• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overskudd etter Spektrum?

Started by chris_henrik, November 17, 2004, 14:04:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

chris_henrik

Med 5000 betalende à kr 250,- i Spektrum gir dette rene billett inntekter på kr 1 250 000. I tillegg kommer eventuell provisjon av ølsalg.

Kan ikke tenke meg at det koster mer enn 100 000 å leie spektrum, samt 150 000 for samtlige artister inkludert lyd, lys og vakthold. Slenger på 100 000 til andre utgifter, (catering, reiser og gaffa-tape).

Dette gir et overskudd like under millionen. (uten provisjon på ølsalg)

Er det noen som vet om midlene skal kjøres rett inn i driften av BBB, brukes til tidenes TIFO under RL finale på stadion eller skal det endelig bygges ærestribune for tRøNdeRe på Gratishaugen? :-)
<BRANN> ..... DKFM

Straffe!!!

Ettersom dette var i samarbeid med Brann skal i allefall moderklubben ha sin del av kaken.

Men liten tvil om at sittende styre på nyåret kan overlevere en supporterklubb med meget sunn økonomi til det nye styret...

Regner med at vi kan diskutere dette på årsmøtet; bør etter min mening forvaltes på en fornuftig og langsiktig måte.

Møllaren

Kan ikke tenke meg at det koster mer enn 100 000 å leie spektrum,

He he muligens om du ganger med 4 Da er du på riktig planet.
øllaren

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

Ole Brom

Quote from: "chris_henrik"


Mener å ha hørt at de måtte ut med rundt 300 000 for leie.

viks

Er dette noe og diskutere da?

Regnskapet skal jo uansett fremlegges på årsmøte, så da er det jo ikke noe vits i og spekulere?

At det blir pluss på cupfinalen er vel hevet over en hver tvil. Hvordan disse pengene skal forvaltes er vel egen sak på årsmøtet og sikkert uten at det er meg som lager noen saksliste til det..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Mye av pengene vil vel naturligvis gå til egenkapital. Håper også det kan bli "sponsede" turer til borteoppgjør i RL. Da mener jeg sterkt reduserte priser til oss supportere.

At Tifo gruppen skal få mer penger ? Tja mente no at Tifoen i cupfinalen var dyr nok....

Nixon

Mener å ha lest et sted at de måtte ha 3000 for å gå i balanse.
Ellers er jeg enig med Ole Brom om sponsede borteturer til RL-kampene. BBB melder at de 99% sikkert skal arrangere bortetur til Malmø. Hva med å bestille charterfly og ta kr. 1000-1500,- for turen og sponse resten? Tror man vil få fylt opp ett fly ganske så lett dersom man lager en positiv stemning rundt det. Et-bare-må-ha-med-seg-opplegg. Så kan vi sette Malmø på hodet!
Rød makt på Hansa!

Go Up