• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ingen tur til Odense

Started by sekto, November 17, 2004, 15:09:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Så først nå at det står på forsiden at det ikke blir noe oragnisert tur til Odense.. Kanskje ikke veldig overraskende, men synd likevel..

Håper vi klarer å stille med noen folk på kampen uansett..
Noen som har regnet på hva en slik tur vil koste?

Nemesis

Det koster 4500kr for fly bergen-køben, avgang tidlig kamp dagen, og retur i 23-tiden samme dag. Pluss en 2-timers taxi/leiebil/buss tur fra køben til odense.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Quote from: "viks"


Får man ikke greie priser på tog til oslo ? Hva med ekspresbussen til 50 lappen eller no sånt ?

viks

Du flyr jo tur retur oslo for under tusenlappen om du bestiller no...

Kutter jo endel på reisetiden for og si det mildt...

Men for all del, de har sikkert noe billig greier på buss og tog og, selv om du risikerer og kjøre kolonne over fjellet, eller forsinkelser på tog grunnet snøstorm over hardangervidden...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "Nemesis"Det koster 4500kr for fly bergen-køben, avgang tidlig kamp dagen, og retur i 23-tiden samme dag. Pluss en 2-timers taxi/leiebil/buss tur fra køben til odense.


Det ante meg at det ikke ble tur. Så jeg har allerede ordnet meg tur billigere enn dette. Flyr ned lørdag og opp etter kampen søndag for kr. 2300,-. Tog er veldig greit rett fra Kastrup til Odense og retur etter kampen. Og hotell til ca. 500,-. Dyrt, men verdt det! (Forhåpentligvis...:)
Rød makt på Hansa!

Ken Hasle

Nixon   

Det ante meg at det ikke ble tur. Så jeg har allerede ordnet meg tur billigere enn dette. Flyr ned lørdag og opp etter kampen søndag for kr. 2300,-. Tog er veldig greit rett fra Kastrup til Odense og retur etter kampen. Og hotell til ca. 500,-. Dyrt, men verdt det! (Forhåpentligvis...

Det er en smal sak å komme seg fra Køben til Odense. Du må nok skifte tog på hovedbanegården(København K).
www.dsb.dk

Bor selv i Køben og hadde tenkt meg bortover. Er dere mange som kommer?
abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

Ken Hasle

abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

Go Up