• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Barcelona

Started by BL, November 24, 2004, 13:34:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hansa-
Felt Z

arild

FÃ¥r bare lyd eg.. ikke noe bilde...

Tois

råeste TIFO jeg har sett!

BL

Quote from: "arild"FÃ¥r bare lyd eg.. ikke noe bilde...

du må ha DivX
Hansa-
Felt Z

Tois

Ja! har DivX på PC min

arild

der ja... satan det var tøft... det kaller vi tifo....

Mr_Soma

Den TIFO'en der koster nok mer enn hele budsjettet til Brann :P

Dæven steike.

C-feltet

var selv på den kampen.. TIFO`en var noe av det mest sinnsyke jeg noen gang har sett.. Og den dukket opp igjen på ved alle målene også... utrolig stilig!! Men må være litt av et arbeid å legge ut plakater på 98000 seter.. tar sin stund det liksom.. :-)

dex1974

Det var tifo det var snakk om altså!
Trodde det var puben Barcelona i Oslo som selger 0,5 l Hansa Fatøl til 28 kr :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

BL

noen bilder til de som ikkje får filmen til å funke

Hansa-
Felt Z

Nixon

Tar jeg ikke helt feil var det noe slikt som var planlagt til cupfinalen. Men en eller annen forsov seg...
Rød makt på Hansa!

RC

Ka skjer egentlig..?? Vi bor i verdens rikeste land og vi klager over ata vi ikkje har penger til TIFO...!?!? tenker på argentina og brasil eg... supporterene der nede får dette til hver hjemmekamp!!!! annenhver uke..!!! og det er fattige land!!!

BL

Quote from: "RC"Ka skjer egentlig..?? Vi bor i verdens rikeste land og vi klager over ata vi ikkje har penger til TIFO...!?!? tenker på argentina og brasil eg... supporterene der nede får dette til hver hjemmekamp!!!! annenhver uke..!!! og det er fattige land!!!

det skal nevnes at det var Barcelona som betalte denne tifo'en... tror eg.
men det er helt klar at vi mislykkes pÃ¥ tifo fronten  :(
Hansa-
Felt Z

panZer micky

så kampen på tv det var helt sinsyk tifo. dette må vi prøve på stadion

RC

Quote from: "BL"
Quote from: "RC"Ka skjer egentlig..?? Vi bor i verdens rikeste land og vi klager over ata vi ikkje har penger til TIFO...!?!? tenker på argentina og brasil eg... supporterene der nede får dette til hver hjemmekamp!!!! annenhver uke..!!! og det er fattige land!!!

ja det er godt mulig.. men eg tenker på skikkelige fattige land... koffor får de det til kamp etter kamp??

BL

Quote from: "RC"

ja det er godt mulig.. men eg tenker på skikkelige fattige land... koffor får de det til kamp etter kamp??

er jo ikkje staten i de forskjellige landene som betaler for tifo... de har vel tifo-grupper som fungerer litt bedre enn vår
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

hverken bildene eller videoen virker hos meg.. :(
kan noen si meg hvor jeg kan se denne (barcelonas hjemmeside?)
please, det hadde vært konge!  :D
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

HaterRævBK

Quote from: "Brann-Peter!"hverken bildene eller videoen virker hos meg.. :(

eg har samme problem som deg  :(
S slaur.....

RC

er jo ikkje staten i de forskjellige landene som betaler for tifo... de har vel tifo-grupper som fungerer litt bedre enn vår

nei men mesteparten av befolningen der er fattig! det e det eg vil frem til! her har vi mer enn nok av penger men vi får det ikkje til...

Bombefar

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "Brann-Peter!"hverken bildene eller videoen virker hos meg.. :(

eg har samme problem som deg  :(

Jeg og. Virker som om linken er død

Kruxleiven

Videoen virker ikke hos meg heller, men jeg så det jeg så på TV2 xtra. Er det 95000 papirark i blått, rødt og gult vi vil etterligne? Hadde de noe mer å by på enn det? Nei, mosaikktifo er gårsdagens nyheter og ingenting å satse på. Vi har også gjort det en del på stadion. Alle vet jo også at det betinger full stadion for et vellykket mosaikktifo. OH flagg, koreografier, andre flagg og bannere derimot. Ispedd kasteruller og bengaler på tribunen. For øvrig var det jo helt megafiasko da de skulle løfte papirene sine når Barca scoret. Ingen gadd jo det. De ville heller svinge skjerf eller slå litt armer i været.

Nixon

Hva er morgendagens nyheter i TIFO-verden?
Rød makt på Hansa!

KennethS

Det e ikkje pengene som e problemet, problemet e at ingen gidder og hjelpe til. Alle sitter inne her på forumet og sier de skal hjelpe men ingen stiller opp. Sier seg selv at det blir vanskelig når 5 stk kommer og hjelper med tifoen.
tå på Brann

RC

Quote from: "KennethS"

Det e ikkje pengene som e problemet, problemet e at ingen gidder og hjelpe til. Alle sitter inne her på forumet og sier de skal hjelpe men ingen stiller opp. Sier seg selv at det blir vanskelig når 5 stk kommer og hjelper med tifoen.

ja det er sant!!

Brann-Peter!

Quote from: "KennethS"

ja det er sant!!

det hadde kanskje vært en hjelp å opplyse litt lenger på forhånd
(ikke spydig ment), jeg også har alltid lurt på hvor lokalene til tifo-gruppen er egentlig? :?
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

C-feltet

Quote from: "Kruxleiven"Videoen virker ikke hos meg heller, men jeg så det jeg så på TV2 xtra. Er det 95000 papirark i blått, rødt og gult vi vil etterligne? Hadde de noe mer å by på enn det? Nei, mosaikktifo er gårsdagens nyheter og ingenting å satse på. Vi har også gjort det en del på stadion. Alle vet jo også at det betinger full stadion for et vellykket mosaikktifo. OH flagg, koreografier, andre flagg og bannere derimot. Ispedd kasteruller og bengaler på tribunen. For øvrig var det jo helt megafiasko da de skulle løfte papirene sine når Barca scoret. Ingen gadd jo det. De ville heller svinge skjerf eller slå litt armer i været.

Synes 95000 papirark i blått, rødt, gult og hvitt er ganske kult jeg, men mulig jeg bare er en enkel sjel :-) var ganske rått når 95000 mennesker ( minus kanskje 300 real supportere) reiste seg, holdt opp plakatene og sang barca sangen under innmarsjen.. SINNSYKT!! Og kruxleiven, det funket på scoringene også, bare at det tok litt tid i all jubelen å få frem plakatene igjen.. Mulig det ikke kom frem på tv, men på stadion var det tøft.! Tør ikke tenke på hvordan trøkket hadde vært dersom det hadde vært tak over tribunene, gøy var det i alle fall!

Go Up