• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NFF firer på kravene

Started by Ole Brom, November 25, 2004, 19:13:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

for Start...

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=70776

Da gjenstår det å se om de gjør det samme for Brann !

Jeg aaaaner en liten skandale her..

Brann-Peter!

Dette e en velkommen til tippeligaen, fra NFF`s side, nok en gang..
men sånn har jo de alltid vært...! håper for all del ikke NFF kommer med et eller annet hinsides dyrt krav, som uansett blir midlertidig...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Ricky

Det står vel også et sted i den lisens-greien at dispensasjon kan gis på en del områder for lag som rykker opp fra 1.divisjon. Men sesongen etter der igjen må ting begynne å komme på plass, tipper jeg.

KennethS

Brann måtte bare bruke 1,5 mill på et latterlig krav ifjord... så koffor skulle start gjøre det i år? nei NAZI forbundet slår nok engang til

SKANDALEN E ET FAKTUM ALLEREDE
tå på Brann

Svante!!

Det har vist seg før at NFF ikke innvilger søknader fra Brann rett etter at de har innvilget samme søknad fra Start (Les: sykdomsskandalen i forkant av B-kampen mot Vålrenga)

Da Marcus Bakke og Alex Valencia var de mest rutinerte på laget
rann er best

nummer9

Når det gjelder disp på lag som nettopp rykker opp mener jeg at det er bra at NFF er litt snille. Ville jo vært for gale om et hvert lag skulle ha en stadion i tipp top stand første sesongen i toppdivisjonen.

Nå er det vel også ganske klare bygge-planer for ny stadion i Kristiansand, så da er det nok ikke så vanskelig å være snill en sesong for NFF

StoreS gutt 16

De Norske klubbene burde gå sammen mot NFF!

Sikter til:

Straffen etter spyttingen i Sogndal, hvor Brann måtte betale straff for dårlig vakthold, kampen ble altså ikke spillt på stadion.
B-kampen mot enga der hele Brann-laget var ute med sykdom, og NFF nektet å utsette.
De patetiske reglene med 80% sittetribuner som NFF har firt på kravene noen steder og holdt igjen på Brann, noe Brann, (som jeg har fått med meg) 1,5 millioner kroner + tapte publikumsintekter. Og ikke minst billettfordelingen til cupfinalen der UBC, som er ett KONFERANSESENTER får 2200 billetter, hvorpå TV2 beviser at disse så blir solgt på svartebørs.

RYK OG REIS NFF!

Per Anders

HELT ENIG! Ryk og reis NFF!

Nok et eksempel på at det er Bergen mot resten. Vi kan gjøre som Monaco; bli et fyrstedømme og fortsatt spille i den norske serien (Monaco spiller i Frankrike).

Jeg er BERGENSER, ikke nordmann. Blod er tjukkere enn vann!

Per Anders

Vi har vel lov å være litt patriotiske, selv om alt ikke er like realistisk....

Bombefar

Kan knapt vente til NFF gåt konkoen fordi klubbene skal ha en mye større del av TV inntektene. Da kan vi endelig få ett nytt forbund :D

ole3000

kan ikke alle her sende en mail til NFF og si ka de mener?
nff@fotball.no
i går for en til!

StoreS gutt 16

Har allerede sendt mail til de ang billettfordelingen til cupfinalen 04. De sender deg en mail ilbake der de sier de vil svare deg snarest. Har fortsatt ikke sett noe til det svaret,, "utrolig" nok.

Go Up