• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gir svar på mandag!

Started by Digg Jan, November 27, 2004, 14:32:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Digg Jan

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1349625.ece
Jepp, da er det bare og krysse fingrene og håpe på det beste...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

StoreS gutt 16

Noen som vet hva ALeksander eventuelt skal ha i lønn?

Digg Jan

Tipper han får en meget høy lønn. Kansje i høyeste laget spør du meg.

KennethS

Quote from: "StoreS gutt 16"Noen som vet hva ALeksander eventuelt skal ha i lønn?

Sikkert på linje med de beste i Brann.
tå på Brann

TODDII

Tror nok ikke han sprenger noe lønnssytem i Brann, de har jo visse rammer å forholde seg til. MEN det er noe som heter "sign on fee". Mer innteressant å se hvor mye han kan fylle opp kontoen med der....

Chuggah

KennethS

Quote from: "Chuggah"

Tviler på at han får sign on fee i det hele tatt. Når Brann betaler så mange penger i overgangsum så får nå det holde.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"

Tviler på at han får sign on fee i det hele tatt. Når Brann betaler så mange penger i overgangsum så får nå det holde.

Naivt å tro at en slik stor overgang ikke gir penger i pungen for spilleren. Han får nok sitt, det kan du være sikker på!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"

Naivt å tro at en slik stor overgang ikke gir penger i pungen for spilleren. Han får nok sitt, det kan du være sikker på!

Blir ihvertfall litt av pengene som Sogndal får. Hvis ikkje bør Brann droppe hele spilleren. Mener 12 mil + 3 mil kan bli ganske mye penger.. så kommer lønnen på toppen av det hele.
tå på Brann

Nixon

Uansett bør Brann insistere på en 5-årskontrakt. Slik at vi får glede av fyren en stund, eller at vi får godt betalt dersom han blir solgt videre etter to sesonger.
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

Quote from: "Nixon"Uansett bør Brann insistere på en 5-årskontrakt. Slik at vi får glede av fyren en stund, eller at vi får godt betalt dersom han blir solgt videre etter to sesonger.

Enig, må gi han så lang kontrakt så mulig, da får vi mest for han om han sku gå.

byen e bergen

Det er vel som oftest spillere som man får gratis man gir sign on fee til.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Digg Jan

Quote from: "byen e bergen"Det er vel som oftest spillere som man får gratis man gir sign on fee til.

Sæternes kom jo ikke gratiss. Men han fikk vel 4 mill i sign on fee, gjorde ikke han?

BL

Quote from: "KennethS"Mener 12 mil + 3 mil kan bli ganske mye penger.. så kommer lønnen på toppen av det hele.

dette blir jo helt klart brann sitt dyreste kjøpt noensinne... eller har eg gått glipp av noe/noen? svante eller scharner er vel dyreste til nå
Hansa-
Felt Z

cyp

Scharner e dyreste spilleren i historien
elt O e snobbete!!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Bombefar

Fant nummeret hans på //www.telefonkatalogen.no

Bare å ringe :P
917 23 852

BL

Quote from: "Bombefar"

Fant nummeret hans på //www.telefonkatalogen.no

Bare å ringe :P
917 23 852

dette er sikkert smart  :roll:
Hansa-
Felt Z

Bombefar

Vi kan jo snakke trøndersk så går han til oss

sekto

Lurer på når han får første telefon fra avisene i morgen. Han skulle jo aldri sagt at svaret kom i dag. Nå kommer BA og BT til å begge være ute etter å få svaret først.

Så åssen tenker avisene da? BT journalistene kommer på jobb kl. 9, så BA prøver seg kl. 8, men dette vet BT at de nok kommer til å gjøre, så de tar telefonen kl. 7.. Men skal ikke se bort fra at BA har tatt dette inn i beregningen, og tar en telefon kl. 6.. :P

Så hva kunne vært lettere enn at jeg nå tar en telefon kl. 2, vekker han, maser på han i 20 minutter om kor fin han blir med trønerkost og hører med han om han kommer til Rosenborg eller ikke? :0P

Xminator

Så, er det RBK eller Brann som innkaller til pressekonferanse i dag? Egentlig burde de jo ha felles pressekonferanse for å holde på spenningen ;)

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Nemesis

I sogndal (stedet, ikke klubben) snakker de om at han har valgt rbk, fikk jeg fortalt av en sogning.  HÃ¥per dette er et useriøst rykte.....   SÃ¥ vi fÃ¥r krysse fingrene og hÃ¥pe pÃ¥ det beste!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Ole Brom

Quote from: "Nemesis"I sogndal (stedet, ikke klubben) snakker de om at han har valgt rbk, fikk jeg fortalt av en sogning.  HÃ¥per dette er et useriøst rykte.....   SÃ¥ vi fÃ¥r krysse fingrene og hÃ¥pe pÃ¥ det beste!

Henki

Quote from: "Ole Brom"
Er jo litt rart da , Rosenborg eller Brann ? Hadde ikke vært så vanskelig valg for meg :)

Så mye bedre verden hadde vært hvis det var oss Brannsupportere som bestemte hvordan ting skulle være;)
Ballen skal fremover!

Kagain

Quote from: "cyp"Scharner e dyreste spilleren i historien

Hvor mye dyrere enn "verdens høyeste dverg" (Kottila) er han da?

Og hadde det ikke vært spennende å se om Kottila kunne ha gått gjort noe om han kom tilbake på lån?

Nixon

Hva skjer?
Har ikke fyren stått opp?
Trenger vi virkelig spillere som ligger og drar seg i sengen hele dagen?
Var han på fylla i går?
Eller drakk han bare Lerum-saft?
Hva er vitsen med å pine oss slik?
FÃ¥r han tenning av det?

Finn på flere spørsmål selv!
Rød makt på Hansa!

sekto

Ã?rnen

http://www.dagbladet.no/sport/2004/11/28/415953.html

Denne artikkelen leste jeg på lørdag, her står det ingenting om at han ville bestemme seg i dag..

Per Ove sa vel "har hørt noe om at han vil bestemme seg denne uken". Men han visste ikke om det var i dag eller på tirsdag..

Den som lever får se.

KennethS

Brann burde droppe hele spilleren spør du meg. Sitte og vente på en spiller som ikkje kan bestemme seg blir for dumt. Brann burde være ute på markedet etter en nye høyrekant istedetfor og sitte og vente på svar fra en spiller som mest sannsynlig velger Rbk allikavel. Her bør Brann ta opp kampen mot Vif om Aik's Stefan Ishizaki.
tå på Brann

Alexåsane

Vært mye mas om ødegÃ¥rd her.. HÃ¥per han kommer men nÃ¥r det e sagt! Det  har blitt litt stille rundt fakiri! Ka e siste nyhetene rundt han? er han i tenke boksen? fÃ¥r vi en overaskelse en dag nÃ¥r vi Ã¥pner bt og der stÃ¥r det " EL FAKIRI KLAR FOR BRANN" ? Noen som vet noe?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Da krysser ihvertfall jeg fingrene for Fakiri og TFL.

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Brann burde droppe hele spilleren spør du meg. Sitte og vente på en spiller som ikkje kan bestemme seg blir for dumt. Brann burde være ute på markedet etter en nye høyrekant istedetfor og sitte og vente på svar fra en spiller som mest sannsynlig velger Rbk allikavel. Her bør Brann ta opp kampen mot Vif om Aik's Stefan Ishizaki.

kabelmann

Quote from: "Ole Brom"Om han skal bruke såååå jækla lang tid på å bestemme seg så har han ikke de rette innstillingene som en Brann spiller bør ha i mine øyne : en spiller som vil dø og blø for Brann, ofre liv og lemmer for klubben og en spiller som vil bære Branndrakten med stolthet !

Ca sånn som du er i din jobb (forutsatt at du er i jobb)? ;)

Penger styrer, fremtid skal sikres, utdannelse hoppes galant over (i mange tilfeller). Klart man tenker seg godt om.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

enavgutta

Nettopp, det er bare vi supportere som tror spillere har klubbfølelse. Tror de færreste av Brann spillerene har det. De spiller for pengene, og synes samtdig det er litt artig å spille for en klubb hvor det kommer mye folk på kampene, mye oppmerksomhet rundt og et vindu ut mot Europa.

Realitetene e enkle, men sanne. Se på spillere som Frode Olsen, Andrè Schei Lindbæk f.eks og faktisk vår egen Sæternes, de har spilt for omtrent ALLE lagene Tippeligaen. Penger betyr alt, klubbfølelse 0.

Men ingen kan ta fra oss klubbfølelsen og supporterrusen likevel :-)

Go Up