• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Miller linkes hjem igjen...

Started by viks, November 30, 2004, 10:03:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Regner med at salg ikkje blir aktuelt hvis vi ikkje har fått inn en erstatter. Haugen og scharner på midtbanen en hel sesong? spar meg.
tå på Brann

viks

Eller Scharner-Fakiri, -Stadheim??
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Om Fakiri kommer så regner jeg med at Miller forsvinner.

KennethS

Quote from: "viks"Eller Scharner-Fakiri, -Stadheim??
tå på Brann

KNUDSEN

RBK holder vel på og utvide beneken sin sånn de kan få flere spillere der
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Willy Wonka

Er personlig av den oppfatningen at dersom han ikke ønsker og spille for Brann, så får han heller dra hjem, og så får vi få godt betalt for han. Problemet er vel, at ingen i Skottland har penger utenom Celtic og Rangers...

Det står jo ingen steder at han ikke ønsker å spille for Brann...

Dette har vi jo hørt tusen ganger før.....mas og oppspinn fra skotsk media!

SeTrE

Jeg tror ikke Miller kommer til og forlate brann...

Han gidder ikke og bruke sååå mye tid på Norsktimer i uka bare for og bli her et par mnd:)

Miller kommer til og bli en kjempe spiller neste år, viss han får en god vinter med mye utholdenhetstrening, tipper monsen mekker et sikkelig løpe program til våre kjære skotte...

Glem Stadheim, middelmodig spiller som kan ha godt av og komme seg ned til første div!Inn på branns midtbane kommer han ADLRI!

viks

Her er linken:

http://www.thecourier.co.uk/output/2004/11/30/sportstory6580473t0.asp

Hva anngår Stadheim, så tror eg han ville hevet seg med nye lagkompiser, og et mer krevende publikum. I Sogndal er han konge uansett, på Stadda er han ingenting før han har bevist noe..

Bergen Sin Gutt

Quote from: "viks"

Gud hjelpe meg, tolker du denne artikkelen i BT som at Miller "vil hjem igjen" eller at han "ikke vil spille for Brann"...?

Det er jo ikke vanskelig å se at Miller selv ikke har vært innblandet her, og dessuten nevner jo avisen BT bruker som kilde at Dundee United ikke har råd til å hente Miller selv om de vil.

To andre grunner til at det burde ringe en bjelle hos deg og alle andre er at dette har vi hørt sikkert tredve ganger siden Miller kom til Bergen, og ikke minst det at skotske aviser og tabloider er de verste på å servere oppspinn, rykter, løgner, fantasier og ville spekulasjoner i nord-europa.

Nixon

Vi burde ta dette som et tegn på at vi har fått tak i en god spiller. For det vil jo alltid være overgangsrykter rundt toppspillere. Et godt tegn spør dere meg.
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"Vi burde ta dette som et tegn på at vi har fått tak i en god spiller. For det vil jo alltid være overgangsrykter rundt toppspillere. Et godt tegn spør dere meg.

Enig, Miller e absolutt en spiller vi bør beholder. Tror 2005 kan blir et Miller år :D
tå på Brann

Willy Wonka

Kjære venner, vi må lære oss å bli kildekritiske....
Var det ikke det vi lærte på skolen for lenge siden??

Xminator

viks

Quote from: "Bergen Sin Gutt"

Gud hjelpe meg, tolker du denne artikkelen i BT som at Miller "vil hjem igjen" eller at han "ikke vil spille for Brann"...?

To andre grunner til at det burde ringe en bjelle hos deg og alle andre er at dette har vi hørt sikkert tredve ganger siden Miller kom til Bergen, og ikke minst det at skotske aviser og tabloider er de verste på å servere oppspinn, rykter, løgner, fantasier og ville spekulasjoner i nord-europa.

Jeg skrev "DERSOM" det er ikke en tolkning sist jeg sjekket, men derimot et utsagn basert på at en gitt situasjon skulle være tilfelle. Jeg håper selvsagt at hen er 100 prosent dedikert til Brann!!

Selvsagt ringer det bjeller, men når sant skal sies, så er det jo litt merkelig at han er blitt linket hjem 30 ganger.. Når en spiller linkes vekk fra Brann kan vi feie det under teppe og drite i det, eller vi kan debattere det på forumet og drøfte om det kan være hold i ryktene. Personlig så foretrekker jeg det siste...

For ditt vedkommende, så virker det jo som du har full oversikt over hva som skjer både i skottland og på stadda, og hjemme hos familien Miller, så da skal eg ikke hefte deg mer...

Bergen Sin Gutt

For ditt vedkommende, så virker det jo som du har full oversikt over hva som skjer både i skottland og på stadda, og hjemme hos familien Miller, så da skal eg ikke hefte deg mer...

Visst faen har jeg full oversikt. Det skulle bare mangle.

B.B.

Miller e en mann vi må beholde... Den største kultfiguren i Norsk fotball ved siden av Kvisen...

At mannen har fornavn som en oppdiktet sjokoladefabrikk og etternavn som et deiligt skumfriskt øl er heller ikkje til å forrakte. Selvfølgelig bedre om han hadde hett Charlie Hansa, men litt realistiske må vi være:)

Charlie blir uansett, dersom han får litt ekstra trim i vinter, en kommende konge på stadion.. Maken til pasningsfot og fotballforståelse skal man lete lenge etter... I tillegg kan han avslutte.. Vi liker det!!!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

SeTrE

Må bare si jeg er helt ening med deg B.B

mILLEr har alt som skal til for og bli en helt både på og utenfor banen for brann...Han er jo allerede elsket av fansen, varpå bortekampen i fredrikstad og på lillestrøm og ingen tvil hvem som var den store helten(bak SOma Da så klart)

Ole Brom

Miller har sagt at om Brann vil ha han her fortsatt så blir han og han vil bli.

Punktum finale.

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Miller har sagt at om Brann vil ha han her fortsatt så blir han og han vil bli.

Punktum finale.

Hans definisjon om Brann vil ha han er vel om han får spille. Uansett er det bare ord.
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Nå håper jeg inderlig ikke Brann finner på noe dumt her og åpner for Miller retur til Skottland. Da tror jeg virkelig vi supportere bør gå sammen og kjøpe klubben slik at vi kan forhindre den slags idioti. Trodde ting var begynt å komme litt på stell i Brann nå. Faen ta dem om de begynner å lage kaos og intriger i korridorene der oppe i Idrettsveien atter en gang !

Nixon

Quote from: "enavgutta"Nå håper jeg inderlig ikke Brann finner på noe dumt her og åpner for Miller retur til Skottland. Da tror jeg virkelig vi supportere bør gå sammen og kjøpe klubben slik at vi kan forhindre den slags idioti. Trodde ting var begynt å komme litt på stell i Brann nå. Faen ta dem om de begynner å lage kaos og intriger i korridorene der oppe i Idrettsveien atter en gang !

He he. Dette minner meg om i sommer. Alle var forbanna på gutta på Stadion pga uvitenhet. Så kom Miller, Scharner og Sæternes, og alle ble genier over natten. La oss nå beholde roen i alle fall noen dager til...
Rød makt på Hansa!

enavgutta

...ok noen dager til da... men så er helvete løs :-D

Go Up