• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

hint hint (flagg)

Started by BL, November 15, 2004, 14:01:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

er ganske koselig og det setter fin farge på tribunen med flagg som "henger" (fant ikkje bedre ord)

hmm.. se det søte lille gjerde på hansa då.

ikkje noe reklame eller noen ting...

noen som tar hintet???  :wink:  :?:

hjem og lag flagg folkens!!!! det er ikkje så forbanna vanskelig... et stykke tøy/stoff. finn et bilde eller noe du vil skrive, print ut på transparang (aner ikkje kordan det skrives) og begynn og mal!
eller kanskje bataljonen skal stelle istand noe?? flagglagedag? bare en tanke
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

og på Raoyel League kampene, det hvite reklame skiltet ved Store Stå

Litt diskutert i en annen tråd;
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=3098
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

ingen som tok hintet nei???
vi får fortsette som vi gjør no då... flagge med 6-8 storflagg og pisse i buksen bare vi hører ordet bluss/pyro på tribunen.

bare skyt meg, men vi har mye og lære av svenskene, danskene og ikkje minst klanen når det gjelder visse ting
Hansa-
Felt Z

grei

Ddet er de færreste som gidder å ta med flagg, desverre. Det finnes mange rundtom i skapene, kanskje noen burde tatt ansvar for å henge de opp og ta vare på de. En langside dekket med Brann-flagg hadde vært langt å foretrekke framfor disse "tifo-showene".

Kruxleiven

Dette ble rimelig bra synes jeg.

Vi har ikke på langt nær mange nok fans til å fylle en tribuneseksjon på den måten, men en gang i fremtiden hvis vi hare Hansa tribune som supp. tribune så ville det vært genialt om vi hadde OH flagg nede og en haug med tostangsflagg oppe. Uansett er vinteren tiden for å lage tostangsflagg om man er interessert.

Kunne i grunn tatt bilder fra hvor som helst, men dette synes jeg så meget bra ut. Om man skal ha flagg hengnde langs gjerder o. l så er det viktig at det blir mange av dem. 2-3 flagg her og der blir bare patetisk.

grei

Det innsenderen snakket om er ikke slike OH-flagg eller disse dustete tostangsflaggene, men gode gamle flagg som henger på tribunen hele kampen gjennom. Mye bedre enn noe greier som bare er framme et minutt.

BL

Quote from: "grei"Det innsenderen snakket om er ikke slike OH-flagg eller disse dustete tostangsflaggene, men gode gamle flagg som henger på tribunen hele kampen gjennom. Mye bedre enn noe greier som bare er framme et minutt.

ja takk, begge deler...

men kanskje folk kan ta et tak i vinter og lage noe sjøl... flagg, to-stangs flagg, OH +++
det er ikkje så forbanna vanskelig!
vi kan ikkje gå rundt og vente på at tifo-gruppen skal stelle istand noe... brann vinner seriegullet før det skjer, og rbk rykker ned  :roll:

det er et kjent faktum! desibel (db) har vi på stadion, men det er alt... tifo er, desverre, et fremmedord
Hansa-
Felt Z

grei

Quote from: "BL"
det er et kjent faktum! desibel (db) har vi på stadion, men det er alt... tifo er, desverre, et fremmedord

Og takk og pris for det. Lydnivå er det viktige, tifo er for spesielt interesserte.

Brann-Peter!

jeg holder på med et vanlig flagg hjemme nå; (med litt size på), det er ikke noe vanskelig.. jeg henger den opp på veggen, med jevn "vegg" slik at det ikke blir stygt når jeg så setter på overhead`en og begynner å tegne og male... Ja! når jeg tenker over det hadde det vært fett med flaggmale/tifo dag.. sikkert mange som er innterrisert i dette.. noe som andre også kan gjøre er å kjøpe et norgesflagg (som man skal ha i flaggstenger) og skrive "sk brann" el. inni det.. har kanskje tenkt å prøve meg på det! stå på alle tifo innterriserte..

HEIA BRANN!

tifo e best!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "DJ_ADG"En idé til TIFO gruppen er å kjøpe inn røde og hvite flagg å selge de uten for stadion. For en av grunnen te det é få  flagg på stadion é at Brann sine flagg é små.At tifo gruppen selger flagg betyr mest sansynelig flere flagg på tribunnen, som gir bedre "vanlig tifo" og at tifo gruppen får tjent penger som fører til bedre tifo.

ja, nettopp... skjønner ikkje korfor tifo-gruppen ikkje selger flagg.
helt enkle flagg, helt røde/hvite eller begge fargene i forskjellige kombinasjoner.
her er det mulighet for å tjene litt penger... men flaggene må ha litt størrelse. større en de 300 som ble brukt i sogndal og viking kampene
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

nja.. de var jo egentlig ganske store de då, men ja, de
bør jo kanskje være litt større enn de..
(og selfølgelig ikke ensfarget )
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

DJ_ADG

de kan gjerne ha noen så é en fargete også, sån at d går ann å male egnte  ting på flagget

Go Up