• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?degaard vs Andresen

Started by Andrés, November 12, 2004, 13:39:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

sekto

brann-mann

oma é vår mann!

jan-e

Hvorfor har det blitt en etablert sannhet her på forumet at Martin Andresen er gammel og kun har et par sesonger igjen? Mannen er født 02.02.1977 og har de beste årene av sin karriere igjen.

_owenz_

jepp... Virker merkelig, men nÃ¥ har jo Mjelde alle kortene, skal ikke se bortifra at han har andre planer for høyrekanten.  Brann holder nok kortene tett til brystet for at ikke RBK eller andre skal blande seg inn. SÃ¥ jo f.eks med Bengt. Det stod vel bare en dag i avisen at han hadde skrevet under. Vet ikke helt var i utlandet da det skjedde sÃ¥ fikk det ikke helt med meg.

owenz

Roffarne

Quote from: "Ole Brom"

Nok en gang.
�degaard er ikke høyreside. �degaard vil spille spiss. OG �degaard kommer ikke til å sette sine ben på Stadion dersom han blir forespeilet en evigvarende rolle som ving i 4-4-2.
Nu går alt så meget bedre.

Ole Brom

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "Ole Brom"

Nok en gang.
�degaard er ikke høyreside. �degaard vil spille spiss. OG �degaard kommer ikke til å sette sine ben på Stadion dersom han blir forespeilet en evigvarende rolle som ving i 4-4-2.

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Andresen er først og fremst en sportslig invistering. Overgangssummen må sees som tapt når de er overført til Stabæk.

Tror nettopp dette kan bli tungt for de som investerer disse pengene for å gjøre et kjøp. Det er klart de vil ha penger igjen mtp et videresalg seinere.

Bombefar

Vi har ikke bruk for sentral midtbane. Der har vi flere gode spillere, men høyrekant trenger vi. Skjøner ikke helt hvordan Mjelde tenker her.

sekto

olry

Ingen av dem. Og Miller har fremdeles ikke hatt noen super-kamp på sentral midtbane.

Straffe!!!

Lande?

Prøver vi å få tak i en pilot eller en foppaspiller?

sekto

Quote from: "Straffe!!!"Lande?

Prøver vi å få tak i en pilot eller en foppaspiller?

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Idiakez

Quote from: "P-K"
Dersom vi skal kjempe mot Rosenborg trenger vi en god og bred stall. Ikke bare en førsteellever.

Greit nok det. Men vi må gå utifra at Brann har begrensede midler å handle for. Da er det tåpelig å forsterke sentral midtbane når man trenger en høyre kant. Det er viktigere å få en god førsteelver enn å ha mange gode reserver. Hva skal vi med 4 gode sentrale midtbane spillere når vi ikke har 1 god høyre kant?????????

P-K

Klart en høyrekant er førstepri, men vi trenger også sentrale spillere. Det er det jeg prøver å få frem her.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

BrannMann

hadde ikke gjort meg noe å se andresen sammen med schaerner på midten
jokomelk og brød og seriegull!!!

Digg Jan

Eg personlig har ingen ting i mot Andressen. Får vi han har vi en klasse spiller på miten. En av Norges beste. Ska vi henge med i toppen er han manne. Tviler på at han vil te Brann, men vis han vil er det bare til og kjøpe.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Christoball

får vi andresen så er det ikke uaktuelt at han blir ut karieren, ødegård blir solgt om 1-2 år...

men eg vil helt klart ha ødegård, selv om knudsen faktisk har 2 godkjente kamper etter hverandre....
siden alle sier det blir knudsen som ryker ut....

men eg lurer på om ikke ødegård er spiss?

enavgutta

Miller è vår mann folkens ! Herlig å høre Hansa, gamle sitte og store stå stemme i "Charlie Miller "" !!!! klapp klapp klapp. !

Go Up