• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

FC LĂ?V-HAM BERGEN og Flyers.

Started by StoreS gutt 16, November 26, 2004, 17:20:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Aluminat integraf

Quote from: "StoreS gutt 16"det at jeg oppfatter mange til Ă„ vĂŠre negative til all sportslig framgang her i byen, bortsett fra Brann.

Der tar du helt feil. Bergensere generelt og meg inkludert hÄper pÄ stor fremgang og triumfer for bergensklubber. Jeg hÄper Flyers, Tertnes og Ulriken vinner alle sine kamper mot utenbys lag. Men kun fordi de er fra Bergen. Ishockey, hÄndball og basket interesserer meg nemlig mitt oppi rÊven. Slik er det med de fleste bergensere. Vi hÄper lag fra Bergen gjÞr det bedre enn lag fra andre steder i Norge selv om vi ikke nÞdvendigvis er interessert i idretten.
Men en ting du bÞr ha klinkende klar for deg; Du er inne pÄ et forum for Brannsupportere. Vi er ikke supportere av "fremgang for Bergen". Ikke veldig vanskelig Ä forstÄ.

Aluminat integraf

Quote from: "TODDII"Det gir meg assosiasjoner til da vi Brann supportere stilte opp pÄ togstasjonen i svarte sÞrgebind, spyttet og kastet rÄtne egg pÄ cupfinaletoget til Fyllingen i begynnelsen pÄ nittitallet.

Er initialene dine PEG? Du vet at du overdriver nÄ, hva...

Aluminat integraf

Quote from: "StoreS gutt 16"Ja det er akuratt det jeg mener!!, hvorfor har ingen fortstÄtt meg fÞr nÄ??

Nei, til deg BL som argumenterer som ett senilt bekkalokk. SĂ„nne innlegg som du nettopp skrev er til Ă„ grine av. Du har rett Ă„ slett problemer med Ă„ fortsĂ„ en enkel tekst. Etter responsen pĂ„ min trĂ„d har jeg fortsĂ„tt det sĂ„nn at flere her inne sitter her Ă„ venter pĂ„ Ă„ trĂ„der med temaer der dere kan putte inn flest mulig usaklige drittunge kommentarer og spĂžrsmĂ„l. FĂ„ dere noe fornuftig Ă„ gjĂžre! Det er drĂžssevis med frivillige organsisasjoner som trenger akkuratt deres hjelp! Feks divers bingosteder rundt om i byen! De trenger folk  som dere, som er villige til Ă„ rĂžyke opp lĂžnnen sin, og i tillegg spille gĂžye tallspill!

og igjen, hvis du fĂžler deg truffet, ta det til deg eller begynn Ă„ grine. Hvis ikke vĂŠr stille.

Vet selvfÞlgelig at dette innlegget ikke er speielt saklig, men mÄtte nesten svare mannen. Av og til tar det av her inne.

Enormt innlegg. Hadde mannen blitt tatt i promillekontroll i denne tilstanden hadde det vĂŠrt rett i buret... :D

StoreS gutt 16

Du "aluminat integraf",,, du spÞr sÄ klokt! "hvilke fordel har Brann av at LÞv-Ham er rykket opp? Har LÞv-Ham noen planer om Ä gi Brann noen poeng i 2005?"
Hadde ikke det vÊrt gÞy hvis alle kunne gÄtt rundt Ä gitt hverandre poeng som man Þnsket? Neste gang du spÞr sÄ dumt kan du forvente ett enda dummere svar.

SÄ til poenget. Jeg mener det er en fordel for Brann at LÞv-Ham har rykket opp fordi spillere som ikke er gode nok for A-laget til Brann kan "godgjÞre" seg en sesong i 1.divisjon pÄ utlÄn til LÞv-Ham. š

At du ikke ser denne Äpenbare fordelen selv skal jeg ikke uttale meg om, men du er nok ikke: "den skarpeste kniven kniven i skuffen" aluminat integraf. :lol: (kankje du skulle meldte deg pÄ forummesterskapet i dumme spÞrsmÄl? Du og "BL" stiller begge usedvanlig sterkt, men jeg tror du bruker rutinen og kontrollerer spillet fra din sentrale friposisjon mitt i PC stolen).

Ellers sĂ„ vet jeg nĂ„ at dette er ett forum for brannsupportere, tusen takk for hjelpen. Hvis dere som sĂ„ vennlig opplyste meg om dette hadde giddet Ă„ lese alle sidene pĂ„ denne trĂ„den hadde dere skjĂžnt hvorfor jeg tok det opp her.(Noe jeg selvfĂžlgelig ikke forventer noen skal gjĂžre men det kan vĂŠre en fordel fĂžr dere kommer med ekspertutalelser). :idea:  

Da skal jeg prĂžve Ă„ holde kjeft.

Aluminat integraf

Quote from: "StoreS gutt 16"Du "aluminat integraf",,, du spÞr sÄ klokt! "hvilke fordel har Brann av at LÞv-Ham er rykket opp? Har LÞv-Ham noen planer om Ä gi Brann noen poeng i 2005?"
Hadde ikke det vÊrt gÞy hvis alle kunne gÄtt rundt Ä gitt hverandre poeng som man Þnsket? Neste gang du spÞr sÄ dumt kan du forvente ett enda dummere svar.

Nei, gutt. Det var et godt spÞrsmÄl til et teit spÞrsmÄl. Det er alle andre enn deg enig i.

Quote from: "StoreS gutt 16"SÄ til poenget. Jeg mener det er en fordel for Brann at LÞv-Ham har rykket opp fordi spillere som ikke er gode nok for A-laget til Brann kan "godgjÞre" seg en sesong i 1.divisjon pÄ utlÄn til LÞv-Ham.

Finnes ikke noe poeng her, gutt. Brann har ingen farmeravtale med LÞvHam. Blir ikke snakk om Ä godgjÞre noe som helst. Brann har like stor fordel av LÞvHam som andre 1.divisjonsklubber som Kongsvinger og Skeid. Har hele poenget ditt med at vi mÄ stÞtte alle Bergensklubber rent ut i et 'Brann vil fÄ fordeler av LÞvHam'-poeng? Litt av en type du... :D

Quote from: "StoreS gutt 16"At du ikke ser denne Äpenbare fordelen selv skal jeg ikke uttale meg om, men du er nok ikke: "den skarpeste kniven kniven i skuffen" aluminat integraf. :lol: (kankje du skulle meldte deg pÄ forummesterskapet i dumme spÞrsmÄl? Du og "BL" stiller begge usedvanlig sterkt, men jeg tror du bruker rutinen og kontrollerer spillet fra din sentrale friposisjon mitt i PC stolen).

I en skuff med deg vil jeg vÊre en smidd knivsegg og du plastikk. Og det er forskjell pÄ mitt og midt... :D

Quote from: "StoreS gutt 16"Ellers sÄ vet jeg nÄ at dette er ett forum for brannsupportere, tusen takk for hjelpen.

VÊrsÄgod. Tok sin tid, men fatt mot. Du innsÄ det til slutt. Alle kan da vÊre litt treg av og til... :D

Quote from: "StoreS gutt 16"Da skal jeg prĂžve Ă„ holde kjeft.

Glimrende. Herlig Ä se at folk kan ta til vettet og vÄkne litte granne. Lykke til videre i livet. HÄper det gÄr deg godt.

Go Up