• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kor blir det av??

Started by Brann/Bergen, November 29, 2004, 21:59:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Trodde Brann skulle sende ut brev om nytt tilbud til de som hadde partout kort i fjo, forrige uke. Ikkje at d e noe stort problem år inge å bestille liksom, men litt greit at en får brev i posten når en har blitt lovet det. Noen andre som ar fått tilbud om nytt partoutkort?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Ole Brom

Kan det være fordi de har feil adresse på deg siden du skriver så mye feil ? :)

sitter du da eller har du sesongkort på SS ?

enavgutta

Jeg har heller ikke fått noe brev, så det er nok bare forsinkelser fra Brann iforhold til det de skrev på brann.no

Brann/Bergen

Fordet eg skriver mye feil?? Det var jo noe å legge merke til det også. Eg hadde partout kort på store stå ja. Men går vel an å bestille via mail også? Fornøyd?? ingen skrivefeil her!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Nixon

Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Brann/Bergen"Fordet eg skriver mye feil?? Det var jo noe å legge merke til det også. Eg hadde partout kort på store stå ja. Men går vel an å bestille via mail også? Fornøyd?? ingen skrivefeil her!

Hårsår ?:) Hehe var kødd da:)

Ingen på SS vil bli tilskrevet sies det visst. Det er vel pga at det ikke er nummererte plasser.

Send en mail til Brann og da får du sikkert svar:)

Nixon

Quote from: "Brann/Bergen"Fordet eg skriver mye feil?? Det var jo noe å legge merke til det også. Eg hadde partout kort på store stå ja. Men går vel an å bestille via mail også? Fornøyd?? ingen skrivefeil her!

Vel...
Rød makt på Hansa!

Brann/Bergen

Leste tidig i forrige uke at man skulle få brev i posten uke som var! Kor står det informasjon om at de på store stå ikkje får tilsendt brev?? Har ikkje fått det med meg.

Nixon

Saken var lagt ut 25/11. Og det stod i løpet av kommende uke. Det er etter mine beregninger denne uken. Så bare slapp av å vent!
Rød makt på Hansa!

Go Up