• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

supportergruppe i Oslo?

Started by eirhun, November 19, 2004, 13:05:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eirhun

Finnes det en supportergruppe i Oslo?

Nixon

Quote from: "eirhun"Finnes det en supportergruppe i Oslo?

Mange! Du har Klanen, Bastionen og lagene i 1. og 2. divisjon har sikkert noen hengivne fans...

Ellers kans du sjekke ut http://home.no.net/bstost/

:)
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

TjellFromHell

spörsmålet var om det var supporter gruppe i Oslo.... jeg bor derimot i Sverige og lurer på hva jeg gjör for å stå blandt mine egne på kampene som jeg har tenkt på reise på? ikke så kult å sitte blandt östlands folka på ullevål.

KennethS

Quote from: "TjellFromHell"spörsmålet var om det var supporter gruppe i Oslo.... jeg bor derimot i Sverige og lurer på hva jeg gjör for å stå blandt mine egne på kampene som jeg har tenkt på reise på? ikke så kult å sitte blandt östlands folka på ullevål.

Spørs kem som e din egne det. Hvis det e Brann og du skal se Brann på Ullevål så tror eg ikkje du trenger noen supporter gruppe i Oslo, kommer nok mer en nok bergensere over fjellet som du kan stå med. Hvis du derimot e Lyn bør du nok kontakte kripos avdeling for savnede , kansje de finner 1 til sesongen begynner igjen :D
tå på Brann

TjellFromHell

god den med Lyn :lol:  .... men det er klart det er Brann ... men kan jeg bare möte opp på Ullevål eller Briskeby og lignende og si jeg ska ha en plass blandt Brann fansen??..... lyder kanskje dumt, men har aldrig skaffet borte billet utenfor Bergen

Yngve

Quote from: "TjellFromHell"god den med Lyn :lol:  .... men det er klart det er Brann ... men kan jeg bare möte opp på Ullevål eller Briskeby og lignende og si jeg ska ha en plass blandt Brann fansen??..... lyder kanskje dumt, men har aldrig skaffet borte billet utenfor Bergen

Pleier du å kjøpe bortebill. på stadion då? JA det er berre til å spørje, du må hugse på at dei fleste norske stadionar er så små at det er uansett ikkje problem å finne dei du vil stå med.

TjellFromHell

faen så dere vrir på ordene :wink:  ......,,.,.,.,.,.,., men nå forstår jeg,,.,..,det er bare sånn her i sverige att hvis du kjöper bilett i stockholm når malmö spiller der , så er de ikke så keen på å få en malmö supporter blandt Black Army..... men da sier man bare man skal stå med brann fansen da...tack

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

TjellFromHell

Geir

Quote from: "TjellFromHell"

Hei Samuel. Da husker du nok meg også. Jeg er også en av de 4 galningene du traff på kampen og på Kellys. Håper å komme dit igjen engang. Hyggelig by.

Vi tenker på å dra til Halmstad/Malmø, men det er enda langt frem i tid, så ingenting er planlagt, men vi drar nok.
ndelig SERIEMESTER

TjellFromHell

Husker deg ja...... Vi ses nok i Halmstad/Malmö fremover..... skriv ett inlegg når dere har bestemt dere så kan vi ta noen öll för kampen,,,,og etter seiren  :D

Go Up