• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mangel på gode alternativer til �degård

Started by Sharpy, November 30, 2004, 21:56:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Xminator

Vi kan jo gjøre som før og håpe Knudsen endelig finner formen? :p Både innleggene og frisparkene de siste kampene i høst har jo vært gode ;)

DrMeland

Quote from: "Xminator"Vi kan jo gjøre som før og håpe Knudsen endelig finner formen? :p Både innleggene og frisparkene de siste kampene i høst har jo vært gode ;)

Du må kødde...

Den dagen Brann vinner serien med Martin Knudsen på laget skal jeg spise Branndrakten min! Mens våre utfordrere altså stiller med den ene høyrevingen bedre enn den andre skal vi altså stille med Martin K. !??
rMeland

SeTrE

Veldig ening i at det ikke er lett og finne sikkelig gode kanttyper i norge, se bare på landslaget hvor mye de har slitt for og finne en spiller og bruke der...

Derfor tror jeg vi må gå utenlandsk og prøve og finne et godt alternativ...

I sverige og danmark, kanskje spesielt danmark er de kjent for og ha gode kanter...
Det som kan være problemet er vell og få kjøpt disse billig...
Men når man ser Aik priser en spiller med a landslagskamper til 3.5 mill sååå er det jo bare og løpe og kjøpe...Har sett han spille et par ganger, og han har imponert meg...
Desverre tror jeg han heler velger VÃ¥lenga viss det blir snakk om en kamp mellom Brann og Enga...

Håper bare vi får en ny spiller inn i den posisjonen, og han må være en spiller med God løpskapasitet og være hurtig og sterk en mot en...Føler det er noe vi mangler på den berømte høyre sida..

panZer micky



SeTrE

Quote from: "panZer micky"ka med miller på høyrekant



Tror ikke vi skal bruke vår kjære skotte på denne plassen, han er altfor sentral til og spille her, ville bare gå innover i banen, og da får vi ikke noe bredde på kantene som igjen vil føre til jævla klumpete spille inni midten...

Xminator

Hehe, skal ta opp igjen den DrMeland :)

Med Andresen eller Fakiri sentralt vil vi ha en midtbane god nok til å vinne mot enhver motstander - gitt at innsatsen er der. Er veldig usikker på hvor god TFL er på høyrekant i 4-4-2. Og jeg *vet* at Brann må spille 4-4-2 for å lykkes.

Jeg kommer derimot *ikke* til å spise branndrakten min om Brann ikke vinner serien med MK på høyrekant.

KennethS

Quote from: "Xminator"Hehe, skal ta opp igjen den DrMeland :)

Med Andresen eller Fakiri sentralt vil vi ha en midtbane god nok til å vinne mot enhver motstander - gitt at innsatsen er der. Er veldig usikker på hvor god TFL er på høyrekant i 4-4-2. Og jeg *vet* at Brann må spille 4-4-2 for å lykkes.

Jeg kommer derimot *ikke* til å spise branndrakten min om Brann ikke vinner serien med MK på høyrekant.


Brann kommer ikkje til og kjøpe begge, de har heller ikkje brukt for begge. Så drømmene dine om Fakiri - Andresen sentralt må du holde til Fm :D

Det som e sikkert e at Brann trenger en høyrekant og det FORT! Mk og TS e rett og slett ikkje gode nok hvis Brann skal kjempe om gull.
tå på Brann

Xminator

Det var derfor jeg skrev *eller* KS. Det er foresten ikke en drøm å ha begge sentralt. Scharner er spilletypen som utfyller begge de to. Om vi skal ha ett alternativ til Scharner så er Stadheim navnet å gå etter.

Fakiri - Stadheim eller Andresen - Scharner, det er to sentrale midtbaner med trykk i ;)

Svante!!

I begynnelsen av karrieren spilte Andresen pÃ¥ høyre kant.  Det gjorde han ogsÃ¥ i Wimbledon.  Selv om han ikke gjorde suksees i den sistnevnte klubben.

Andresen har god innleggsfot, god pÃ¥ dødballer med høyrefot (Kvisvik venstre), og godt alternativ pÃ¥ midten.  Andresen vil være dyr, men et løft i laget.  Det er sikkert.

Stabæk vil i utgangspunktet leie ut Andresen.  NÃ¥r de neste Ã¥r innser at de likevel ikke klarer Ã¥ rykke opp er Andresen klar for salg.  Kontraktstiden er blitt kortere og de vil være interressert i Ã¥ selge ham for en litt billigere penge.

Jaja.  Kanskje??  Kanskje ikke??
rann er best

viks

En ting er i hvert fall sikkert:

Landslagskapteinen med den dype midtbanerollen på landslaget, kommer ikke til Brann og spiller høyrekant, hvis noen måtte tro eller drømme om noe sånt.

TFL er svaret på alle våre problemer, få den mannen til Brann!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Christian

Mener å ha sett Mjelde uttale at han egentlig er fornøyd med høyrekanten - Knudsen og Sanna gjør en god jobb...

Go Up