• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Opdal på landslaget?

Started by viks, November 25, 2004, 11:14:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Sjelden har jeg hatt det mer morro foran fjernsynet enn i går, da jeg som tv seer fikk bevitne enda en Espen Johnsen brøler..

Frydet meg også hver gang ballen ble spilt tilbake til Johnsen, og du nærmest hørte gispet, og pulsen til halve Lerkendal...

Min påstand er at vår egen Opdal dersom han stabiliserer seg der han har vært de siste 5-6 kampene, er en mye MYE bedre keeper enn klovnen fra Kristiansand. Opdal er en mye mer komplett spiller, og har mye bedre allround ferdigheter..

Gud har forlatt deg Espen Johnsen.. Jeg tror det kan være realistisk og tro på en Opdal debut på landslaget i løpet av neste sesong allerede, dersom han nå stabiliserer seg. Jeg ser ikke noen andre norske keepere i eliteserien som skal kunne utfordre han...

Kjør debatt!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Toa

Rønningen får vel sjansen for RBK snart. Johnsen er jo totalt på bærtur for tiden.  Når man ser hvordan han roter det til, så må man jo si seg fornøyd med det Opdal gjør foran buret.

Spiller man førstelagsfotball for RBK er man vel automatisk på landslaget, så Rønningen kommer vel på landslaget før Opdal.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Toa

Quote from: "Nixon"

Er vel bare den med Miller som vil slå til... :)
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

viks

Quote from: "Nixon"

Er jo kjedelig og konstatere fakta..Synsing er mer interessant spør du meg. Et forum som kun konstaterer fakta, er et lite atraktivt forum for mitt vedkommende i alle fall...

Rønningen får sikkert en kamp eller to, før han igjen henvises til benken. Opdal som fersk U21 keeper er et hetere navn tror no jeg, mtp at Hareide faktisk har hentet mange spillere fra fjorårets U21 landslag inn på a-landslaget siste året..

Syntes og se en tendens i Opdals spill at han er mer stabil, han har spilt på seg den nødvendige selvtilliten for en keeper kan det virke som, og da tror jeg han fortsetter sin fine utviklingskurve, og stabiliserer seg på et meget høyt nivå..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Svante!!

Beklager å innrømme dette.  Men Opdal er foreløpig ikke i nærheten av en landslagsplass.  Men kanskje i fremtiden.  Her må man ikke ta av.  Men det er selvfølgelig artig å se "klovnen" Johnsen i akjson.  Snart vil vel Lønningen entre buret.
rann er best

Nixon

Quote from: "viks"Er jo kjedelig og konstatere fakta..Synsing er mer interessant spør du meg. Et forum som kun konstaterer fakta, er et lite atraktivt forum for mitt vedkommende i alle fall...quote]

Helt enig. Selv synser jeg i vilden sky både titt og ofte. Men jeg såg bare en tendens og satte det vel litt på spissen. Først og fremst all den synsingen om at Brann nå blir et topplag i overskuelig fremtid. All historie viser at sjansen ikke er særlig stor for at det skal skje. Håper selvsagt at min synsing her er feil...

Når det gjelder Opdal så tror også jeg at det stort sett vil gå oppover fra nå. Om det holder til en landslagsplass vil tiden vise.
Rød makt på Hansa!

Go Up