkt av rosenborg, snart blir Hollund keeper trener i Brann

Vel, når har vel Brann en keepertrener som aldri klarte å spille seg til fast plass på laget. Så der har vi den...
Rød makt på Hansa!

P-K

Ikkje kødd med Dan!!! Han hadde en sinnsyk redning i en A-kamp husker jeg... ;)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DrMeland

Quote from: "Nixon"

Hva? Jeg trodde han var en av Norge sine beste keepere. Han var i alle fall det da han ble solgt til Rosenborg. Og da Opdal gjorde noen små tabber. Da var det ikke måte på hvilken tabbe Brann-ledelsen hadde gjort...:)

Jeg var en av mange (men klart i undertall) som var strålende fornøyd når Rønningen ble solgt. Og en av Norges beste keepere har han aldri vært... Opdal har stort sett hatt samme tabbefrekvens som Rønningen, bortsett fra tabbene er mindre og Opdal er ung og urutinert.

At folk var rasende på at Rønningen ble solgt kan nok skyldes to grunner: 1) Han ble solgt til Bartepakket 2) Han stod en bra vårsesong

Men samtidig må det vel sies at vi Bergensere er kjent for å være historieløse. Ivar sendte egentlig Brann egenhendig ned i 1 div i 2002 etter to sinnsyke tabber, men vi ble reddet av en udugelig dommer. Flo pisset på klubben og snøt oss for millioner, men har heltestatus fordi han scoret 2 mål i siste kampen. Rart hvordan folk alltid husker det siste best:)
rMeland

Skotten

Hadde ingen problemer med at Rønningen ble solgt, og for meg er han kanskje det eneste unntaket når det gjelder overganger fra Brann til Rosenborg. Jeg kan ikke annet enn å ønske Rosenborg lykke til. Til tider er det lett å se at Rønningen og Opdal har gått på samme keeperskole, men alder, utviklingsmuligheter og etnisk opprinnelse taler i mine øyne helt klart til fordel for Opdal.

Rønningen får sin første kamp i dag og jeg håper Esbjerglaget har popcorn og sukkerspinn med til Trondheim for å se på sirkus Ivar!
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

kih

QuoteFlo pisset på klubben og snøt oss for millioner, men har heltestatus fordi han scoret 2 mål i siste kampen. Rart hvordan folk alltid husker det siste best:)

og jeg som trodde jeg så flo putte 3 mot godset denne julidagen i 97.. jaja, ikke rart jeg begynte med linser bare noen måneder senere

Per Anders

Espen Johnsen er Norges mest oppskrytte keeper. Tror ikke jeg har sett en keeper som får så fullstendig panikk ved tilbakespill. Dødballutspillene fra 5 meter er rett og slett latterlige, og han har til tider verre tabber i feltarbeidet enn Rønningen noensinne har hatt. Han har tidvis ekstrem reaksjonsevne på skudd etc.(den skal han ha), men at fyren er landslagsaktuell sier mye (negativt) om landslagsledelsen. Opdahl kommer til å bli Norges beste keeper om få år. Gi ham arbeidsro, så vil vi se at selvtilliten vokser. Rønningen andrevalg bak Johnsen. Det kan umulig være kjekt.

enavgutta

Espen Johnsen e knøtteliten. Ivaren speller han ut av målet selv med to lønningspils i beina :-D

enavgutta

Så er det altså klart at vår venn Lønningen ikke spiller mot Arsenal. Det kom vel ikke som noe sjokk for hovedpersonen selv og kjenninger av Ivar'en.

- Etter kanonfesten på byn i Danmark etter debuten min var det like greit at jeg kom meg tilbake på benken. Nå kan jeg ta meg noen styrepils på Londonpubbene og virkelig kulan med julehandel mens de andre gutta spiller kamp, sier Lønningen i en kommentar til Per Joar Hansens laguttak.

KennethS

koffor bryr folk seg så mye om ka Rønningen gjør? vi har Håkon Opdal som allerede e en mye bedre keeper en Rønningen noen gang har vært i Brann.
tå på Brann

DrMeland

Quote from: "KennethS"koffor bryr folk seg så mye om ka Rønningen gjør? vi har Håkon Opdal som allerede e en mye bedre keeper en Rønningen noen gang har vært i Brann.

Alle som velger innbytterbenk og stor lønningspose fremfor spill i SK Brann fortjener noen spark av og til...
Dessuten er det gøy å mobbe Hadelandsalkisen:)
rMeland

Haugen

Quote from: "viks"Det beste med Rosenborg er jo at Jørn Jamtfall er keepertrener.

hehe, ser du deg selv i Jamtfall viks?
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Go Up