• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Talent?

Started by RC, November 30, 2004, 10:52:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Personlig mener eg ødegaard e en del oppskrytt. han e vel 24 år no!! du kan ikkje kalle en spiller på 24 år for ett talent... en god spiller går, men talent?
Talent er du muligens til du e 20-21, kanskje 22, men då må du ha tatt det store steget allerede som spiller.
Og han vil til utlandet? ligger vel litt etter. ingen i rbk spiller seg inn i det derre systemet de maser om, første året... de bruker misnt to år, og då spørs det om han presterer det tredje året...
då er han 27 år!!
ikkje at han e for gammel til å reise utenlands, men hvis det har vært målet hans som fotballspiller, så syns eg han ligger litt etter...

Xminator

Jeg så for meg at han ble i Brann mindre enn ett år, eller floppet. For hadde han spilt opp til forventingene etter 10m så hadde proffryktene begynnt med en gang.

Nå håper jeg vi får TFL, en minst like god høyrekant, etter min mening ett større talent, og en spiller som allerede har brent seg i utlandet og nok ikke har like mye hastverk med å reise. Og ikke minst vil han ha langt lavere forventningspress på seg.

RC

Ja i Brann ja... men eg mener at i rbk er det ingen spillere som spiller fast de 2 første årene...
Så d vil ta sin tid får ødegaard!!
og ving som han spiller!!!  de holder vel ikkje mer en 30 år....

mulig alt eg skriver no er av frustrasjon....

_owenz_


Aluminat integraf

Quote from: "RC"Personlig mener eg ødegaard e en del oppskrytt.

grei


RC

Quote from: "grei"



ingen har sagt at han ikkje er god lenger!!!
eg sa bare at det var dumt å kalle han for ett talent!!!! han e for gammel til å bli kalt det!!

Jokke


enavgutta


Nixon

Quote from: "enavgutta"
Rød makt på Hansa!

Aluminat integraf

Quote from: "enavgutta"


Direkte morsomt i ettertid. Tror nok Bataljonen har lært til en eventuell neste gang. Hadde jeg vært Idar Vollvik hadde jeg i dag tenkt på Spektrumopptredenen med en flau smak i munnen. Vollvik er med på dette for egen vinnings skyld. Han har selv gått ut og sagt hvor mye firmaet hans har tjent på sitt Brannengasjement. Vi har vel vært likeglad til det, for vi har fått gode spillere til klubben takket være han og hans firma. Likefullt; Opptreden hans i media som en helhet blir lett patetisk der han fremstår nærmest som en supporter som gir mye penger pga kjærlighet til klubben. Morsomt.

Men bare fortsett Vollvik. Du tjener penger på det og vi blir glad når du sikrer oss gode spillere. Og jeg har Chessabonnement. Dere er jo billigst. Vi er i en vinn-vinn-situasjon her, Idar. Men du blir aldri noe annet enn en nyttig idiot for oss slik som vi er for deg, selv om du prøvde å fremstille deg selv som noe annet i Spektrum...

Go Up