• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Koppinen til RBK

Started by _owenz_, November 18, 2004, 16:51:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

_owenz_

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/eliteserien/article915079.ece

Sigh... Dette er en spiller Brann har ymtet frempå i 1 års tid, synd at han går til RBK. Høyreback er et stort hull hos Brann, El Fakiri kommer garantert ikke til å spille høyreback. men,men. Kanskje Scharner kan omskoleres?

Blir trangt på midtbanen.

owenz

Svante!!

Jeg mener at dette er en spiller Brann hadde trengt.  Veldig synd.  Veldig synd!!  Heldigvis har rbk aldri hatt god tradisjon for å ta imot utenlandske spillere.  med unntak av nyligkjøpte svensken Dorsin
rann er best

Digg Jan

Da sitter RBK på tre høyrebacker. Koppinen, Russel og Basma. Det burde vel holde.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Svante!!

Quote from: "Digg Jan"Da sitter RBK på tre høyrebacker. Koppinen, Russel og Basma. Det burde vel holde.

Han er vel tenkt på som en erstatter for aldrende Hoftun.  Eller "ofte-skadet" Riseth.  Rbk trenger midtstoppere.
rann er best

Ole Brom

Jeg mener no at Fakiri er en bedre spiller som høyreback enn Koppinen. Hassan er oxo en mer allsidig spiller.

el-diego

- Vi ser på ham enten som en defensiv midtbanespiller eller som et alternativ i midten bak, sier Bratseth til avisen.

ser ut som han blir en backup løsning der oppe.  enda en som går til RævBK for å sitte på benken/tribunen og ødelegge karrieren sin.  Går vel til de pga høy lønn
udere est facere

Ole Brom

Quote from: "el-diego"- Vi ser på ham enten som en defensiv midtbanespiller eller som et alternativ i midten bak, sier Bratseth til avisen.

ser ut som han blir en backup løsning der oppe.  enda en som går til RævBK for å sitte på benken/tribunen og ødelegge karrieren sin.  Går vel til de pga høy lønn

Han får fyre opp litt karsk med 95% te han Ivar så kan de to kose seg på benken !

Sharpy

Quote from: "Ole Brom"Jeg mener no at Fakiri er en bedre spiller som høyreback enn Koppinen. Hassan er oxo en mer allsidig spiller.

Nå skal jeg ikke skryte av å ha sett mye av Hassan de siste sesongene, men de gangene han har spilt høyreback på landslaget har han ikke akkurat imponert. Kvalitetene hans er rett og slett bortkastet på backplass, spør du meg. Men igjen, det er jo mulig jeg er blendet av den halve sesongen han hadde i Brann. Du kommer ikke nærmere sexy fotball enn det Hassan presterte der.

Kanskje om Rachel Stevens eller dama til Ivers drar på seg en frekk fotballshorts...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Brannmann10

1-0 til Rosenborg. Nå håper jeg det skjer noe i Brann så vi kan utligne og ta ledelsen, og at det ikke bare blir med snakket ...

Digg Jan

Enig. Det eg har sett av Hassan på backen har ikke vert kjempe stort, han har spilt helt greie kamper der, men ikke noe mer. Tror nok Hassan e best på miten.

Pi_Meson

Quote from: "Svante!!"Jeg mener at dette er en spiller Brann hadde trengt.  Veldig synd.  Veldig synd!!  Heldigvis har rbk aldri hatt god tradisjon for å ta imot utenlandske spillere.  med unntak av nyligkjøpte svensken Dorsin

Hva med Arason?

Xminator

Arason ble jo skubbet ut i kulde til fordel for Johnsen.

Nå blir det ikke Koppinen, da satset vi på Høiland eller Hassan på backen til neste år :)

Sharpy

Arason er bare møkk:p

Nei, det er klart. Noen få suksesshistorier har det jo vært med utenlandske spillere i RBK også. Akkurat som i alle andre norske klubber. For å være helt ærlig tror jeg ikke RBK prosentvis har gjort det noe dårligere med utlendingene de har hentet, enn hva tilfellet er i resten av de norske klubbene. Inkludert Brann.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Det er jo litt rørende når vi supportere ikke kan fatte og begripe at noen velger RBK fremfor Brann. Lønn må være det eneste de tenker på er gjennomgangstonen. Men vi må nok innse at RBK enn så lenge fortsatt virker som en større sportslig utfordring. At sjansen til å vinne noe fortsatt er mye større i bartebyen. Og at nå er kanskje den rette tiden å flytte opp der med det store generasjonsskiftet som kommer de neste årene. Så jeg tror nok at vi kanskje må se flere gode spillere glippe til fordel for Rosenborg. Enten vi liker det eller ikke. Og uten at vi trenger å trekke motivene til spilleren i tvil. (Her holder jeg selvsagt Rønningen utenfor...)
Rød makt på Hansa!

ajjah

synd, for det florere ikke med gode høyrebacker.....hvem andre kan være aktuelle? Jon Inge Høiland? noen som vet om han duger?

Digg Jan

Høiland duger, han er en av de beste forsvars spillerene i Allsvenskan. Men han er nok litt dyr+ at han nettop er blitt seie mester med malmø, spørs om han vil gå.

B.B.

Hassan kommer aldri til å spille back i Brann. Tror Monsen ser han som en sentral midtbanespiller, eventuelt som et alternativ på Høyre midt. Heldigvis!! Hassan e altfor kreativ til å spille back!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Nixon

Det stod i avisene at Hassan var blitt forespeiltet en midtbaneplass.
Rød makt på Hansa!

DrMeland

Koppinen er en bra spiller men ingenting mer. Fordelen er at han kan spille på de fleste plasser både i forsvar og på midtbaen og dermed er veldig allsidig. Jeg regner Basma, Andersson, Dahl og Aas som bedre høyrebacker enn Koppinen, så i mine øyne er han hypet opp. Skal vi hente inn en ny høyreback burde vi sikte høyere...
rMeland

Go Up