• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"De nye draktene på vei"

Started by Cogito, November 30, 2004, 13:18:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Hehe, med fare fo å virke negativ og slikt så må jeg jo innrømme det at jeg synes det er litt kjipt at det er svart istedet for hvitt i draktene...
Ballen skal fremover!

Bombefar

Quote from: "Henki"Hehe, med fare fo å virke negativ og slikt så må jeg jo innrømme det at jeg synes det er litt kjipt at det er svart istedet for hvitt i draktene...


Jeg mener at det ikke er litt kjipt. Jeg synes det er jævlig kjipt. Håper de skifter til hvit igjen fortest mulig for denne drakten var stygg

ekte kjuagutt

Syns faktisk den nye drakten var skam kul.. vertfall kragen
men eg e helt enig i at drakten bør være rød og hvit..

XPen

Har nå kontaktet BT for å høre med hvilken rett de har til å bruke bildet jeg tok av drakten. Bildet ligger på eurofoto sin server, men de har vel ingen god grunn til å bruke det på BT.no uten å spørre om lov????

Regner med å få en stoooooor julegave av BT, når de ser hva de har gjort her!!!! Eller kanskje vi må møtes på tinghuset til våren!!

arild

Quote from: "XPen"Har nå kontaktet BT for å høre med hvilken rett de har til å bruke bildet jeg tok av drakten. Bildet ligger på eurofoto sin server, men de har vel ingen god grunn til å bruke det på BT.no uten å spørre om lov????

Regner med å få en stoooooor julegave av BT, når de ser hva de har gjort her!!!! Eller kanskje vi må møtes på tinghuset til våren!!



sikker på at du har lov å ta bilde av drakten å ligge det ut på nett da?? hehe.. nei ikke faen om eg hadde giddet å bry meg om en sånn ting...

XPen

Hvorfor skal jeg ikke få lov til å ta bilde av min egen eiendel å legge bildet på nettet da?
Jeg bryr meg egentlig ikke, men det blir kanskje en liten ekstra ting under juletreet!! Kem vet!

Men tilbake til det tråden handler om! Drakten er i hus, spillerne er snart i hus og 2005 sesongen har aldri vert nærmere enn no... Gleder vi oss eller hva???
Synest drakten var superkul!!

pusuren

Quote from: "XPen"Hvorfor skal jeg ikke få lov til å ta bilde av min egen eiendel å legge bildet på nettet da?
Jeg bryr meg egentlig ikke, men det blir kanskje en liten ekstra ting under juletreet!! Kem vet!


blir kansje litt vansklig og bevise at det e du som har tatt bildet då.. men det e rett at de ikke har lov til det som eg vet iallefall..

Nixon

Quote from: "pusuren"
Quote from: "XPen"Hvorfor skal jeg ikke få lov til å ta bilde av min egen eiendel å legge bildet på nettet da?
Jeg bryr meg egentlig ikke, men det blir kanskje en liten ekstra ting under juletreet!! Kem vet!


blir kansje litt vansklig og bevise at det e du som har tatt bildet då.. men det e rett at de ikke har lov til det som eg vet iallefall..
Rød makt på Hansa!

XPen

Er vel ikke 100-kroners tipset heller. Men kanskje BT-jakke tipset!

bernu

Jeg syns den nye drakta er en skandale. Vi er da for pokker røde og hvite !!!  Ikke var det no kult design på den heller..... bare fjernet kragen.??...  Syns neste års seriemester og cupmester og uefacupvinner hadde fortjent en kulere drakt...
Men det er nå bare min mening ;)
HANSA - Z

fettnok

dødsfissen drakt... no ser eg osv no ser eg svart, no ser eg fotballaget som hater bart, for vi e brann vi e fra bergenosv??? funker liksomikke like bra
ette går aaaaaldri bra!

Nixon

Quote from: "fettnok"dødsfissen drakt... no ser eg osv no ser eg svart, no ser eg fotballaget som hater bart, for vi e brann vi e fra bergenosv??? funker liksomikke like bra


Vi slutter å synge sanger om spillere som forlater oss. Er ikke verre dette.
Rød makt på Hansa!

mr-bolstad

no ser eg rødt o.s.v. no ser eg svart o.s.v no ser eg folk som hater bart! :lol:

var ikke gale i det hele tatt de draktene der!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

DonCorlione

synes den så bra ut eg...
eneste den manglet var litt svart teip omtrent oppe me skuldrene..
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "fettnok"dødsfissen drakt... no ser eg osv no ser eg svart, no ser eg fotballaget som hater bart, for vi e brann vi e fra bergenosv??? funker liksomikke like bra


Vi slutter å synge sanger om spillere som forlater oss. Er ikke verre dette.


Spillere skal heller ikke holde seg til en klubb hele livet. Men at vi skal ha de samme fargene på drakten hvert år er en selvfølge. Det går ikke an å bare skifte ut en farge. Det er vel et triks for å få folk til å kjøpe nye Brann effekter og nye drakter, men hvis de tror det virker på alle skal de tro om igjen. Min Brann drakt skal være rød og hvit!! skikkelig krage skal den også ha.

Hvis vi først skifter fargen på drakten, hva blir det neste vi skifter ut. Skal vi gjøre logoen firkantet også? Helt idiotisk. Håper de ansvarlige tar til vettet snart og rydder opp. Ellers bør de etter min mening få fyken.

Sharpy

Enig med sistnevnte taler. Jeg er av den oppfatning at Brann er røde og hvite. Dette har med tradisjon, og det har med tilhørighet og identitet å gjøre. Og det må da uansett være det mest tungtveiende argumentet i hele diskusjonen?

Uansett om man synes drakten er fin eller ikke...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lefty

Fy, så skuffet jeg ble da jeg så drakten!

Mulig det er fordi jeg assosierer den for mye til Manchester United, men denne drakten kommer hverken til å tres på meg, eller mine barn!

(Scum er noe svineri...)

Lefty

satan

Syntes drakten ser bra ut.
Her skal Visa kortet få kjørt seg.
Blir fullt draktsett på hele familien.
t med Haugen

enavgutta

Hele Satan familien får ny drakt altså? Burn in hell sier nå bare jeg. Send disse draktene i retur til Kinaland imiddelbart. Dette er verre en Harry Herstad !

Bergen Sin Gutt

Hvorfor pokker kommer man trekkende med en drakt som er rød og svart når det er vedtatt og står nedskrevet i Branns statutter at klubbfargene skal være rødt og hvitt? Ikke var den bra heller. Ser ut som en rød utgave av bortedrakten. Skandale.

arild

Så lenge det e Brann logo på dn.. så driter eg i kordan dn ser ut... konge drakt....

Bergen Sin Gutt

Quote from: "arild"Så lenge det e Brann logo på dn.. så driter eg i kordan dn ser ut...


Skandaløs holdning. Trist at det er ett fett for deg om Brann spiller i svarte søppelsekker så lenge det er Brann-logo på sekkene. Vi er stolt over Brann, som representerer Bergen, og da må man så klart bry seg om hvordan draktene ser ut.

satan

For en gang skyld syntes jeg brann sine drakter er fin.
Håper mange kjøper drakten så brann får nok penger til å kjøpe ut kontrakten med Haugen.
t med Haugen

Sharpy

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "arild"Så lenge det e Brann logo på dn.. så driter eg i kordan dn ser ut...


Skandaløs holdning. Trist at det er ett fett for deg om Brann spiller i svarte søppelsekker så lenge det er Brann-logo på sekkene. Vi er stolt over Brann, som representerer Bergen, og da må man så klart bry seg om hvordan draktene ser ut.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

arild

Mange folk her inne syter jo faen med mer enn tommy knarvik... mangler litt hvit farge... greit det... men nå e no drakten som dn e... kjøp eller ikke kjøp.. det e årets brann drakt.. å eg e stolt av drakten min..

Bergen Sin Gutt

Quote from: "arild"Mange folk her inne syter jo faen med mer enn tommy knarvik... mangler litt hvit farge... greit det... men nå e no drakten som dn e... kjøp eller ikke kjøp.. det e årets brann drakt.. å eg e stolt av drakten min..


Syting? Skal man helst holde kjeft hvis man er misfornøyd med noe, eller blindt godta alt? Slikt bærer bare galt av sted. Den nye drakten vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt eller ikke uansett hvordan den så ut, men det er klart at jeg uansett bryr meg om fargene og designen siden de 11 på banen skal spille med den.

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "arild"Mange folk her inne syter jo faen med mer enn tommy knarvik... mangler litt hvit farge... greit det... men nå e no drakten som dn e... kjøp eller ikke kjøp.. det e årets brann drakt.. å eg e stolt av drakten min..


Syting? Skal man helst holde kjeft hvis man er misfornøyd med noe, eller blindt godta alt? Slikt bærer bare galt av sted.


Det var akkurat slik Tommy Knarvik tenkte...
Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "arild"Mange folk her inne syter jo faen med mer enn tommy knarvik... mangler litt hvit farge... greit det... men nå e no drakten som dn e... kjøp eller ikke kjøp.. det e årets brann drakt.. å eg e stolt av drakten min..


Syting? Skal man helst holde kjeft hvis man er misfornøyd med noe, eller blindt godta alt? Slikt bærer bare galt av sted.


Det var akkurat slik Tommy Knarvik tenkte...


Du kan ikke være seriøs vel? Hvis du mener at min kritikk mot drakten, som strider mot det Brann-styret selv har vedtatt, eller de to setningene du har sitert meg på, er sammenlignbar med Tommy Knarviks grining i avisene er det ikke annet enn latterlig.

Det er forskjell på å si sin mening og å ikke finne seg i alt, enn å sprenge skalalen for sutring, syting og klaging i media.

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "arild"Mange folk her inne syter jo faen med mer enn tommy knarvik... mangler litt hvit farge... greit det... men nå e no drakten som dn e... kjøp eller ikke kjøp.. det e årets brann drakt.. å eg e stolt av drakten min..


Syting? Skal man helst holde kjeft hvis man er misfornøyd med noe, eller blindt godta alt? Slikt bærer bare galt av sted.


Det var akkurat slik Tommy Knarvik tenkte...


Du kan ikke være seriøs vel? Hvis du mener at min kritikk mot drakten, som strider mot det Brann-styret selv har vedtatt, eller de to setningene du har sitert meg på, og Tommy Knarviks grining i avisene er sammenlignbar er det ikke annet enn latterlig.

Det er forskjell på å si sin mening og å ikke finne seg i alt, enn å sprenge skalalen for sutring, syting og klaging i media.


Sammenligner ikke. Bare en liten observasjon som falt seg helt naturlig da du serverte den på et sølvfat.:) For det du kaller sprenging av skala, er kanskje for Tommy bare helt naturlig. Og det samme gjelder din kritikk som for noen går over alle støvleskaft. Dette er jo subjektivt så det holder!
Rød makt på Hansa!

Bombefar

Drakten er en skandale. Den er så lite gjennomført at umbro merket står midt på drakten. Hvorfor er ikke det på siden slik som Brann logoen? Det må være mulig å bruke hodet også. Denne drakten ser ikke ut i måneskinn engang. Og ja, designeren skulle vært nominert til årets kødd..

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"
Sammenligner ikke. Bare en liten observasjon som falt seg helt naturlig da du serverte den på et sølvfat.:) For det du kaller sprenging av skala, er kanskje for Tommy bare helt naturlig. Og det samme gjelder din kritikk som for noen går over alle støvleskaft. Dette er jo subjektivt så det holder!


Hvis det er over alle støvleskaft for noen her at jeg kritiserer Brann for å komme med feil farge på den nye drakten, ja da kan jeg ikke annet enn å anbefale profesjonell hjelp, fordi da må det være noe som skurrer en eller annen plass. Eller må jeg jo stole på den sunne gjennomsnittsoppfatning blant oppegående mennesker når det gjelder min kritikk av den defekte drakten kontra Tommys korstog i media.

Bombefar

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"
Sammenligner ikke. Bare en liten observasjon som falt seg helt naturlig da du serverte den på et sølvfat.:) For det du kaller sprenging av skala, er kanskje for Tommy bare helt naturlig. Og det samme gjelder din kritikk som for noen går over alle støvleskaft. Dette er jo subjektivt så det holder!


Hvis det er over alle støvleskaft for noen her at jeg kritiserer Brann for å komme med feil farge på den nye drakten, ja da kan jeg ikke annet enn å anbefale profesjonell hjelp, fordi da må det være noe som skurrer en eller annen plass. Eller må jeg jo stole på den sunne gjennomsnittsoppfatning blant oppegående mennesker når det gjelder min kritikk av den defekte drakten kontra Tommys korstog i media.

Bombefar

Les den første regelen for Brann. Hva feiler det de som har kommet opp med ideen om å skifte farge??

http://www.brann.no/index.php?mapping=86

TjellFromHell

Jeg hater man u over allt i denne verden ,,, hvorfor skal vi ha en drakt som ligner det mökkalagets gamle drakt???  Nei nei nei ,,, og jeg vil ha röde og hvite drakter,,,, synes det virker litt dumt jeg å bytte det hvite mot svart... designeren får min stemme som årets ködd

Nixon

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"
Sammenligner ikke. Bare en liten observasjon som falt seg helt naturlig da du serverte den på et sølvfat.:) For det du kaller sprenging av skala, er kanskje for Tommy bare helt naturlig. Og det samme gjelder din kritikk som for noen går over alle støvleskaft. Dette er jo subjektivt så det holder!


Hvis det er over alle støvleskaft for noen her at jeg kritiserer Brann for å komme med feil farge på den nye drakten, ja da kan jeg ikke annet enn å anbefale profesjonell hjelp, fordi da må det være noe som skurrer en eller annen plass. Eller må jeg jo stole på den sunne gjennomsnittsoppfatning blant oppegående mennesker når det gjelder min kritikk av den defekte drakten kontra Tommys korstog i media.


Bare så det er sagt: Jeg sammenlignet ikke noe som helst. Les folkens, les!
Rød makt på Hansa!

XPen

Det står da absolutt INGENTING i den første regelen om at brann skal ha røde/hvite drakter........

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg , får ikke nye drakter av den grunn!!!!

BBB's forum / noen medlemmer har en så sinnsykt NEGATIV holdning til absolutt ALT !! Møkka ditt og møkka datt!

EG, er møkka lei!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "XPen"Det står da absolutt INGENTING i den første regelen om at brann skal ha røde/hvite drakter........

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg , får ikke nye drakter av den grunn!!!!

BBB's forum / noen medlemmer har en så sinnsykt NEGATIV holdning til absolutt ALT !! Møkka ditt og møkka datt!

EG, er møkka lei!


Quote


Ah, så klubbfarger har da ingenting med draktfarger å gjøre?

Nixon

Klubben sine farger handler selvsagt først og fremst om drakten. Er jo det som er klubben sin identitet og ansikt utad.

Pesonlig likte jeg drakten rent utseendemessig. Men ville selvsagt hatt den i rødt og hvitt. Men klarer likevel ikke helt å engasjere meg i nevneverdig grad.
Rød makt på Hansa!

XPen

Bergen sin gutt: Ikke nødvendig vis.......

Bombefar

Quote from: "XPen"Det står da absolutt INGENTING i den første regelen om at brann skal ha røde/hvite drakter........

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg , får ikke nye drakter av den grunn!!!!

BBB's forum / noen medlemmer har en så sinnsykt NEGATIV holdning til absolutt ALT !! Møkka ditt og møkka datt!

EG, er møkka lei!


Hvordan ivl du ha forumet da? skal alle være enig? Og hvis du er så møkka lei kan du vel bare la vær å lese forumet.

TjellFromHell

Det betyr ju ingenting når sesongen er igang,,,, jeg forstår bare ikke hvorfor de ska skifte hvitt/imot svart ,,,, det er litt merkelig når det har värt rödt og hvitt så lenge.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "XPen"Bergen sin gutt: Ikke nødvendig vis.......


For noe forbasket sludder. Fortell meg hva klubbfargene er da siden det ikke er draktfargene? Det kan ikke være logoen du mener, fordi den har et eget punkt der det står hvilken form og farge den skal ha. Er det kanskje fargene på setene på Stadion du mener? Du må gjerne forklare.

enavgutta


TjellFromHell

jeg tror xpen forstår at han har dritte seg ut.

Mr_Soma

Drakten var helt OK den.... men det svarte - hm.

Eneste gangen eg har likt svart i brannsammenheng, e Olofinjana!

Ole Brom

Den nye drakten var rett og slett stygg ! De svarte stripene ødelegger drakten TOTALT !! Nei eg tar til takke med en god gammel drakt når eg skal på kamp !

Mr_Soma

Enten så har Winters på seg XXL - ellers så e de nye draktene sånne håpløst store drakter som Brattbak og resten av trønderpakket løper rundt med - som ser helt posete ut. Ser ut som en kjole.

La oss for guds skyld håpe at Winters hadde på seg drakten til Soma her!

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1373959.ece

enavgutta


Bombefar

Quote from: "enavgutta"


Det må være noe skikkelig sterke saker hvertfall. Ser jo ut som de fikk den på lagersalg og bare klasket på en Brann logo...

TjellFromHell

ikke bra å kjöpe en spiller for 12 mill også sende han utpå staddaen med en drakt som ikke ligner grisen

Go Up