• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Alex valencia?

Started by pusuren, November 17, 2004, 18:26:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pusuren

gode gamle Alex valencia har gjort en go sesong for start i år, noe for brann eller?(no tenker eg hvis isje ødegaard blir noe av..)

loland

hmm.. han har eg ikke tenkt på siden han gikk til start. men heller ødegård enn alex, men alex e en go kandidat

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

sekto

viks

Alex mangler de fleste av de verdiene Mons Ivar setter høyt:

Derfor kommer han ikke tilbake før vi har fått en nye trener...Om han kommer i det hele tatt.

Og bare som det er sagt: Jeg savner han ikke!!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Det eneste jeg minnes om Valencia var da han putta mot Engsa når vi stilte med reserver og juniorspillere etter en herlig magesjau hos Brann !

Nixon

Alex sliter når laget sliter og storspiller når laget storspiller. Det var slik han var stort sett hele tiden. Ikke akkurat typen til å ta tak i motgang. Hadde vært gøyt å sett Alex på et Brannlag i medgang. Men er redd for at utviklingen har gått fra han.
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Aluminat integraf

Quote from: "Digg Jan"Alex e ego.

Som alltid et interessant innlegg av denne tullegutten. Utrolig at han har fått postet over 150 innlegg her uten å bli utestengt. Har dere glemt hvor slettetasten er, moderatorer?

Digg Jan

Quote from: "Aluminat integraf"

Som alltid et interessant innlegg av denne tullegutten. Utrolig at han har fått postet over 150 innlegg her uten å bli utestengt. Har dere glemt hvor slettetasten er, moderatorer?

Hallo?
Må jo få lov til og kødde litt! Ska det kun være knall seriøse innleg her inne?
Eg er Brann gutt tvers igjenom, men eg liker og kødde og.
Ska alle som drar en dårlig spøk bli kastet ut av forumet?
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

BL

Quote from: "Digg Jan"
Quote from: "Aluminat integraf"

Hallo?
Må jo få lov til og kødde litt! Ska det kun være knall seriøse innleg her inne?
Eg er Brann gutt tvers igjenom, men eg liker og kødde og.
Ska alle som drar en dårlig spøk bli kastet ut av forumet?

150 kødder er litt for mange
Hansa-
Felt Z

tiff

gamlefar

Som sagt tidligere, Valencia er en "medgangsspiller".  Spiller fantastisk når laget gjør det bra og spiller rett og slett dårlig i motgang.  Tror ikke han hadde hevet nivået på dagens Branntropp.  Spesielt ikke om vi får en eller flere av spillerne det har blitt spekulert i.

Det jeg husker best fra Alex i branntrøyen må vel være målet mot RBK på stadion i fjor.  Klinte ballen i beste Kvisvik-stil opp i krysset på frispark.  Forøvrig eneste høydepunkt i den kampen!

Aluminat integraf

Quote from: "gamlefar"Det jeg husker best fra Alex i branntrøyen må vel være målet mot RBK på stadion i fjor.

Hva med vinnermålet borte mot VIF i 2000. Da halve laget var ute med magevirus. Den huskes godt.

Oaks

Alex Valencia har ikke det som skal til for aa hevde seg i tippeligaen.
Det er bedre aa la sanne/Knutsen Kjempe om plassen hvis ikke Oedegaar kommer.
Hvis Oedegaar gaar til en norsk klubb faar aa vinne noe boer han gaa til brann. Sammenligner en det laget vi har i dag er vi bedre paa 14 av 15 punkter. vi maa ha en ny mer erfaren keeper skal vi klare aa vinne royal league eller gaa videre i europa.
lø for Brann.

gamlefar

QuoteHva med vinnermålet borte mot VIF i 2000. Da halve laget var ute med magevirus. Den huskes godt.

Selvfølgelig husker jeg det målet godt.  Men det var bare det at jeg husker målet mot RBK som helt nydelig mål.  Det mot VIF var jo selvfølgelig bra det også, men da er det mest omstendighetene rundt kampen som blir husket.

Go Up