• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kan vi tilgi Flo ?

Started by Ole Brom, November 12, 2004, 13:41:47 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article301895.ece

Ser at sviker Flo gjerne vil avslutte karrieren i Norge men sier ikke hvilke klubb som kan være aktuelt. Får inderlig håpe han holder seg vekke fra Bergen for jeg vil ikke ha slikt pakk tilbake !

HaterRævBK

har ikke lyst på han i brann drakt igjen!!!!

Ikke bare fordi eg ikke klarer å tilgi han, men fordi eg mener han e elendig....
hvordan han kom seg til utlandet vet eg ikke, han mangler både teknikk og arbeids vilje.
S slaur.....

brann-mann

håper han går til en god klubb som RBK eller noe. for han er jo rævdårlig, og da blir ikke det mye mål på det laget som kjøper han.
han burde lagt opp for lenge siden.
oma é vår mann!

kabelmann

Mangler teknikk?? Jaja...
Helt utrolig hvordan det høye rekelet kunne komme seg ut av de trangeste situasjonene - med ballen i beina.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

HaterRævBK

han mangler teknikk ja!
det han gjør når han får ballen er å snuble den med seg og løpe beint mot mål.
S slaur.....

Mr_Soma

Quote from: "HaterRævBK"han mangler teknikk ja!
det han gjør når han får ballen er å snuble den med seg og løpe beint mot mål.


Du sÃ¥ aldri Norge-Brasil  Marseille 98' gjorde du vel?
Kanskje du ikke var gammel nok til å sitte oppe så "sent" det året?

Nei Flo snublet seg nok ikke forbi halve brasil sitt forsvar.

Det er ingen tvil om at han har teknikk. Men selve Flo har jo sluknet helt siden glansperioden - for lenge lenge siden.

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

sekto

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "HaterRævBK"han mangler teknikk ja!
det han gjør når han får ballen er å snuble den med seg og løpe beint mot mål.


Du sÃ¥ aldri Norge-Brasil  Marseille 98' gjorde du vel?
Kanskje du ikke var gammel nok til å sitte oppe så "sent" det året?

Nei Flo snublet seg nok ikke forbi halve brasil sitt forsvar.

Det er ingen tvil om at han har teknikk. Men selve Flo har jo sluknet helt siden glansperioden - for lenge lenge siden.


Flo har det jeg kaller en klønete teknikk.. Ser ikke ut som han har styr på noe han gjør med de lange beina, men det virker no av og til. Om det er bevisst eller ikke vet jeg ikke..

Han er avdanket nå, ingen vits å hente han. Sats på fremtiden..

pusuren

HALLO???? flo var en klassespiller før og e det ennå, og eg lover deg han hadde vært en stor ressurs i norge han har spillt proff dødts lenge no, og det har faktisk mye og si, + at han var drit bra i brann trøyen!!

P-K

Er det lov å spørre deg hvor gammel du var da Flo dro? Folk som oppfører seg slik som ham er IKKE velkommen tilbake. Det er revnende likegyldig hvor god han var.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Mr_Soma

Jeg sier ikke at jeg ønsker Flo velkommen tilbake - for all del.
Vi glemmer aldri sviket.

Men det er jo ingen hemmelighet at han kan spille fotball og har teknikk.

Det er jo ikke Ystaas vi snakker om her!

BrannMann

Men hvem husker ikke avskjedskampen... siste Flo gjorde var å dundre ballen i krysset fra 20 meter... egentlig skulle vi ikke fått noe for ham, men han bladde opp millioner av egen lomme..

men hvem trenger flo når vi har sæternes og robbie
jokomelk og brød og seriegull!!!

P-K

Avskjedskampen var grusom BrannMann. Her hadde han labbet rundt på gressmatten i frykt for å bli skadet helt siden overgangen gikk i orden, og så scorer han hat-trick i siste kampen. Folk gikk av skaftet og glemte hvor mye dritt han hadde ført med seg.

Og den millionen han tok fra "egen lomme" er ingenting ot alle de millionene han puttet i egen lomme ved å snyte brann for titalls millioner kroner.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

BrannMann

jeg snakker om avskjedskampen.. ikke kom her og si at den ikke var bra... jeg synes også at han burde ha skrevet ny kontrakt for å sikre Brann mer penger. men når så ikke skjedde synes jeg det var bra å bla opp pengene av egen lomme... du kan ikke være uenig i det P-K....
jokomelk og brød og seriegull!!!

DrMeland

Enig.

Flo sitt overtramp er kanskje det styggeste vi har sett på Stadion noensinne. Han løy klubben rett opp i trynet, og sopte inn millioner. Eg vil ALDRI se den mannen i Brann-drakt igjen. Det samme gjelder for en viss tyrker-faen også.
Jeg vil ha spillere som blør for klubben, og som føler den samme ære og begeistring som meg hver gang jeg trer drakten over hodet!
rMeland

Bekkalokket

Flo=Azar=Judas. Punktum.

pusuren

Quote from: "P-K"Er det lov å spørre deg hvor gammel du var da Flo dro? Folk som oppfører seg slik som ham er IKKE velkommen tilbake. Det er revnende likegyldig hvor god han var.


eg sa isje at han var velkommen eg kommenterte di som sa han snublet igjennom forsvaret og sa at hanisje var god i d hele tatt. vet flo e judas, men han e god fotball spiller uansett..

enavgutta

Dette griske pengesvinet er ikke velkommen verken på banen eller tribunen på stadion. Mannen i gaten har talt. Punktum.

amenhotep 4

Jeg mener at Flo ikke er velkommen tilbake. Dette har ikke noe med om han var god eller ikke. For på sitt beste var han helt fantastisk. Stabil var han derimot ikke. 30 mai 1997 vant Norge 4-2 mot Brasil og Flo var enorm. 1. juni spilte Brann uavgjort mot Lyn og Flo var usynlig. Grunnen til at jeg ikke ønsker ham tilbake er måten han forlot Brann på. Flo kunne sørget for 50 millioner i Brannkassen i mars/april. Men han fikk for dårlig tid til å bestemme seg, "kun" en uke. Den dagen Flo fikk anledning til å starte forhandlinger med klubber om overgang som bosmannspiller, var avtalen underskrevet etter fire timer. En uke var altså for lite til å bestemme seg om han skulle takke ja til et tilbud, mens da han fikk alle pengene selv var fire timer nok til å ta kontakt, starte forhandlinger og signere avtalen. Dette var versjonen de kom med.
Alle vet jo at dette ikke ble gjort pÃ¥ de fire timene, men at dette ble gjort ulovlig bak Brann sin rygg.  

Men han var en av Brann sine beste spisser gjennom tidene. Det innså alle som var på stadion under avskjedskampen hans. Selv de som buet da navnet ble lest opp klappet han av banen.

amenhotep 4

Ser jeg var ekstremt generaliserende i en påstand i forrige innlegg. Skulle være; mange som buet da navnet ble lest opp klappet han av banen.

TjellFromHell

Flo har ikke värt god på utrolig mange år , og kommer ikke till å bli det heller.... håper han går till rbk.....En annen tin: Hvorfor begynne folk her inne snakke om at andre er dritt unger så fort at man ikke er enige med hva de sier, det er jo faen pinlig å se alle disse debatörer som tar opp alder så fort de blir litt sure, er selv 23 år så jeg kanskje ikke er moden nok til å forstå det ennå,.,.,., men , men ,,,, heia Brann

Svante!!

rann er best

sveines

Azar mot Flo?

Azar var ingen sviker, han ble nærmest solgt mot sin vilje til Rosenborg av ett Brann styre på var desperate etteer penger.

Flo er og blir en sviker!!! Husk historien! Han hadde ikke lov etter datidens regler og snakke om overgang med andre klubber før det sto igjen 6 måneder av kontrakten sin. Så skriver han under på dagen når det står igjen 6 måneder. Fullstendig utopisk og tro at han ikke var i kontakt med Chelsea før den tid!

Så hans spekulasjon i Bosdman dommen i kombinasjon med og lure klubben sin trill rundt gjør han til uspiselig for meg for evig og alltid! Måtte mannen forbli i utlendighet til evig tid!!!!

ET SVIN!!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Svante!!

FLO er en snill, uskyldig og lojal kar.  Hvordan kan dere si stygge ting om denne koselige stryningen.
rann er best

jkippers

Quote from: "sveines"Flo er og blir en sviker!!! Husk historien! Han hadde ikke lov etter datidens regler og snakke om overgang med andre klubber før det sto igjen 6 måneder av kontrakten sin. Så skriver han under på dagen når det står igjen 6 måneder. Fullstendig utopisk og tro at han ikke var i kontakt med Chelsea før den tid!

Så hans spekulasjon i Bosdman dommen i kombinasjon med og lure klubben sin trill rundt gjør han til uspiselig for meg for evig og alltid! Måtte mannen forbli i utlendighet til evig tid!!!!


Enig her.

Det åpenbare ulovlige spillet - som riktignok han sikkert ble lurt med på av sin agent - setter han i en særklasse. Et slikt lureri plasserer klubb-sviket i en helt annen klasse enn de fleste andre vanskelige overganger.

Uhyre vanskelig å skulle tilgi noe slikt.
Gull 09

KNUDSEN

TORE ANDRE FLO:
Flo åpner for Vålerenga


Tore André Flo åpner for en retur til norsk fotball og Vålerenga. Den norske stjernespissen er lei av benketilværelsen i italienske Siena.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article303814.ece

la oss håpe han går til VIF og ikke debutere i VIF trøyen mot brann pga han har en tedens til og putte i deby kampen sin
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Xminator

Her får VIF en veldig god angriper. Beholder de Iversen i tillegg har de ett spisspar som kanskje er det beste i eliteserien.

Hadde vi ikke allerede hatt ett minst like bra spisspar selv hadde jeg vert bekymret over mangelen på interesse Brann viser for Flo :p Nå betyr det ikke annet enn at en av våre konkurrenter får en meget god spiller.

Roffarne

Quote from: "Svante!!"FLO er en snill, uskyldig og lojal kar.  Hvordan kan dere si stygge ting om denne koselige stryningen.


Dette er bensin på bålet, Svante.
Blir som å si at broren alltid hadde dommerne mot seg fordi han var så stor og aldri tydde til skittne knep selv.
Begge brødrene er like uspiselig.
Dessuten tror jeg ikke dette er et tema i Idrettsveien. Flo er rett og slett ikke god nok for Brann.

Og til dere som mener han var hyggelig og grei som bladde opp denne fantasisummen av egen lomme, dere kan umulig ha vært der.
Hvem i svarte Sognefjorden kommer til enighet med en klubb 4 timer etter lovlige forhandliger kan finne sted? Her sitter det en hel uglefamilie i mosen! Lommerusket var et spinkelt forsøk på å kjøpe sympati etter at han hadde falt sin egen klubb i ryggen gjentatte ganger.
Flo kan meget vel være den største svikeren som har satt sine ben på Staddaen.
Nu går alt så meget bedre.

mari

ser at vålerenga har tatt kontakt m flo...

Blææ

Håper laget fra scum bastard byen får Flo,da berer det rett ned i første.
ont follow me,Im lost too

P-K

La Flo gå til vålerengen, så skal han få den velkomsten han fortjener når han kommer til Bergen!

Ser for meg et herlig banner.. "Overgangssummen? Den har vi ikke sett!" eller lignende.

Vi var forresten mange som pep på ham i avskjedskampen amenhotep 4.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Svante!!

Flo er en klassespiller.  Og en spiller med høy moral.  Han mÃ¥tte i sin tid tenke pÃ¥ seg selv.  Han ville ALDRI svikte Brann, men ble tvunget av agenten og en usammarbeidsvillig administrasjon i Brann.  Hvor man i en av mange ganger ikke solgte spilleren nÃ¥r man hadde muligheten!!

LENGE LEVE FLO!!

Håper Brann får opp øynene
rann er best

P-K

Til å begynne med trodde jeg du prøvde å provosere for skøy Svante!!, men nå begynner jeg å lure på om du faktisk mener det.

Ordene Flo og moral kan kun brukes i samme setning dersom det sistnevnte har prefiksen dobbelt- eller u-.

Flo sviktet Brann som ingen andre har gjort. Brann hadde i hvert fall tjent 30 millioner på ham dersom han ikke hadde funnet ut at han og Kjenner kunne dele pengene seg imellom.

At du slenger dritt om Azar, men forsvarer Flo virker ufoståelig. Azar ble solgt mot sin vilje, men vi fikk penger for ham. Flo whealet og dealet seg bort fra Brann. Akkurat slik han gjorde da vi kjøpte ham fra Tromsø. Vi burde vel egentlig luktet lunten allerede da...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Felt-H kongen

Nå synes jeg det er på tide å prøve å se tingene som de virkelig er. I fotball i dag er det veldig sjelden at noen spillere har klubbfølelse. Har de det, så skyldes det at de har en lokal tilhørighet til klubben de spiller for. Det er liten tvil om at Flo ble ledet av supersvinet Gunnar Martin Kjenner til å ikke si noe til Brann om kontakten med Chelsea, men hvem andre her inne ville ikke gjort det samme? Hvis du spiller for Rosenborg, Lillestrøm, Vålerenga eller en annen klubb i Tippeligaen, ville ikke du også da takket ja til 20 millioner rett i lommen for å skrive under for en toppklubb som Chelsea? Sier du nei så tror jeg ikke på deg.

Samtidig så er det naturligvis veldig provoserende for oss supportere når slike ting skjer. Men vi må dessverre innse at slik skjer, og vil skje igjen.

Når det gjelder Karadas er det hevet over en hver tvil at han ble tvunget til Trondheim for å redde Brann fra konkurs. Egentlig burde vi, og jeg forstår dette er vanskelig, takket han for å ha reddet klubben vår. Men så var det dette med følelser da... Men Soltvedt fikk jo stor applaus de første sesongene han kom tilbake i Rosenborgdrakt. Før vi fikk vite hva som egentlig lå bak, da snudde stemningen mot han også.

For å oppsummere hva jeg mener; Flo er bare en som utnyttet systemet (ved hjelp av en meget smart og pengegrisk advokat). Azar reddet klubben vår og fortjener ikke den pepper han har fått på Stadion. Men jeg er ganske sikker på at det er et par her som er dypt uenig med meg...

Roffarne

Nu går alt så meget bedre.

P-K

Det er ikke mange som kan skilte med et svik á la Flo!

Helstad og Kvisen informerte om at de ikke kom til å signe ny kontrakt og tilrettela dermed for å bli solgt. Helt greit å si at du vil ut i den store verden.

Hanstveit og samtlige saftkokere signerer nye kontrakter med Brann og Sogndal for å sikre at klubben får penger.

Hva gjorde Flo... Han takket nei til alle forespørsler og forhandlet i det sjulte. Og samme dagen som han hadde lov til å starte forhandlinger så tryllet han istand en overgang. I tillegg kommer han i ettertid og tilbyr Brann lommerusk for å bøte på skaden. Svikefullt og arrogant!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Felt-H kongen

Når det gjelder Flo er jeg ganske sikker på at jeg har rett. Mitt inntrykk av den mannen er at han er en enkel kar fra landet (og jeg prøver ikke å stigmatisere alle fra landet som enkle med den setningen). Han har hørt på sin rådgiver som har bedt ham om å takke nei til alle forslag Brann har kommet med fordi han istedenfor ville få store penger ved å vente til han ble Bosmanspiller. Og det er som amerikanerne sier: "Money talks, bullshit walks". Han har rett og slett ikke klart å takke nei til de 20 mill (forøvrig et tall tatt rett ut av luften, men sikkert ikke langt fra sannheten) i sign-on fee fra Chelsea. Og når man kritiserer denne avgjørelsen som brannsupporter still deg da følgende spørsmål; ville du handlet anderledes dersom du spilte for Vålerenga, Lillestrøm eller f.eks. Rosenborg? I think not.

P-K

Flos intelligens er det ingen grunn til å stille spørsmål ved. Fotballspillere generelt pleier ikke ha så fryktelig mye å fare med, og Flo spesielt er som en barneskje i knivskuffen.

Han uttalte da han var på topp karrieremessig at han håpet han slapp å snakke med journalister fordi han ble så sliten når han måtte tenke...

Selv enkle folk fra landet har hørt om folkeskikk!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

NÃ¥ er du bare dum Felt H.
Du spør folk som elsker Brann om de ville grepet muligheten til å svindle VIF, LSK eller RBK. Du kunne jobbet som spørsmålsutvikler i Holmgang:)

Og for å svare deg ærlig, så blir det nei for mitt vedkommende.
Jeg er ikke villig til å gjøre meg til en kjeltring for sign on fee. Summen kan man jo bare spekulere i, men så lenge fremgangsmåten er ulovlig (syntes jeg har skrevet dette mange nok ganger nå) så ville jeg ikke gjennomført den.
Så sier det seg jo også selv at dersom jeg, eller noen andre her inne, hadde hatt fotballferdigheter nok til å spille i TL hadde det kun vært Brann som var aktuelle og da hadde man jo gjort sitt for å bidra i kassen:)
Nu går alt så meget bedre.

grei

Vi skal ikke la seg overraske over at spillerne utnytter de tross alt lovlige muligheter som finnes for å få økonomisk gevinst. Bare se på debatten som var her angående svartebørsbilletter- flere her inne forsvarte svartebørssalg selv til andre Brannsupportere, og begrunnet det med at de hadde vært dum hvis de ikke hadde benyttet seg av muligheten. Så kyniske er de fleste av oss heldigvis ikke, men så har da heller ikke spillerne den samme tilknytning til klubbene som oss, og vi kan ikke forvente mye lojalitet av dem. Spesielt ikke de som har blitt kjøpt inn fra andre steder.

Hva Flo angår må han gjerne gå til VIF for min del. Det er bra for Tippeligaen at slike profiler kommer hjem, samtidig som jeg ikke ønsker å se han i Brann, både på grunn av hans brokede fortid og at jeg ikke har mye sans for han som spiller. Azar er en annen bestikkskuff, mannen er nok ikke aktuell på mange år ennå, men han skal vi alltids finne plass til.

P-K

Uansett tyder vålerengens flørt med Flo på at Ivers pakker sakene sine. Og han er MYE bedre enn Flo!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Felt-H kongen

Quote from: "Roffarne"NÃ¥ er du bare dum Felt H.
Du spør folk som elsker Brann om de ville grepet muligheten til å svindle VIF, LSK eller RBK. Du kunne jobbet som spørsmålsutvikler i Holmgang:)

Og for å svare deg ærlig, så blir det nei for mitt vedkommende.

P-K

Vet ikke hva jeg skal kalle det når noen kaller andres argumenter for latterlige for deretter å snu på femøringen og bruke samme type argumentasjon tilbake.

Nå kjenner jeg faktisk Roffarne og vet at han ikke endrer karakter når det kommer til penger. Mulig du har andre erfaringer Felt-H, og tydelig at du selv tenker slik, men det finnes faktisk endel av oss som har prinsippene våre intakte.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Svante!!

Jeg mener det jeg sier.  Flo gjorde det han kunne, innenfor rimelighetens grenser, for Ã¥ være lojal mot Brann.  I tillegg kan ingen motsi at han gjorde sakene sine bra pÃ¥ banen.  Flo er en kjempekar.  HÃ¥per vi kan tilgi ham og ønske ham velkommen til Brann
rann er best

grei

FeltH-fyren har rett.. Snusen på penger og makt kan (må ikke) ha en sånn effekt på oss alle. Har du aldri sett familier rives opp etter arveoppgjør? Dette er ikke nødvendigvis dårlige folk, det er rett og slett sånn mennesker er.Iboende i oss er på den ene siden det "dyriske" begjæret (det være seg for vold, penger, makt, sex), som heldigvis balanseres ut av den fornuftige sammfunnsborgeren på den andre siden. Hos noen mennesker får førstnevnte begjær stundom et uheldig overtak.

Men det er da ingen grunn til å gå inn på noen diskusjon om moral og menneskelighet, det er da innlysende at vi har mer lojalitet til våre nærmeste enn vi kan regne med at en (i våre øyne) mer eller mindre tilfeldig fotballspiller har til en (i deres øyne) mer eller mindre tilfeldig klubb.

Felt-H kongen

Quote from: "P-K"Vet ikke hva jeg skal kalle det når noen kaller andres argumenter for latterlige for deretter å snu på femøringen og bruke samme type argumentasjon tilbake.


Og hvor har jeg kalt andres argumenter latterlige? Eneste gang jeg har brukt det ordet var da jeg ble kalt dum av roffarne. Men gidder ikke bruker mer tid på denne detaljen.

Quote from: "P-K"
Nå kjenner jeg faktisk Roffarne og vet at han ikke endrer karakter når det kommer til penger. Mulig du har andre erfaringer Felt-H, og tydelig at du selv tenker slik, men det finnes faktisk endel av oss som har prinsippene våre intakte.


Jeg vet ikke om jeg ville tenkt slik. Kanskje, kanskje ikke. Jeg vet ikke fordi ingen noensinne har tilbudt meg svinmye penger for å bytte jobb. Men jeg har bare prøvd å få folk til å forstå hvorfor Flo gjorde som han gjorde. At man kan være dypt uenig med ham og føle at han har tråkket på våre følelser er en helt annen sak. Men som sagt; prøver bare å få folk til å forstå at det faktisk finnes grunner til å gjøre som han gjorde.

Svante!!

BRA TALT.  Men la oss for all del slutte Ã¥ hetse en spiller som ikke har noe imot klubben.  Snarere tvert imot.  En spiller som spilte bra for oss og gitt oss flere gleder!!

Flo fortjener ikke en slik barnslig hetsing.  Stakkars koselige lange Flo
rann er best

B.B.

Når det gjelder Flo saken så skyldes det vel nesten utelukkende det styret/sportslige ledelsen den gangen.

At man ikkje klarte å få fortgang på kontraktsigneringen e en gåte. De burde ordnet det lenge før. Videre så takket vel Brann nei til endel gode tilbud i forkant av denne saken, noe som Brann har hatt som et gjennomgående problem.

Folk husker vel Helstad? 30 mill ble takket nei til.. Så måtte vi nærmest gi han og Kvisen til Austria fordi de ikkje ville forlenge.. Ikkje noe rart at spillerne nekter å forlenge når klubbene takke nei til sånne summer...

Hadde gjort akuratt det samme selv.. Vel å merke hvis eg hadde hatt noe som helst talent på en fotballbane. Men det har eg jo selvfølgelig ikkje, då hadde eg neppe skrevet her!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

P-K

Latterlig brukte du her:

Quote from: "Felt-H kongen"Forøvrig latterlig å kalle noen dum bare fordi de har en annen mening enn deg. Men det er bare en digresjon.


Og 180 graderssvingen din ang. den type argumentasjon følger her:

Quote from: "Felt-H kongen"Du ville nok opplevd sider ved deg selv du ikke ante fantes dersom du hadde fått sjansen til å få en slik pengesum. Og ikke prøv å motsi meg, jeg har sett for mange ganger hvordan folk forandrer totalt karakter når det gjelder å karre til seg penger.


Vi snakket ikke om å bytte jobb her. Vi snakker om å falle arbeidsgiveren din i rygger når du bytter jobb.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

pusuren

Quote from: "P-K"Til å begynne med trodde jeg du prøvde å provosere for At du slenger dritt om Azar, men forsvarer Flo virker ufoståelig. Azar ble solgt mot sin vilje, men vi fikk penger for ham. Flo whealet og dealet seg bort fra Brann. Akkurat slik han gjorde da vi kjøpte ham fra Tromsø. Vi burde vel egentlig luktet lunten allerede da...


hallo? solgt mot sin egen vilje? det var jo han som tok intiativet til og gå til rbk. også ble kjempe gla over og komme til en klubb me ambisjoner osv, azar e den største judasen av de alle, han må brenne i helvet!!!

Go Up