• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Folkeasksjonen 04: Ã?degaard???

Started by viks, November 17, 2004, 12:02:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

brann-mann

jeg synes ikke d var en dum idé. kunne gått. men da måtte lederen av BBB sendt eller nokke, hadde ikke gått hvis hauer av folk sendte mail til han. godt forslag!
oma é vår mann!

sveines

Ja, tror ikke det vil bli så positivt mottatt om han fikk mail-boksen sin nedlesst.

Må være en form for støtte/hengivenhet som viser at vi alle ønsker han velkommen, uten negative konsekvenser. Elektronisk underskriftskampanje?
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Roffarne

Mulig det blir for mye av det gode.
Bergen og dens presse er ikke akkurat kjent for å dempe forventninger og mail-strom, fakkeltog og konsert på Torgalmenningen med Friele som konferansier kan vel bridra til å vippe vekten andre veien?:)
Alex er god.
Og Alex vet han er god.
Og Alex vet at vi vet at han er god:)
Men det kan skje ting neste sesong som gjør at Alex kanskje ikke yter like bra som denne og da vil man nødig bli stemplet som en ti-millioners fiasko osv.. som selvsagt BA kommer til å gjøre etter èn kamp med 4 på børsen.
Såeh, svaret blir vel tja. Hvis han mot formodning ikke er klar over at Bergen by ønsker man velkommen, så bør noget gjøres, men jeg frykter at den bergenske entusiasmen kan ta overhånd og skremme saften ut av gutten.
Nu går alt så meget bedre.

Kaya

Du kan jo ganske enkelt sende ham en link til denne siden... ;-)

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Gikk noen i tog i 93? Og for hvem?
Soltvedt-toget var i 95!
Rød makt på Hansa!

viks

Quote from: "Nixon"Gikk noen i tog i 93? Og for hvem?
Soltvedt-toget var i 95!

Sorry, jeg vedkjenner meg min faktafeil:)

Nixon

Quote from: "viks"
Quote from: "Nixon"Gikk noen i tog i 93? Og for hvem?
Soltvedt-toget var i 95!

Sorry, jeg vedkjenner meg min faktafeil:)

Men vi burde gått i tog. For å bli kvitt Kaj Eskelinen...
Rød makt på Hansa!

Aluminat integraf

Quote from: "Nixon"Men vi burde gått i tog. For å bli kvitt Kaj Eskelinen...

Paj? Han scorte jo hat-trick mot Fyllingen. Som Soltvedt...

Nixon

Quote from: "Aluminat integraf"
Quote from: "Nixon"Men vi burde gått i tog. For å bli kvitt Kaj Eskelinen...

Paj? Han scorte jo hat-trick mot Fyllingen. Som Soltvedt...

Joda, men det var siste kamp og hadde bare skårt tre mål hele resten av sesongen. Litt av en spiss med andre ord. Men han ble toppskårer i Sverige året etter...
Rød makt på Hansa!

Go Up