• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

El Fakiri vil til Brann!

Started by soma, November 13, 2004, 07:27:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

soma

Leser i dagen Ba at Hassan El Fakiri åpner for spill i norge og brann om brann tar kontakt, han vil ikke spille på vif eller rbk, men BRANN.
En mann for oss??=)
esus elsker deg!

Ole Brom

Fakiri hadde gode kamper på midtbanen til Brann før han ble solgt men har han ikke spilt mest på høyrebacken på klubblag og landslag ?

Selv om jeg er litt lunken til Andresen(som jeg forøvrig tror velger Rosenborg) ville jeg nok valgt han fremfør Hassan på en evt midtbaneplass.

_owenz_

Hvis han vil spille på høyre back, så løp og kjøøøøøøøøp.... men han er vel Bosman? Så det blir nok løp og siiiiiign han, eller noe...


owenz

BrannMann

regner med at peddien har ringt Hassan allerede.. er jo for godt til å være sant om han kommer hjem igjen
jokomelk og brød og seriegull!!!

Høyrebacken

For de som har lest avisen i dag har de sett at Peddien har sagt at Brann ikke er ute etter Andresen, men at dette var en av disse medieskapte greiene. Personlig hater eg når avisen skriver "etter det vi erfarer...."
oppslag. De har ikke peiling i det hele tatt.
Dersom Hassan returnerte til Brann, enten som midtbanespiller eller som høyreback, ville Brann uansett fått et løft. Hassan er en vanvittig god spiller, og han hadde nok hatt backplassen på landslaget om det ikke var fordi han ikke får spille der nede i fyrstedømmet.
Men dette blir bare antagelser og hypoteser. Foreløpig ligger det ingenting håndfast på bordet, og midt oppi det hele skal vi ikke glemme FKH's
Christian Grindheim. Kaptein på det norske U-21 landslaget og en spiller med årene foran seg. Men uansett begynner vel midtbanen til Brann å bli såpass crowded nå at jeg lurer på hvor mange flere spillere det faktisk er bruk for.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

HaterRævBK

S slaur.....

Ole Brom

Quote from: "Høyrebacken"Husk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".


Litt off topic: er det noen som i det hele tatt synger dette da ?

Alexåsane

Hassan på høyreback? hadde vært helt kanon! eg e litt mer skeptisk til å kjøpe fler sentrale midtbane spillere. Kem skal ut derfra da? scharner? miller? begge de 2 e mer enn god nok!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Stor respekt over at han bare vil gå til brann! Der har vi en ekte brannspiller som ikker er som azar/helstad/rønningen OSV!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

sekto

Hassan tilbake hadde vært strålende.. Midtbanen kunne han styrket, men tenk å ha en av de mest offensive høyrebackene i Tippeligaen.

Hadde vært kanon. Hadde vært nok en forsterkning som vi kunne trengt, og som kunne løftet Brann..

Geir

Ska vel ikke se vekk fra at han kommer hit. Han har, så vidt jeg husker, både kjerring og unge i Bergen. God nok grunn det.
ndelig SERIEMESTER

viks

Det var nesten orgasmisk og åpne BA i dag. Hassan til Brann??? Han er en minst like bra spiller som Andresen, men det Hassan trenger er tillit over tid, og det får han i Brann, vi husker alle sist gang han var her... Nei dette var gode nyheter!!!

Kontrakten hans går jo ut til sommeren, og det skulle jo være mulig og signere han billig i vinter då...mye mindre enn 12 mill for å si d sånn!!!!

Hassan el fakiri, el fakiri, hassan el fakiri!!!!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

cyp

Kanon hvis han kommer til Bergen! POL må gripe sjansen når den e her og få den mannen til brann så fort som mulig!
elt O e snobbete!!

Ole Brom

Quote from: "Alexåsane"Stor respekt over at han bare vil gå til brann! Der har vi en ekte brannspiller som ikker er som azar/helstad/rønningen OSV!


Nja da var vel Hassan i RBK oxo da.

Dette er KUN en uttalelse av Hassan, det er nok langt frem til vi eventuelt kan se han i en Branndrakt. For alt vi vet så har ikke POL Hassan på sin liste ?

Roffarne

Nu går alt så meget bedre.

Christoball

har ikke hassan tapt seg siden sist vi så han, da?


BRANN gutten fra Os!

RANN<3


viks

Tror ikke hassan er fornøyd med å bli forspeilet en kantrolle..han vil nok spille sentralt tror jeg. Men uansett så vil han gi oss dekning på veeeldig mange plasser høyre og sentralt....

Løøp og kjøøp!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dex1974

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Alexåsane"Stor respekt over at han bare vil gå til brann! Der har vi en ekte brannspiller som ikker er som azar/helstad/rønningen OSV!


Nja da var vel Hassan i RBK oxo da.

Dette er KUN en uttalelse av Hassan, det er nok langt frem til vi eventuelt kan se han i en Branndrakt. For alt vi vet så har ikke POL Hassan på sin liste ?


Hassan var tilbake i Norge to ganger på lån etter han gikk til Monaco.
Begge gangene håpte han at Brann ville leie ham men klubben hadde ikke råd så derfor ble det spill i moderklubben Lyn og så i RBK som nærmest ødela han totalt.
Hassan har flere ganger sagt at han vil tilbake til Brann og både han og Helstad var i møte med Vollvik i sommer angående å komme tilbake til Brann.
Helstad ble som kjent droppet av klubben til fordel for Bengt og Hassan ville fortsatt kjempe om plassen i Monaco.
Nå er Hassan ute i kulden og jeg skjønner godt at han nå ønsker seg hjem til damen og ungen i Bergen og til Brann der han hadde sine beste år som menneske og fotballspiller som han selv uttalte i gårsdagens BA.
I dagens BA uttaler Mosamjelden at dette er kanonnyheter og vil mer enn gjerne få norsk-marokkaneren tilbake til Brann.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

enavgutta

Altså, jeg vil helt klart foretrekke Miller på midten framfor en Hassan uten hodestyrke.

P-K

Miller når ikke Hassan til knærne. Hassan erstatter Helges løpsstyrke samtidig som han kan takle, skyte og sentre.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"Stor respekt over at han bare vil gå til brann! Der har vi en ekte brannspiller som ikker er som azar/helstad/rønningen OSV!


Vi plukker ut de vi ikke liker gitt. Og glemmer at f.eks Kvisvik ikke ville forlenge kontrakten sin og ble solgt i sin tid. Akkurat det samme som Helstad gjorde. Og Azar som ble nærmest ble tvunget nordover for å redde Brann fra økonomisk ruin.
Rød makt på Hansa!

Lefty

Quote from: "Nixon"Vi plukker ut de vi ikke liker gitt. Og glemmer at f.eks Kvisvik ikke ville forlenge kontrakten sin og ble solgt i sin tid. Akkurat det samme som Helstad gjorde. Og Azar som ble nærmest ble tvunget nordover for å redde Brann fra økonomisk ruin.
alt

enavgutta

Enig alt dette stallfyllet du ramser opp på slutten av innlegget ditt Lefty har ingenting å tilføre et lag som skal være med å kjempe om gullet i 2005. Men Knutsen bør vi beholde. Ellers kan Moss godt få Ophaug i retur og Sanne bli heltidsstudent. Ble overrasket over at Winters spådde McAllister en lys fremtid. Mulig at det bare var en høflig gest.

Brannfrelst

Quote from: "Lefty"
Quote from: "Nixon"alt  

- Hvor gode er/blir spillere som Fredrik Klock, Håkon Opdal, Dylan Macallister, Arve Walde, Erlend Storesund, Steinar Tenden og Christian Kalvenes med mere matching og riktig trening? Er disse spillere som vil styrke oss solide på både kortere og lengre sikt?


Lefty


Tviler på at Steinar Tenden har noe å tilføye klubben,forlot ikke han oss for noen uker/måneder siden da? Mener å ha lest dette.
Men eg håper at rendyrkede talenter som Storesund og Walde blir gode spillere som kan vere fast på Brann sin første ellver.
2.10.07-Gullet kom hem!

P-K

Steinar har nok forlatt oss ja...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Henningen

Slenger meg på her jeg, mener også at vi absolutt bør prøve å få Hassan tilbake. Vi vet at han har gode kvaliteter, og med den anvendeligheten han har, så bør det ikke være noen tvil. Branns høyrekant skriker etter Hassan! :D
Noen som vet hvor gammel han er blitt forresten?

Nixon

Rød makt på Hansa!

byen e bergen

Quote from: "Henningen"Slenger meg på her jeg, mener også at vi absolutt bør prøve å få Hassan tilbake. Vi vet at han har gode kvaliteter, og med den anvendeligheten han har, så bør det ikke være noen tvil. Branns høyrekant skriker etter Hassan! :D
Noen som vet hvor gammel han er blitt forresten?


Mener han er født i 1977..
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Svante!!

rann er best

Ole Brom

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article303119.ece

Da ser det ut som om Brann får konkurranse om Hassan...

Er det noen som kjenner dama te Hassan ? Kanskje vi ka få bearbeidet kjerringa og få henne til å overtale Hassan til å returnere til Bergen og Brann :):)

RC

Fant dette; som Hassan svarte på nettreff, Dagbladet!!!

Hei Bruttern.
Synd at du ikke fikk spilt, nå som jeg endelig fikk fri fra internettkatalogen til å komme å se på deg. Jeg håper virkelig at du spiller litt i finalen.
Noen av gutta på jobben mener du må komme tilbake til Brann, hva skal jeg si til disse bergenserne?
Innsendt av: jørgen El fakiri
Hei, Jørgen. Utrolig gøy at du fikk deg fri, og kunne komme å se kampen. Bergenserne kan du be holde kjeft, på bergensk.
Hilsen Hassan

viks

Det kan vel legges til da at dette er sagt i forkant av en Champions League finale...

Herregud, han hadde sikkert sagt akkurat det samme om spørsmålet hadde gjelt Lyn eller RBK..

Vil tro de fleste spillere er litt "giret" før en sånn begivenhet..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up