• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Christer George

Started by tobias, November 30, 2004, 22:20:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tobias

Burde ikke Christer George være en god høyrekant for Brann? Han har jo ikke akkurat gode odds for mye spilletid i rosenborg.
vh
tobias

viks

Nei....!

Føler egentlig ikke behov for og utdype det en gang, men blir feil både som spillertype, og personlighet spør du meg, uten og gå i detaljer.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

monzilla

hehe, stefan paldan i tankene?

mr-bolstad

Quote from: "monzilla"hehe, stefan paldan i tankene?


hehe ja riktig :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Mr_Soma

Kan ikke vi i samme slengen hente tilbake Alex'en og Terehov også da?

Nixon

Blir uansett litt feil å tape på målstreken om en spiller, for så å hente vrakgods fra samme klubb.
Rød makt på Hansa!

Snorri

Vet ikke om jeg vil ha en utvasket bartetrønder i Brann... Dessuten lurer jeg på om han er god nok. Men først og fremst vil jeg ikke ha restene til RBK.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Henki

Han er, etter min mening, ikke god nok.
Ballen skal fremover!

KennethS

Tror George hadde vært en veldig god spiller for Brann, men Rbk hadde vel skrudd prisen i taket bare for at Brann ikkje skulle få han.
tå på Brann

Aluminat integraf

Quote from: "Nixon"Blir uansett litt feil å tape på målstreken om en spiller, for så å hente vrakgods fra samme klubb.

Haugen

Tror ikke dere trenger å være redd for det, vi er ikke kjent for å overprise spillere vi selge til norske klubber. Men jeg for min del, tror at Georg blir hos oss..
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Nixon

Quote from: "Aluminat integraf"
Quote from: "Nixon"Blir uansett litt feil å tape på målstreken om en spiller, for så å hente vrakgods fra samme klubb.


Jeg burde skrevet "vrakgods", for George er uten tvil en bra spiller. Men det var nå mest det psykologiske jeg tenkte på.
Rød makt på Hansa!

Henki

Quote from: "Haugen"Tror ikke dere trenger å være redd for det, vi er ikke kjent for å overprise spillere vi selge til norske klubber. Men jeg for min del, tror at Georg blir hos oss..


Hehe, heller hos dere enn hos oss.
Hmmm, bare tenkte litt på den der signaturen din forresten. Har ikke Engen slått dere to ganger iløpet av de siste par-tre månedene?  :wink:
Ballen skal fremover!

Aluminat integraf

Quote from: "Henki"Hehe, heller hos dere enn hos oss.


Og du snakker om Christer George? Og vet at vi har Sanne og Knudsen på høyrekanten?


Quote from: "Henki"Hmmm, bare tenkte litt på den der signaturen din forresten. Har ikke Engen slått dere to ganger iløpet av de siste par-tre månedene?  :wink:


Enig med trønderen. Vålerengen er en gjeng med tapere. Uansett om de taper eller vinner... :twisted:  Og jeg ville gjerne gitt vekk et par tap mot et lag dersom vi slo dem i kampen om gullet i siste minutt...

_owenz_

Rosenborg har totalt betalt 11 mill. for Christer George i overgangssum. Tror det kan bli vanskelig med en overgang. Ser ikke for meg at Ludvigsen vill betale f.eks 5 mill for han, og ser heller ikke for meg at RBK selger han for under 10 mill ...

For RBK er han nyttig, kan spille mange steder, og når han er "dum" nok til å signere nye kontrakter når han ikke får spille...

owenz

Haugen

[/quote]Hehe, heller hos dere enn hos oss.
Hmmm, bare tenkte litt på den der signaturen din forresten. Har ikke Engen slått dere to ganger iløpet av de siste par-tre månedene?  :wink:[/quote]

Men hvem vant gullet?
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

panZer micky

Quote from: "KennethS"Tror George hadde vært en veldig god spiller for Brann, men Rbk hadde vel skrudd prisen i taket bare for at Brann ikkje skulle få han.


de vil jo ikkje tilby han ny kontrakt

men vil heller ha Ishizaki fra AIK

KennethS

Quote from: "panZer micky"
Quote from: "KennethS"Tror George hadde vært en veldig god spiller for Brann, men Rbk hadde vel skrudd prisen i taket bare for at Brann ikkje skulle få han.


de vil jo ikkje tilby han ny kontrakt


Flott, ka e det Brann venter på? flere estlendere og islendinger?
tå på Brann

P-K

Christer George var et ufordragerlig talent i Strømsgodset. Han er i hvert fall ikke noe talent lengre...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DrMeland

rMeland

Xminator

Tror George har lært en god del om ydmykhet etter oppholdet i RBK.

Jokke

George er en god spiller. Jeg tror han hadde hoppet rett inn på første 11ren til Brann. Han har utrettet veldig mye i RBK med tanke på hvor lite spilletid han får. Når det gjelder "personlighetsproblemene" så tror jeg ikke det blir noe problem. Det er ikke akkurat mye rom for egoister og personligheter i rbk. Bare han slutter å lage skam-dårlig Hip Hop så er han velkommen, spør du meg!

Svante!!

Problemet til George er hans personlighet.

Rapperen, gangster og hip-poper'n George går ikke så godt sammen med mokkasiner, barter og vester.  En gjeng trausige trøndere er ikke hans idealvenner.  Han ønsker å være snål, men får ikke utspring for det i bartebyen.

Tror han har godt av tillit og andre omgivelser.  Brann hadde vært et godt alternativ for ham, men vil vi ha ham.

Njaa, er tvilende.  Skal vi først kjøpe noen nå må det være spillere vi vet styrker førsteelveren.  Vi trenger i hvert fall ikke en ny halvgod høyrekant.
rann er best

jkippers

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=1820&sid=11d820be29ad1499b45f151d52bc707c

Iflg. Bastionen-forum på vei til Nederland. Velg selv hvor mye tillit dere vil feste til dette.
Gull 09

pusuren

drit i george. han e støøg og skal isje nærme seg en brann drakt..

Kagain

Quote from: "jkippers"http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=1820&sid=11d820be29ad1499b45f151d52bc707c

Iflg. Bastionen-forum på vei til Nederland. Velg selv hvor mye tillit dere vil feste til dette.


Kan hende det er sannhet i det, og det kan dermed også hende at det var det beste for alle parter. RBK blir kvitt en de ikke ønsker å bruke, Brann slipper eventuelle problemer som kan følge om personligheten til George er slik som den blir forespeilet. Og nok en nederlandsk klubb velger å ikke dyrke frem nye talenter.

oppedal

Brann bør bare droppe han. Er han ikke god nok for RBK, er han iallefall ikke god nok for Brann...

La han dra til Notre Dame eller kor han skulle ende...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!


Go Up