• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Knarvik imponerte i reservekamp

Started by Sharpy, November 30, 2004, 03:15:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

_owenz_

Ikke så dumt. Treneren i OB har rykte på seg for å hente tilbake gammle stjerner. Tommy hadde vel engang en tur  til Leeds(spilte vel aldri en A kamp?) og ble i 2002 kåret til Branns beste spiller (stallen var såsomså på tidspunktet rikitgnok).

Tommy har det inniseg et sted, og kan helt sikkert igjen bli en god spiller.

owenz

viks

Visste ikke at Anders Pamer opererer i Bataljons forumet...

Kan ikke vi slutte og mase om patetiske Knarvik her inne?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Han må jo lære å holde kjeft en gang. Så lykke til ;)

Lefty

-For det første er det ikke så rart at vi diskuterer Knarviks innsatser her inn fordi han fortsatt er under kontrakt med SKB"

-For det andre blir han oppdatert med artikler og overskrifter jevnlig på selveste brann.no!

Så at vi skal slutte å diskutere Tommy Knarvik her inne , blir bare dumt!

Lefty

viks

Quote from: "Lefty"-For det første er det ikke så rart at vi diskuterer Knarviks innsatser her inn fordi han fortsatt er under kontrakt med SKB"

-For det andre blir han oppdatert med artikler og overskrifter jevnlig på selveste brann.no!

Lefty

Vel er han under kontrakt, men han er jo fullstendig uønsket på Stadion..(De oppfyller bare sine forpliktelser ved og betale han lønn til 1.1.05)

Selv om Brann.no skriver om han, så er det jo ikke dermed gitt, at vi behøver og diskutere han.

Personlig så har jeg Tommy Knarvik langt opp i halsen, etter utallige dumme medie utspill de siste 2 årene, og det vet jeg at jeg ikke er alene om.

Hvorfor blir det da for dumt om vi unlater og debatere en spiller som ikke har noen fremtid på stadion? Knarvik har gjort en del bra ting for Brann (målet mot Keiko), men du verden så mye han har markert seg i negativ forstand og.

Tommy Knarvik elsker oppmerksomhet, hvorfor må vi bidra til og gi han mer av det her på forumet?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kop

Quote from: "viks"
Quote from: "Lefty"-For det første er det ikke så rart at vi diskuterer Knarviks innsatser her inn fordi han fortsatt er under kontrakt med SKB"

Lefty

Vel er han under kontrakt, men han er jo fullstendig uønsket på Stadion..(De oppfyller bare sine forpliktelser ved og betale han lønn til 1.1.05)

Selv om Brann.no skriver om han, så er det jo ikke dermed gitt, at vi behøver og diskutere han.

Personlig så har jeg Tommy Knarvik langt opp i halsen, etter utallige dumme medie utspill de siste 2 årene, og det vet jeg at jeg ikke er alene om.

Hvorfor blir det da for dumt om vi unlater og debatere en spiller som ikke har noen fremtid på stadion? Knarvik har gjort en del bra ting for Brann (målet mot Keiko), men du verden så mye han har markert seg i negativ forstand og.

Tommy Knarvik elsker oppmerksomhet, hvorfor må vi bidra til og gi han mer av det her på forumet?

Skal vi la være å diskutere Knarvik her bare fordi du har ham "langt opp i halsen"?. Skjerp deg! Eller start et forum der dine, og bare dine, saker blir diskutert. Knarvik er relevant for Brann. End of story.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

P-K

Tommy var god da han var 17 år!!! Da han ble kåret til årets spiller i Brann var det på bakgrunn av innsatsen, ikke ferdighetene.

Tommy er uønsker i Brann, men likefullt presterer BA å trykke side opp og ned om ham, og supportere å diskutere fremtiden hans. Han er Brannspiller i én måned til, og etter det slipper vi forhåpentligvis å høre et eneste ord til fra Sutre-Tommy. Det må eventuelt være når han og Grine-Petter har vært på by'n i Bergen....
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Enig med at Knarvik er relevant på dette forumet. Og det er jo ikke noe nytt fenomen å diskutere spillere vi ikke liker. En utbredt øvelse vil jeg påstå!
Rød makt på Hansa!

viks

Knarvik har satt seg selv i den situasjonen han er i no.

Istedenfor og bite tennene sammen, og jobbe knallhardt for og spille seg inn på en sentral midtbane, som før sesongstart i år i alle fall, var fullt i nnen for rekkevidde for han, løp han til BA hver eneste gang han ble benket, og klagde sin nød. Dette er også en god del av grunnen til at han nå forsvinner.

At Tommy har kvaliteter som fotballspiller er hevet over enhver tvil. Likefult er det hevet over enhver tvil der han har gode fotballferdigheter, har han minst like dårlige holdninger og moral.

Han har vist med sine utallige utspill i BA og BT at han setter seg selv skyhøyt over klubben og lagkompisene sine:

Slike folk har vi ikke bruk for i Brann

Slike folk fortjener ikke og bli debattert på et forum for Brann elskere

Jeg er i min fulle rett til og inneha denne meningen, uten at jeg skal henges ut av den grunn. Jeg tror dessuten det er flere enn meg som er av den oppfatningen...

kop

Quote from: "viks"Knarvik har satt seg selv i den situasjonen han er i no.

Istedenfor og bite tennene sammen, og jobbe knallhardt for og spille seg inn på en sentral midtbane, som før sesongstart i år i alle fall, var fullt i nnen for rekkevidde for han, løp han til BA hver eneste gang han ble benket, og klagde sin nød. Dette er også en god del av grunnen til at han nå forsvinner.

At Tommy har kvaliteter som fotballspiller er hevet over enhver tvil. Likefult er det hevet over enhver tvil der han har gode fotballferdigheter, har han minst like dårlige holdninger og moral.

Han har vist med sine utallige utspill i BA og BT at han setter seg selv skyhøyt over klubben og lagkompisene sine:

Slike folk har vi ikke bruk for i Brann

Slike folk fortjener ikke og bli debattert på et forum for Brann elskere

Jeg er i min fulle rett til og inneha denne meningen, uten at jeg skal henges ut av den grunn. Jeg tror dessuten det er flere enn meg som er av den oppfatningen...

Riktig. Og meningene dine om Knarvik blir lest (av noen). Hvis det er meg du sikter til så henger jeg ikke deg ut for disse meningene, men snarere om din oppfordring om å la være å diskutere Knarvik i det hele tatt.

Du viser jo meget godt selv at det er masse å diskutere når det gjelder Knarvik.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

bernu

Så klart du er i din fulle rett til å mene det, men da må du også tåle at andre medlemmer inne her på forumet vil diskutere Knarvik. Hvis du ikke vil snakke om han , så la denne tråden ligge.
HANSA - Z

Lefty

Quote from: "viks"Istedenfor og bite tennene sammen, og jobbe knallhardt for og spille seg inn på en sentral midtbane, som før sesongstart i år i alle fall, var fullt i nnen for rekkevidde for han, løp han til BA hver eneste gang han ble benket, og klagde sin nød. Dette er også en god del av grunnen til at han nå forsvinner.

Vi har diskutert denne biten før, og jeg mener fortsatt at så bastante meninger som Viks har her, blir drøyt fordi:

- Jeg tror Tommy bet tenna sammen og virkelig prøvde å spille seg inn i førsteelleveren! Han spilte på 2.laget og gjorde det godt også! Mjelde var aldri tilstede for å evaluere spillerne der. Folk er forskjellige og at det etterhvert tippet over for Tommy og at han fikk en sånn "har man sagt A, må man si B" intuisjon, får stå for hans regning. Men resoneringen er ikke helt gal!

- Mjelde er sikkert i manges øyne en grepa kar, men som du også (les: Viks) sier om deg selv; Tommy hadde sin mening, og vi kan ikke henge ham ut for det!!!

- Tommy gjorde mer enn målet mot Sandefjord den gangen, men alt det blir en helt annen sak. Ingen skal få hvile på sine laurbær i Brann!

- Strilen forsøker virkelig å få orden på fotballkarrieren sin! La oss gi ham den oppbakkingen han fortjener... (Hva nå den enkelte mener det er)

- Rart ingen samtidig stusser på hvorfor POL et co ikke ville la Knarvik få spille semien for Bryne om de mener han er så elendig?! Mener den episoden viser en viss holdning fra den kanten, også!

Lefty

Aluminat integraf

Quote from: "viks"Vel er han under kontrakt, men han er jo fullstendig uønsket på Stadion..(De oppfyller bare sine forpliktelser ved og betale han lønn til 1.1.05)
Hvorfor blir det da for dumt om vi unlater og debatere en spiller som ikke har noen fremtid på stadion?

viks

Greit, jeg var litt bastent i mitt første innlegg, hvorpå jeg hevdet at han er helt urelevant, og legger meg flat for kritikken.

Jeg ønsker også Tommy lykke til videre, og som jeg nevnte tidligere så er det liten tvil om at det er mye fotball i gutten. Når det er sagt så har jeg ikke så mye til overs for han utover det.

B.B.

Kem bryr seg om Tommy no??

Han e ferdig i Brann (Heldigvis). Tommy Knarvik e den eneste benkesliteren i verden som mener han e guds gave til fotballen og at han e god nok til å spille fast på alle lag i verden...

Alvorlig talt, mannen e ikkje god nok til å få kontrakt i Bryne engang!!

Lykke til videre Tommy... Får håpe BT og BA finner noe annet å skrive om i fremtiden
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Roffarne

Quote from: "B.B."Tommy Knarvik e den eneste benkesliteren i verden som mener han e guds gave til fotballen og at han e god nok til å spille fast på alle lag i verden...

Kan jo nevnte Morientes som et malapropos.

Men ellers er jeg enig.
Tommy er like fengende lesestoff som Mika Kottila.
Hvor er Mika forresten?:)
Nu går alt så meget bedre.

andreas27

drit i tommy! kommar vel te å sutre så jævelig at de skyttar rakettar på han nede i ob snart!!
uansett gledar meg te at han ska spill for ob på stadaen i februar!!!
charlie og scharner kommar te å knus han både i luften og på baken!!
"kem faen e tommy knarvik?? for vi har charlie miller!!!"

KNUDSEN

kansje d e plass til knarvik på RBk benken
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up