• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fra sikre kilder....

Started by Nemesis, December 01, 2004, 13:37:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Jokke

Her tar man begrepet "lystløgner" til et nytt nivå. Fantasi er en bra ting=)

kop

Jeg har hørt fra sikre kilder at personen som sprer disse "sannhetene" på nettavisen-forumet, har bart.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

Nixon

Rød makt på Hansa!

kop

atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

Brann_Bergen

dette blir jo bare latterlig..
005 er året Brann tar gull..

olry

Jeg har sikre kilder på at man aldri skal stole på sikre kilder.

Hansakongen

Dette er vel bare tull og tøys fra barteland vil jeg si..... tar overhode ikke dette her helt seriøst :twisted: Hvem er det som er intressert i spillere som nærmer seg 35-40 år alderen av toppklubbene her i landet :shock: kanskje det er old boys laget til rosenborg neste stoppested for disse 2 spillerene er????? :lol:

KennethS

Quote from: "Nemesis"

Har du dette fra sikre kilder? :D
tå på Brann

sandnes1985

Nixon

Quote from: "sandnes1985"Min første post på forumet! Fant ut at jeg ville registrere meg og ta del i litt diskusjoner på andre lags forumer også, er alltid moro med litt god, saklig debatt.

Saklig debatt? Da er du nok kommet på feilt forum...:)
Rød makt på Hansa!

Superjack

Har en sikker kilde som sier at RBK skal hente Soma i bytte mot Runar Berg, og at Nils Johan Semb skal bli assistent trener i Brann.
i taper ALDRI!

Nixon

Quote from: "Superjack"Har en sikker kilde som sier at RBK skal hente Soma i bytte mot Runar Berg, og at Nils Johan Semb skal bli assistent trener i Brann.

Det var ikke engang morsomt første gangen. Og skal man være morsom bør man ha orden i sysakene. Det er lenge siden Runar Berg spilte for RBK...
Rød makt på Hansa!

Superjack

Og Per Egil Ahlsen skal gjøre comback for Brann og Robbie Winters skal byttes mot myggen. (vet ikke hvem som eier myggen i dag, men det er fra sikre kilder jeg har hørt dette)

Nixon: Tror du tar for mye for god fisk... RYKTER RYKTER RYKTER... Og se litt på hva som står, om det i det hele tatt går ann. JA jeg vet at runar berg ikke spiller på RBK, var for å vise idiotien i disse ryktene.

POL har vært veldig flink til å ungå rykter, hørte noen noen rykter om Sæternes eller Miller før de var på plass? Niks, ikke ett eneste ett. Vi får vente og se, sa storebjørn til lillebjørn.
i taper ALDRI!

Nixon

Quote from: "Superjack"Nixon: Tror du tar for mye for god fisk.

He he, har mistet for mange illusjoner her inne...:)
Rød makt på Hansa!

KennethS

Spiller ikkje Runar Berg for Rosenborg? :D
tå på Brann

Svante!!

rann er best

KennethS

Quote from: "Svante!!"

Vet :D

Ironi vettu.
tå på Brann

Nemesis

Jeg hadde eksplodert, hadde jeg sett runar berg i Brann drakt...

Hater han intenst etter at han ødelagte Lars Bakkegud med en håpløs stempling..............   noen andre som husker det??
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Digg Jan

Eg husker den tiden Runar spilte med briller.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Quote from: "Nemesis"Jeg hadde eksplodert, hadde jeg sett runar berg i Brann drakt...

Hater han intenst etter at han ødelagte Lars Bakkegud med en håpløs stempling..............   noen andre som husker det??

Høsten 93. Hørte det smalt helt bort på SS. Og han ble aldri helt den samme igjen.
Rød makt på Hansa!

Snorri

I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Andrés

Quote from: "Digg Jan"Eg husker den tiden Runar spilte med briller.

Va'kje d broren? Arild Berg? Som faktisk fikk ei kjempekontrakt med Lyn og spilte 1 kamp.. Tror faktisk han hever lønn enda.. :-D
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Go Up