• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ystaas-sang

Started by StautKar, November 12, 2004, 22:35:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

StautKar

Ystaas han scorer må,
scorer mål,
scorer måål...

Laxevaag

Ystaas e så jævla bås, jævla bås, jævla bååååååås!

Ole Brom

Ystass scorer ikke mål, ingen mål, scorer ingen mål....gjentas i 90 minutter..

BRANN gutten fra Os!

Kristian "PINGLEN" Ystaas fortjente faen ikkje ein sang!!
han burde dratt seg til helvete tilbake til songdal(eller ein an klubb)!!
RANN<3

Mr_Soma

Ystaas fortjener ikke sang
Fortjener ikke sang
Fortjener ikke saaaaang.

Finito.

Zander:)

Ta det rolig, gutten har bare litt motgang!

Har tro på gutten!

Mr_Soma

Quote from: "Zander:)"Ta det rolig, gutten har bare litt motgang!

Har tro på gutten!


LITT motgang?
Da lurer jeg virkelig på hvordan han er når han har MYE motgang.

Ystaas fortjener ikke sang
Fortjener ikke sang
Fortjener ikke saaaaang.

Finito.

Zander:)

Litt med en snev av ironi!

Ole Brom

I realiteten er det synd det som skjer med Ystaas. Kan ikke bare Mjelde gå ut å innrømme at dette var et bomkjøp istedet for å spille med fyren i tide og utide mens vi har en ungutt i Walde som har prestert de ganger han har sluppet til ?

Jeg kan skjønne Walde om han stikker før neste sesong og da sitter vi igjen med en talentløs stril fra Voss og kenguruen Dylan McKottila fra down under....

TcK

krise at mons bruker ystaas til fordel for walde eller t.o.m. offside macallister.. synes walde fortjener litt flere innhopp enn slik det er nå for tiden..

tck.
Jesus elsker alle barna

brannsupporteren:-D

Ysaas fortjener ikke en sang, han er en FLOPP HELE FYREN! Mjelde: sett innpå walde! HAN FORTJENER EN SANG!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Lurkin

Ut med pakket! Ut med pakket!

Seriøs, se videoen av Halmstad-kampen, han er udugelig..
Berømte Brann fra Bergen

cyp

Synes det e litt merkelig at folk her inne, som Brann fans, kan utfryse en enkeltspiller på den måten. Eg e 100% enig i at Ystaas ikkje har levert varene i Brann-drakten, men uttalelser som "Pinlgen Ystaas" og "fortjener faen ikkje en sang" viser jo bare at folk finner det veldig hardt å støtte spillere i motgang. Fra et objektivt synspunkt har Ystaas ikkje prestert godt nok til å bevise at han e god nok for Brann sin stall, men det e opp til Mjelde å avgjøre skjebnen til fyren, og inntil da e det vår jobb å stytte Ystaas på best mulig måte.
elt O e snobbete!!

Digg Jan

Enig. At ystaas ikke har levert varenen er greit, det er eg og enig i. Men vi må no kunne støtte spillerene og. Alle møter motgang. Hørte ikke folk si dette når han putte mål på mål før sommeren.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Lurkin

Eg synger så lenge han er innpå. Martin Knudsen var jo drit dårlig i fjor, i år har jo han vært bra. Så ting kan skje...
Berømte Brann fra Bergen

Brann_supporter,.,.

Selvom Ystaas så absolutt ikke har levert varene for brann, trenger man ikke å skjelle fyren ut. Syntes man bør støtte Brann spillere uansett.

Truls

Lurkin du har sett mye Brann de siste par årene?
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Go Up