• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Var det svensker blant publikum?

Started by jkippers, November 12, 2004, 12:31:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jkippers

Ble det noe av Halmstads oppsatte busstur? Evt. svenske studenter el.l. som satt sammen? Lagde lyd? Skjerf? Eller bare rett og slett ingenting?

Ser at Malmø hadde under 7000 tilskuere. De er nybakte Allsvenskan-mestre, og har hatt over 20.000 på hjemmekampene sine i år. I dette perspektivet blir 11.700 på Brann Stadion enda mere imponerende.
Gull 09

HaterRævBK

tror ikke det var så mange svensker der nei...
litt dumt siden det ikke var noen andre supportere vi kunne overdøve :cry:
S slaur.....

_owenz_

Tror nok Svenske og Danske lag kan takke seg selv, de var negativ mot ligaen helt til rettighetshaver truet med sanksjoner. De hadde skrevet under på at de ikke skulle rakke ned på Royal league....

Her i Norge har alle vært positive, og man ser at dette har gitt resultat. Jeg mÃ¥ bare si at jeg har mine tvil om intligens nivÃ¥et i de negative klubbene. Hvorfor uttale seg pÃ¥ en slik mÃ¥te som gjør at det kommer færre publikummere?  Svenske og danske media har nok litt skyld ogsÃ¥, men klubbene har bidratt!

Det er først de siste dagene når de har fått med seg at RL er en publikums magnet i Norge at man har snudd og prøvd å gjøre det beste ut av det.,

owenz

DJ_ADG

Brann Stadion var den stadion med flest folk på tribunnen i går. På bilder fra Malmö og Göteborg é tribunnene tomme. Men på bilder ser stadion ut som dn var helt full uten om masadonten
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

abe78

Helt enig med owenz her. Kan ikke skjønne det negative fokuset som, spesielt, svenske klubber har vist. Jeg tror Royal League har kommet for å bli. Herlig med litt kamper om vinteren. Regner med det blir nesten fullt hus på neste kamp også. Dette tjener Brann veldig mye på!
.og husk!

Brannfrelst

Noen som vet hvor mange det var på lerkendal i går? Kan umulig ha vert mer enn 10.000..
2.10.07-Gullet kom hem!

ole3000

Quote from: "Brannfrelst"Noen som vet hvor mange det var på lerkendal i går? Kan umulig ha vert mer enn 10.000..

ca 7000
i går for en til!

Go Up