• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TFL -Intet hørt fra Brann!

Started by viks, November 23, 2004, 18:30:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

KennethS

tå på Brann

Willy Wonka

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

andreas27

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Ricky

Nixon

Quote from: "Ricky"
Quote from: "DonCorlione"

Men er kvalitetsforskjellen verd 10 mill? Og hvem kommer vi til å ha glede av lengst?
Rød makt på Hansa!

Svante!!

Quote from: "Sharpy"

Jeg!!  Helt korrekt oppsett!!!  Du viser her hvem som har de samme kvalitetene (Med unntak av Ã?degaard/Knudsen).  Dobbel dekning over alt.  En viktig og god balanse mellom kreativitet, løpsstyrke og muskelstyre.  Godt Ã¥ se at det er i hvert fall én her inne med fotballfaglige interesser samt forstÃ¥else for Brannspillerne.

PS: Helt korrekt Ã¥ utelate Ystaas!  HÃ¥per alle har fÃ¥tt med seg at han er sist pÃ¥ sÃ¥ Ã¥ si alle børsene.  Hvorfor fÃ¥r han tillit?????????
rann er best

andreas27

e vel fordi de håpar at han ska ta en ny 4 på rad!!!
og at han stadig "STORSPILLAR??" på brann2 og trening!
synes walde bør få prøve seg mer, blir nok mye ros i pressen om brann vist en 19 åring startar 7-8 kampar i året!!
storesund e et stort talent!!

Xminator

QuoteHvorfor får han tillit?????????

Fordi Steffensen og Mjelde kan mer fotball enn deg?

andreas27

stemmar sikkart, men det e isje i alle tilfellar at det virkar sånn!

Kai-Olai

Quote from: "Sharpy"

En ting jeg tenkte på..
ser du har Macallister som reserve for Sæternes.. Hadde det ikke vært 10000 ganger bedre med TFL der?? Bare en tanke.

Ellers er jeg helt enig!!

Men det er vel tvilsomt om Miller vil bli værende som reserve, og heller ikke TFL kommer til å skrive under hvis han hadde blitt forespeilet en rolle som reserve for Sæternes..

Sharpy

Ja, jeg også tror Miller forsvinner dersom han ikke spiller seg til fast plass. Dessverre. Men, om han ikke viser mer på den sentrale midtbanen enn det han har gjort hittil, så fortjener han heller ikke plass i førsteelleveren.

Når det gjelder Dylan, så har jeg tro på at gutten kommer tilbake frisk og rask. I de innhoppene han har hatt for Brann denne sesongen har han vist at han faktisk har noe å fare med. Han er mye involvert i spillet, noe som må bety at han gjør endel riktig. Dessverre er det sånn at dersom enkelte spillere gjør tre-fire-fem feil, ja, da blir de uglesett av en del av stadiontrollet, mens andre som gjør samme type feil går helt fri. Når det er sagt er det ingen tvil om at gutten har mye å lære, spesielt når det gjelder ballmottak og ballkontroll. Dette er heldigvis egenskaper det går an å trene opp.

Dessuten er Dylan av den sorten som antakeligvis takler Ã¥ sitte pÃ¥ benken enda en sesong, uten Ã¥ dra en Runar Normann. Trond Fredrik Ludvigsen, derimot, kommer ikke til Brann og Bergen for Ã¥ være backup pÃ¥ spissplassen. Dessuten sier det seg selv at man ikke kan  sammenligne Sæternes og TFL. Sistnevnte kommer heller til Ã¥ være en backup for Winters. Og hvor blir det av Waldes sjanser da?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Svante!!

Dersom TFL er intressant mÃ¥ det være pÃ¥ en offensiv høyrevingposisjon.  Eventuelt backup for Kvisvik.

Ikke spiss
rann er best

viks

Ludde kan bekle begge kanter, og spissplass.

Hertha B kjøpte jo han som spiss, og tar jeg ikke helt feil var han toppscorer i TL når han dro ut midtsommers 99 eller 2000 eller kortid det var.

Go Up