• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-supportere overdøvet TVNorges LIVE-sending

Started by Stoltogkry, November 13, 2004, 04:23:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoltogkry

Ha-ha. Jeg så akkurat reprisen av "Fornemmelse for Mord" (reprisen sendes seint, seint på fredagsnatten) på TVNorge. Og i bakrunnen på alle studio-innslagene hørte jeg kontinuerlig roping og hoiing: "Sæternes scorer mål... scorer mål.... scorer må-å-ål".

Direktesendingen av dette programmet var søndag 07.11.2004 kl. 21.30, midt under cupfinale-feiringen vår i Oslo.  :D  Noen som vet hvor TVNorge har studioet sitt? De burde jo ha ganske tette vinduer og dører i et TV-studio...
Men hvordan kan man egentlig holde lyden av Brannsupportere i lykkerus ute...

Zander:)

Tv hordaland har studioet sitt der med BT iaffal

edit: og jeg bør lese innlegget bedre :P

Brannfrelst

Quote from: "Stoltogkry"Ha-ha. Jeg så akkurat reprisen av "Fornemmelse for Mord" (reprisen sendes seint, seint på fredagsnatten) på TVNorge. Og i bakrunnen på alle studio-innslagene hørte jeg kontinuerlig roping og hoiing: "Sæternes scorer mål... scorer mål.... scorer må-å-ål".

Direktesendingen av dette programmet var søndag 07.11.2004 kl. 21.30, midt under cupfinale-feiringen vår i Oslo.  :D  Noen som vet hvor TVNorge har studioet sitt? De burde jo ha ganske tette vinduer og dører i et TV-studio...
Men hvordan kan man egentlig holde lyden av Brannsupportere i lykkerus ute...

De har trolig studio på Oslo sentralbanestasjon. I 2.etasje. Gikk å ruslet her søndagskvelden og låg merke til mye kamera og et lite studio. Og på en pub 30 meter ifra var det konstant synging.. Artig..
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up