• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Rønningen igjen..

Started by Ole Brom, November 13, 2004, 14:01:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=70346

Ja her lirer han av seg at han er blitt en bedre keeper etter at han forlot Bergen. Det eneste som er blitt bedre med den mannen er vel leveren hans for det finnes vel ikke så mange vannhull i bartebyen som i Bergen !

sekto

Det er jo kjempe hyggelig å se at Rønningen syntes det er så koselig å sitte på benken.. Mange spillere som kunne lært av han på det punktet.

"Så jeg spiller ikke.. Jaja, er vel ikke så farlig det? Jeg får jo lønn uansett.. Og jeg kan jo ha det veldig morsomt med å hevde meg i andre divisjon foran 35 mennesker, inkludert spillere og trenere."

Tror at Rønningen syntes livet som benkesliter er helt topp. Tenk, få lønn, og ikke måtte jobbe på søndager.. Dermed kan han ta lønnen sin, og drikke hardt fra og med tordagene.

Tenk timeplanen.

Mandag: Trening, spille på laget med vester og slippe inn 10-15 mål.
Bli litt frustrert og ta seg en dram etter trening, så ut å sjekke fjortisjentene.

Tirsdag: Trening igjen! Merker at lysten på å prestere ikke er så stor, slipper inn 25 mål, og tar seg en liten tur på byen etterpå.

Onsdag: Dropper trening, ingen merker han er borte.. Laget uten vester scorer bare 5 mål.

Torsdag: Begynner drikkingen litt tidlig i dag for å motivere seg til trening. Ankommer treningsfeltet småfull, ingen merker at han kommer seg i mål før ballene renner inn. Målene stopper først når han legger seg til å sove på streken.

Fredag: Endelig kamp i morgen! Pause fra treningen, og litt drikking, er jo helg.

Lørdag: Endelig får han spille. Andre divisjon mot Mo IL.. Passelig bakfull, så holder Rønningen høyt nivå og blir kåret til banens best betalte keeper.

Søndag: Drikking, så på kamp for å sitte på tribunen med voodoodukken sin av Espen Johnsen, og be: Knekk et bein, knekk et bein!
Når det ikke skjer, tur på byen for å finne fjortisjenter, og drikke til de ser lovlig ut.

Syntes det høres ut som livet jeg.. Skjønner veldig godt han er strålende fornøyd med å sitte på benken..

HaterRævBK

bare tenk å ha en slik jobb... :D

eneste eg lurer på er om han drikker Ringnes øl!!!
tror han på Onsdagen når han dropper treningen, at han då tar seg en liten tur til sverige for å kjøpe litt drikke.
men fyren e jo heldig som har en slik bra jobb!
S slaur.....

Aam

- Jeg vil jo spille. Men jeg visste hva jeg gikk til, og har ikke angret ett sekund på at jeg forlot Brann..

Er enig med han her.. Heller 2 divisjons fotball, enn cupseier, 3plass i serien, seier i Royal Leuge.. Bra han kan prioritere! Heldig mann!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Ole Brom

Quote from: "sekto"Det er jo kjempe hyggelig å se at Rønningen syntes det er så koselig å sitte på benken.. Mange spillere som kunne lært av han på det punktet.

"Så jeg spiller ikke.. Jaja, er vel ikke så farlig det? Jeg får jo lønn uansett.. Og jeg kan jo ha det veldig morsomt med å hevde meg i andre divisjon foran 35 mennesker, inkludert spillere og trenere."

Tror at Rønningen syntes livet som benkesliter er helt topp. Tenk, få lønn, og ikke måtte jobbe på søndager.. Dermed kan han ta lønnen sin, og drikke hardt fra og med tordagene.

Tenk timeplanen.

Mandag: Trening, spille på laget med vester og slippe inn 10-15 mål.
Bli litt frustrert og ta seg en dram etter trening, så ut å sjekke fjortisjentene.

Tirsdag: Trening igjen! Merker at lysten på å prestere ikke er så stor, slipper inn 25 mål, og tar seg en liten tur på byen etterpå.

Onsdag: Dropper trening, ingen merker han er borte.. Laget uten vester scorer bare 5 mål.

Torsdag: Begynner drikkingen litt tidlig i dag for å motivere seg til trening. Ankommer treningsfeltet småfull, ingen merker at han kommer seg i mål før ballene renner inn. Målene stopper først når han legger seg til å sove på streken.

Fredag: Endelig kamp i morgen! Pause fra treningen, og litt drikking, er jo helg.

Lørdag: Endelig får han spille. Andre divisjon mot Mo IL.. Passelig bakfull, så holder Rønningen høyt nivå og blir kåret til banens best betalte keeper.

Søndag: Drikking, så på kamp for å sitte på tribunen med voodoodukken sin av Espen Johnsen, og be: Knekk et bein, knekk et bein!
Når det ikke skjer, tur på byen for å finne fjortisjenter, og drikke til de ser lovlig ut.

Syntes det høres ut som livet jeg.. Skjønner veldig godt han er strålende fornøyd med å sitte på benken..

Hehe dette er noe av det beste jeg har lest siden Per Oves dagbok :):):)

Som forøvrig kan leses her :http://www.student.uib.no/~st03864/barten/

enavgutta

Herlig innlegg sekto. Dette var like artig lesing som POLs dagbok ja. :-)

Timmen

Ser av innlegget til sekto at Rønningen sliter litt med alkoholen. Men spørsmålet blir da om dette er et gjengs problem med keeperne i Brann. Drikker f.eks Oppdal like mye?

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

HappyRoy

hehe... nice secto. Per Oves dagbok er jo blitt en klassiker. Guttene i Barten burde tatt en titt på denne også..

el-diego

Mens vi var inne på dumme spillere: hører kanksje ikke til i denne tråden men men....

BECK'S BRAIN CELL... he he

Raul, Ronaldo and Beckham were all at Real Madrid's canteen. They
were eating lunch and Raul said; "Tapas again! If I get tapas one more
time for lunch I'm going to jump off the top of the stadium."

Ronaldo opened his lunch box and exclaimed, "Burritos again! If I
get
burritos one more time I'm going to jump off, too."
Beckham opened his lunch and said, "Ham & Cheese again. If I get a
Ham & Cheese sandwich one more time, I'm jumping too."

The next day Raul opened his lunch box, saw Tapas and jumped to his
death. Ronaldo opened his lunch, saw a burrito and jumped too.
Beckham opened his lunch, saw the Ham & Cheese and jumped to his death as well.

At the funeral Raul's wife was weeping. She said, "If I'd known how
really tired he was of Tapas I never would have given it to him again!"

Ronaldo's wife also wept and said, "I could have given him tacos or
enchiladas! I didn't realize he hated burritos so much."

Everyone turned and stared at Posh Spice. "Hey, don't look at me,"
she
said, "He makes his own lunch."
udere est facere

Candyman

Henger meg på, kanoninnlegg. Lo så folk på jobben så rart på meg. Tenkte straks tilbake på peddiens dagbok jeg og....

Dette var morro.....om han drikker Ringnes? Tipper det går mest i karsk no, har vel fått nye drikkekamerater i bartebyen. Fin plass å bo for de som er harde på flasken da, med lett tilgang på billig hjemmelaget ildvann....

Kanskje han til og med har tatt med litt av tradisjonene her i Bergen og, og nyter sitt innkjøpte hjemmelagede, blandet med Friele frokostkaffe!

Og med hans lønningspose er han sikkert populær blandt de andre bartekeeperne i 2. div. når de skal ut å ha seg en "fredagspils" før helgens harde kamper.....tenker meg at han spanderer rundhåndet!

Stå på Rønningen....opp som en hjort, ned som en lort....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Svante!!

NB: Han heter ikke Rønningen, men Lønningen
rann er best

enavgutta

Hehe, ja heretter kaller vi ham bare Lønningen :-)

Timmen

Tror egentlig vi hadde vunnet serien i år med Lønningen på banen hele sesongen. Han er en bedre keeper enn Oppdal, selv med 3 i promille.

Nixon

Quote from: "Timmen"Tror egentlig vi hadde vunnet serien i år med Lønningen på banen hele sesongen. Han er en bedre keeper enn Oppdal, selv med 3 i promille.

Ja, for Rønningen er jo kjent for å spille stabilt godt en hel sesong. Han pleier jo aldri å spille dårlige kamper! Faktum er at han var på en aldri så liten nedadgående bølge da han ble solgt. Noen her som f.eks. var i Stavanger?
Rød makt på Hansa!

Aam

Kem faen er Lønningen? (Vi har Hååkon Oppdal) Piss på Myhre
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Go Up