• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Overgangsvinduet"

Started by makrellen, November 12, 2004, 23:45:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

makrellen

Har eg forstått det riktig at dette berømte overgangsvinduet åpner 15. november? Hvor lenge "holder det åpent"?

Så et tankeeksperiment:
Sett at POL trekker ødegaard opp av hatten mandag morgen. Hvis da den unge herren fra sogn spiller som en edru george best mot australia på tirsdagen og pirrer la oss si Milan i så stor grad at de slenger 45 mill på bordet (gamsten gikk for 30 ødegaard er ihvertfall 50% bedre :roll: ) kan brann da selge ham igjen dagen etter at de kjøpte ham? Eg bare spør i teorien, ville selvfølgelig vært en idiotisk ting å gjøre sportslig men vi kunne vel kjøpt både stadheim og andresen for de pengene?

Var det ikke noe lignende som skjedde med fakiri?

En annen ufslig erindring som slo ned i meg her en dag var at Brann faktisk var i ferd med å kjøpe Riseth fra Kongsvinger en gang tidlig på 90-tallet.  Rett før avtalen var i boks så gikk han til LUTON :shock:  (kor i systemet befinner de seg no mon tro?) i stedet. Husker ihvertfall at han ble mottatt med stormende applaus på stadion når brann spilte mot kongsvinger.  Skjer garantert ikke flere ganger :D

BrannMann

Følgende overgangsperioder gjelder for spill i Norge:

- Vintervinduet:  15.11 til 31.03.
- Sommervinduet:  01.07 til 31.08.
jokomelk og brød og seriegull!!!


Ole Brom

Quote from: "Xminator"Slik jeg har forstått det må han vente til 15. november neste år (om det blir overgang 15. november i år).

Geir

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Xminator"Slik jeg har forstått det må han vente til 15. november neste år (om det blir overgang 15. november i år).


Du misforstår, Olemann. Det er et år til han kan signere for en ny klubb igjen. Kun en klubb pr år. Unntaket er hvis man blir klubbløs
ndelig SERIEMESTER

Aam

Håper han har missforstått! :P
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Ole Brom

Quote from: "Aam"Håper han har missforstått! :P


Ja jeg misforsto litt men i ettertid hadde det virket rart slik jeg tenkte:)

Go Up