• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Det tragiske med cupfinaleseier

Started by Svante!!, November 19, 2004, 15:07:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Svante!!

Jeg har lyst til å dele en litt trist opplevelse på cupfinalen.  Det er litt rart å tenke på.

Jeg har blitt erkebrannsupporter gjennom min særs fotballintresserte farfar.  I mine 24 leveår før han døde snakket vi nesten kontinuerlig om Brann.  Hver gang vi møttes var det et av temaene.  Hans største ønske var å oppleve Brann vinne noe igjen.  De hadde jo vært så dårlige lenge.  De nådde ikke helt opp.

Farfar døde et år før de vant årets cupfinale.  Tragisk.  Han har ikke fått med seg den oppturen.  Under store deler av finalen tenkte jeg på farfar.  Hvorfor fikk han lov til å dele dette.  For min egen del dedikerer jeg seieren til hans minne!!

Takk farfar, for at du gav meg den rette lidenskap
rann er best

Cogito

Kanskje det fineste innlegget jeg har lest her inne...
snufs
 have a dream!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Straffe!!!

Det der var varme ord og tanker, Svante!

Administrator: Foreslår at du legger denne inn som prioritert.

Henki

Tror du snakker for alle oss som har arvet lidenskapen fra folk som ikke er på denne siden av Brann-himmelen lenger :D
Ballen skal fremover!

Syng for Brann

Han fikk det nok med seg, uansett.   ;-)

Ole Brom

Utrolig vakkert skrevet Svante. Tror nok din farfar satt vedsiden av Gud med hvert sitt Brannsjal rundt halsen og sang for full hals der oppe:) For det er jo ingen tvil om at Gud er Brannsupporter, noe annet hadde vært rart !:)

Jeg tenkte litt i dine baner også for jeg hadde en fetter som døde for halvannet år siden som elsket Brann og gikk på stadion i mange år..

cyp

Slike ting rører meg. Vakkert, men hjerteskjærende innlegg :(
elt O e snobbete!!

arild

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Utrolig vakkert skrevet Svante. Tror nok din farfar satt vedsiden av Gud med hvert sitt Brannsjal rundt halsen og sang for full hals der oppe:) For det er jo ingen tvil om at Gud er Brannsupporter, noe annet hadde vært rart !:)

Jeg tenkte litt i dine baner også for jeg hadde en fetter som døde for halvannet år siden som elsket Brann og gikk på stadion i mange år..

Har mer tro på at farfaren satt med en hansa i hånden og sang Brann sangen.
tå på Brann

Brann-Peter!

fint skrevet! godt å se at det er følelser i "oss" brannfans!

Byen e Bergen!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

brannsupporteren:-D

utrolig rørende svante! er sikker på at han fulgte det fra første rad i himlen og at han blir veldig godt tatt vare på der oppe! God bless you.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Chuggah

Fint innlegg. Din farfar hadde de rette verdiene  :wink:

brann gal jente

min onkel døde 34 år gammel, han gjor meg til en ekte Brann supporter.. eg savner han og skulle ønsket han han fikk oppleve dette... han sang nok med der oppe han også... skal ligge cupfinale sjalet mitt på graven hannes:) savner deg onkel....

BRANN FOR ALLTID!!
ull til Bergen!

Chuggah

Go Up