• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LYN-spillere dreit i Cupfinalen

Started by Svante!!, December 01, 2004, 12:28:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Svante!!

Snakket grundig med min gode kompis Christoffer Dahl  (A-lagspiller på Lyn) om Lyns prestasjon i cupfinalen.  Han mente at laget var drit lei fotball de siste ukene.  Blant annet hadde spillerne ikke ønsket å være med i Royal Leauge.  De hadde nærmest tapt med vilje.

Cupfinalen hadde de heller ikke særlig fokus på.  Ferien sto for tur.  Det hadde blitt for mye fotball gjennom en lang sesong.  De ville ha feire.

En av de viktigste grunnene til at vi vant finalen var derfor et uprofesjonnelt ungt Lyn-lag.

Selv om det ikke skal begrense gleden overfor vår seier.
rann er best

TjellFromHell

höres helt utrolig ut at ett lag ikke er motivert til å spille en cup finale??? det tror jeg ikke på, isåfall så hadde jeg sparket hele laget hvis jeg var Morgan.... det er ju like dumt som at Lyn kunne ha vunnit serien men var umotivert så derfor vant de ikke.....nei det höres for dumt ut

Jokke

DUMMESTE jeg har hørt. Jeg tror din "gode venn" lider av selvfornektelse. En cupfinale er det største en fotballspiller som Christoffer Dahl noengang vil oppleve. Jeg nekter å tro at norske spillere på et norskt lag ikke gir 150% i en norsk Cupfinale!!! Brann slo Lyn fordi de er et sinnsykt mye bedre lag. Og fordi det finnes retferdighet i verden!!

thomasf

Må være det dummeste jeg noensinne har hørt. En cupfinale er noe av det største en norsk fotballspiller kan oppleve. I tillegg på på deres egen arena foran sitt eget publikum.
For en spiller å uttale at han ikke er motivert til å fullføre en sesong på den beste mulige måten for klubben, med tanke på en eventuell 4 plass og cupfinaleseier, er en hån mot Lyn som arbeidsgiver og dets supportere.
Hadde jeg vært Mr Anderson i Lyn hadde jeg solgt denne spilleren på timen!!!

DrMeland

Ja, det får du meg til å tro på...

"Vinne Cupfinalen? Nei takk, tar heller helgen på hytta i Lom"
"Gull i cupen? Tja.. nei tror ikke det. Ikke i dag"

Eller hva med denne:

"Vinne noe? Hehe... Nei, jeg bare spiller fotball jeg!"
rMeland

Toa

"Nok en kamp foran 300 lyn-tilhengere på Ullevaal? Vel... Næææ..."
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

RC

så så.....
det stod ikkje i det innleget at de hadde VUNNET om de ville... bare at de ikkje var motivert....
mulig, tror ikkje spillerene tenker i hele kampen at det er en cupfinale.
det blir en vanlig kamp då...
cupfinaletankene er før og etter kampen!
sånn var det når eg spillte fotball i hver fall...
ikkje at eg har vært i en norsk cupfinale, men du tenker ikkje på kor viktig kampen e i det du spiller! må være konsentrert då!

B.B.

Denne tråden ble startet av mannen som mener Brann stadion bør romme minst 30.000 tilskuere og at vi kommer til å ha fullt hus i hver kamp...

Sier vel litt om seriøsiteten bak inlegget. Disse "sikre kildene" og "trofaste kompisene" e som oftest et forsøk på å skape litt oppmerksomhet rundt egen person!

At Lyns spiller dreit i cupfinalen og var lei fotball bla bla bla e rett og slett meningsløst og utidig drittpreik og usaklig.. Eg nekter ihvertfall å tro at dette har rot i virkeligheten
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Brann_Bergen

du tar litt hardt i der thomasf.. når du sier foran sitt eget publikum da.. :D
005 er året Brann tar gull..

Svante!!

Han sa ikke at de ikke ville vinne.  Men at de har vært mye mer motivert i tidligere kamper.  Mangel på motivasjon gjaldt særlig i siste serierunde mot Rosenborg.  Ingen ville bruke vinterpausen på å spille i RL.  Man ønsket selvfølgelig å vinne cupfinalen, men kanskje var viljen et par hakk under det den burde være.
rann er best

jkippers

Quote from: "Svante!!"Snakket grundig med min gode kompis Christoffer Dahl  (A-lagspiller på Lyn)


Kan umulig være noen god kompis nå lenger? Dersom han virkelig har kommet med slike uttalelser syns jeg ikke det er spesielt hyggelig av en "kompis" å bringe det videre.
Gull 09

Geir

Quote from: "Svante!!"Snakket grundig med min gode kompis Christoffer Dahl  (A-lagspiller på Lyn) om Lyns prestasjon i cupfinalen.  Han mente at laget var drit lei fotball de siste ukene.  Blant annet hadde spillerne ikke ønsket å være med i Royal Leauge.  De hadde nærmest tapt med vilje.

Cupfinalen hadde de heller ikke særlig fokus på.  Ferien sto for tur.  Det hadde blitt for mye fotball gjennom en lang sesong.  De ville ha feire.

En av de viktigste grunnene til at vi vant finalen var derfor et uprofesjonnelt ungt Lyn-lag.

Selv om det ikke skal begrense gleden overfor vår seier.


Finnes jo mange rare unnskyldninger for å drite seg ut i en fotballkamp da, men den der er en av de bedre.
ndelig SERIEMESTER

enavgutta

Christoffer Dahl er ihvertfall god på CM (FM 2005), landslagsspiller blir det av han også :-D

KennethS

Quote from: "Svante!!"Snakket grundig med min gode kompis Christoffer Dahl  (A-lagspiller på Lyn) om Lyns prestasjon i cupfinalen.  Han mente at laget var drit lei fotball de siste ukene.  Blant annet hadde spillerne ikke ønsket å være med i Royal Leauge.  De hadde nærmest tapt med vilje.

Cupfinalen hadde de heller ikke særlig fokus på.  Ferien sto for tur.  Det hadde blitt for mye fotball gjennom en lang sesong.  De ville ha feire.

En av de viktigste grunnene til at vi vant finalen var derfor et uprofesjonnelt ungt Lyn-lag.

Selv om det ikke skal begrense gleden overfor vår seier.


HAHAHA. Selfølgelig. E det mulig og komme med så mye dritt på engang? Hvis en promille av dette stemmer e jo det grunn til og sparke hele Lyn stallen. Men tror nok herr svante her har tatt en pille for mye idag.
tå på Brann

viks

Kanskje de prøver og vinne fredsprisen istedenfor??

Det er jo en sånn intern sak borte i oslo så..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


enavgutta

Altså har Lyn egentlig noe å spille for i det hele tatt? Ingen supportere, 20.000 tomme seter, ingen atmosfære rundt klubben, ikke noe miljø. En Leo som er over middagshøyden for flere år siden. Siste nye er en ny oldboys.. Bjørn Tore Kvarme skal ta sine siste umotiverte fotballskritt på Ullevaal for en siste slant penger før pensjonen. Kids som spiller fotball med gamlekarer på tampen av karrieren. Må være dødskjipt i Lyn.... :-D

B.B.

Quote from: "Toa"


Var det kanksje ikkje det de ble?? Syns 1-4 og 1-3 etter 20 minutter e ganske ydmykende! Når de i tillegg ikkje klarte å fylle sin supporterseksjon og resten av stadion var bergensere eller brannsympatisører så vil eg vel tro at det var en tanke ydmykende å være Lyn gutt den dagen:)
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

KennethS

Satt og såg litt på cupfinalen igår før eg la meg, la merke til en ting når Lyn scorte... Det var faen meg mange som bare sto i Lyn feltet og ikkje jublet eller noe.. tipper det var minst like mange Brann supportere på nedre del av Vg som det var Lyn supportere. Må ha vært 23000 Bergensere på Ullevål 7 november.
tå på Brann

Go Up