• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

El fakiri tilbake?

Started by Christophe, November 16, 2004, 12:41:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Christophe

Vet ikke om det er nevnt i tidligere tråder, men orket ikke se gjennom alle rykte trådene....

Det jeg har fått med meg er at han ville Brann skulle ringe han, har Brann gjort det?

For min del synest jeg han er en spiller å satse på, tror han og kvisvik kan ha det gøy sammen, på fotball banen altså  :lol:

grei

I Dagbladet i dag påstår han at han ikke har hørt noe fra noen norske klubber.

Daniel

Om vi spleiser på et kontantkort til Per Ove så kan det hende han får fingen ut!

Ole Brom

Mjelde har vel uttalt at han har lyst på Hassan og at de skal ta Kontakt, så vi får bare vente å se :)

viks

Jeg mener at Per Ove Ludvigsen og Mons Ivar Mjelde må sende ut en pressemelding til alle landets aviser, tv 2 og nrk, og gi beskjed om at no skal vi ringe Hassan el Fakiri...

Kanskje burde de også opplyst Fransk presse?

Personlig brev til alle partoukort innehavere med informasjon hadde vel heller ikke vært og forakte???


Nei, folkens. La POL og co jobbe i det stille som med Bengt og Scharner. Overraskelser er ofte det som gleder mest? La oss ha litt tiltro til at folkene i idrettsveien gjør jobben sin..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KNUDSEN

vi kommer til og får stor konkuranse om og hente han flere franske klubber som også vil ha han
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

KennethS

Quote from: "KNUDSEN"vi kommer til og får stor konkuranse om og hente han flere franske klubber som også vil ha han


Får håpe han tar til fornuft og kommer seg hjem til Norge og får spille fast på et lag. I utlandet får vel treneren sparken før Hassan har spilt 2 kamper og må sitte på tribunen resten.
tå på Brann

BrannMann

Ser Peddien & co skal møte Hassan i dag... han er kanskje en type spiller vi trenger mer enn noe annet... kryss fingre

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=70452
jokomelk og brød og seriegull!!!


viks

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article309207.ece

Vi blir i hvert fall ikke alene om hans signatur heller, forbanna Oslo pakk!

I tillegg så har vel både Galatasaray og noen andre franske klubber hatt følere ute..

Får tro at Hassan vet sitt eget beste, og kommer hjem til fast plass hos oss.

Men eg sitter med en følelse av at han glipper han og..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Rød makt på Hansa!

viks

Morgan is a quick learner..Morgan Bratseth...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom


Go Up